Жарқанат ойынын іске қосу максатында, оқушыларды ойынды ұйымдастырудың интерфейсін жасауға тырыса алатыныңыз.
Sladkiy_Poni
Жарқанат ойынын іске қосу максатында оқушыларды ойынды ұйымдастырудың интерфейсін жасау талап етіп отырсауыңыз. Не басы жасап, ойын барысындағы алдын ала қажетті деректерді, ақпараттарды анықтауыңыз керек. Жарқанат ойынының қалыптастырусы мен оның атының, түрінің, шығарушының немесе күтімділіктерінің барлық енгізілгенін көрсетуіңіз керек. Осылайша, жарқанат ойынын іске қосу интерфейсінің департаменттеріне, клавиатурасына, менюлеріне, ойын көзіне дейін мәліметтерді дайындаңыз.
Өтірікті қандайша, анықтамалық суреттер мен схемаларды қолдануыңыз қажет болады. Суреттер жасаңыз немесе уже бар сипаттама суреттерді пайдаланыңыз. Оқушыларға жарқанат ойынын іске қосудың жады мәнерінен, алғашқы үздікстерінен, ойындағы негізгі элементтерінен, алдын ала қажетті адамдардың басқа жетекшіліктерінен еске салуыңыз керек.
Жаттығу мүмкіндігіні беру үшін, жарқанат ойынының жанның кестесінен бастап, ойындың және күлкіндіктердің пайдаланылу тәсілін, сияқты амалдарды жазыңыз. Мысалы, агенттерді, карталарды, санақтарды, блоктарды, ойыншылардың қоршауларын және ойын барысындағы барлық басқа белгілерді көрсету қажет етеді. Ойындың күлкіндігін де жазыңыз, мысалы, қалыпты нүктенің дайындалуы, төменгі нүктенің батыс бағытында қойылудағы жаттатулар мен басқа ойындық іс-әрекеттерден түрленуі қажет. Оқушыларға ойынды ұқсатуға, ойынды көруге, ойынды басқа играшкалармен салыстыруға мүмкіндік беру үшін жарқанат ойынының өлшемдерін де жазыңыз.
Соған қоса, оқушыларға жарқанат ойынын іске қосудың алдын ала қажетті қабілеттерді дайындаңыз. Мысалы, жарқанат ойынын белгілі кез үстінде өңдеу үшін ойыншылардың саналарын жасау құралына ойлап тапсыруын көрсетіңіз. Ойыншыларға стратегияны масштабта білдіргенде де, олардың ойынды үйренуінде де, ойындық дайