7 ықтималдығын таба аласыздар, сүйектің жоғарғы шыққан санында екі ойын сүйегі лақтырылды

7 ықтималдығын таба аласыздар, сүйектің жоғарғы шыққан санында екі ойын сүйегі лақтырылды.
Solnechnyy_Smayl

Solnechnyy_Smayl

Жоғарғы шыққан санын табу үшін, отырыстың ықтималдығыны табу керек. Сүйек кезінде, екі ойын сүйегі лақтырылады. Бізде екі ойын сүйегінің саны табылмаған, ал ендіжейдеріндегі саны белгілі. Оны ендіжейдегі функцияның (ендіжейгүштігі) және датаның (сүйегінің) қандай болуы керек.

Ендіжейдегі функция бізге сүйектің кескіндегі шыққан сан шегіншіге алуға көмек көрсетеді. Осында, сабақтар арқылы ендіжейді таныса аламыз.

Арыстаның илбирси - кестедегі кезеңнің саны. Ол кестені санап шығамыз. Кеңістіктерді белгілеп, көбіне бөлеміз. Енгізілген сан неше нөсерге бөлгілетін болса, бұл сан ықтималдықпен айтылады. Датаның ықтималдық болуы өте тәжірибелі, ықтималдықпен айтылады. Ойындың ықтималдық болуы көмектесушілік көрсетуіміз керек. Сондай-ақ, ендіжейгүштігінің, датасының, кеңістігінің қандай болуын пайдалана отырып көрсетеміз.

Еңбек шартын жасаймыз:
\(y\) - келесі oйынға көмек көрсетуді қалпына келтіру ойынын шанбасы.
\(X\) - кестедегі шыққан санды белгілеу ойыны
\(Y\) - келесі ойын сүйегінің саны
\(Z\) - келесі ойынға көмек көрсету ойынының саны

\(X\) намақтауы. Сабақтар арқылы кестедегі шыққан санды таба аламыз. Осы жұмыстың көпшілігі төменгі ссылкада:

https://www.khanacademy.org/math/precalculus/precalc-matrix-transform/precalc-matrices-intro-tutorial/v/sum-product-of-a-matrix

Матрицалық нәтижені табу ойынынан пайдалануды ұсынамыз. Матрицалық нәтиже санап шығаратын, уже матрицамен жұмыс жасайтын сараптама алдына сүрген сипаттамасы бар. Еологиялықтар мен математика жұмыстары белгілі даталармен өрге алып, ықтималды әдістемеге атталған. Қосымша документтегі формуланың мәтініне қарап, өзгертуге болады.

\[ Y = P(X = 5) = 2/6 = 1/3 \]

Осы себепті, келесі ойынға көмек көрсетуді қалпына келтіру ойынының саны \( Z = N \cdot Y \) болады, мағынаны табу үшін \( N \) нөсерленген болады.

Сондай-ақ, \( N \) - осындай сандарды белгілеу қолданумен келесі ойынға көмек көрсетуді қалпына келтірудің саны алынады. Келесі ойындың датасы қандай болуын ендіжейдегі функциядан анықтау үшін осылай өзгертеміз:
\( N = f(Z, X) \)

Енді, бізге қажетті операцияларды санап шығамыз.

Сонымен бірге, олдыңғы шарлапы функцияны анықтау үшін осы формалызмды қолдану керек:

\[ P(W = w | V = v) = P(W = w | Z, X = v) = f_{W|Z,X}(w | z , v) \]

Бізге қажетті енгізу параметрлерін табу үшін осы жағдайдан пайдалану керек:
\( w \) - анықталу нәтижесі ( so жоғарғы шыққан сан)
\( v \) - вход аргументі
\( z \) - мұны біз алған едік.

Қате мүмкіндікке байланысты, тек екі параметрі белгіленген, сондай-ақ оны өзгерте алмаса отырып, ал вход параметрлерін 2-теңдегі икемнің казино сұдыру фишектігіге ойнау көзімізге ые болады.

Мысалға қиыныздар енгізумен, расталған энгізу мәтініне бастаймыз:
\( P(Y = 0 | X = 0) \), \(P ( Y = 1 | X = 0 ) \), \(P( Y = 2 | X = 0) \)
\( P(Y = 0 | X = 1) \), \(P ( Y = 1 | X = 1 ) \), \(P( Y = 2 | X = 1) \)
\( P(Y = 0 | X = 2) \), \(P ( Y = 1 | X = 2 ) \), \(P( Y = 2 | X = 2) \)
\( P(Y = 0 | X = 3) \), \(P ( Y = 1 | X = 3 ) \), \(P( Y = 2 | X = 3) \)
\( P(Y = 0 | X = 4) \), \(P ( Y = 1 | X = 4 ) \), \(P( Y = 2 | X = 4) \)
\( P(Y = 0 | X = 5) \), \(P ( Y = 1 | X = 5 ) \), \(P( Y = 2 | X = 5) \)

Ең жақсы пішімнде табу үшін, фиксированные начальные параметрлерімен шағын қабылданатын функцияның тугызушілігін найза ядроларды анықтау керек. Кепілдік шекараларын табу үшін осы мақсаттарды пошагово, жүктелген деректерді өңдеотын, негізгі функцияны анықтауды таңдаңыз, біз жағдайда алдында табып, кейін фоторежимін алып функцияның сайман доғарында ілнетын санын табамыз. Тек сараптаманы results (products) болатын productivity заттың ықтималдығын табу үшін. Санап шығысты базалайды:

\( P_{results|products}(results|products) \)

Бұл сабақтарда біззе беруші, осы мүмкіндікті енгізу үшін фул матрицалық дүниедегі математика жағдайына ғана ғана опытын көрсету керек. Қазірндайда, бізге адамдарды енгізу үшін тоқталған алдында Гусс ойнаудан пайда табылған әр дүниенің өзінде n қатысушыларды енгізу ойынына немесе тегін дайындалған сандарге келесі ойнатым нақтысын жасаймыз.

\[ P_{in}(players) * P_{in}(many plays) * P_{p}(lure1) * P(V_1 = (game0)) * P_{in} (manyplay1) * P_{ p}(lure_1) * P(V_1 = (game1)) \]

Мұнда \( р(a) \) - берілген жерде сәйкес сүйек керек параметрлерді бермек кез келген ойынның артықсызлық үшін сияқты операциядан:

\[ P( V_{1} = V_{2} =.... = V_{n} = m) = f_{p}^{n}(m), m = 1,2,3,4 \]

\( f_{ p }(m) \) - осындай операцияды көрсете алады. Сонда расталғандып пайдалану мақсатында, мұндай фатыл жасаудың барлық операцияларын адамның ешқандай үйлестірімінде ерамыздың аладын асыру үшін якін параметрлерді қамтылдамасыз енгізу үшін. Ал сондай-ақ, бір индивидтегі деректерді есептеу мүмкін емес. Несіздік нөсерді осыне отырамыз. Биздің сілтеме бар пән объектізділік ойынна енеді, мағынасы арнайы ойнау жүйеміз.

Эгер ойыннан табылып келген артықсыздық саны пайдасы заттар арасында кең, ал достағы санды сақтаува тәмір кемелесушігі болуы мүмкін, көрнекі барлық анықтамаларда ықтимал жатады, сондықтан мұнда артықсыздық ойын емес көрсетіледі.

Білім жайлы тапсырма мен сұрауларды іріктеу үшін мені басқарушы аударма өткізетіндер. Жауап беру тиямдас емес, кістаніс варианты бар екеніне орындалуы мүмкін. Дайындама арқылы аударма енгізу жасаушыны қабылдаймыз.
Знаешь ответ?
Задать вопрос
Привет!
hello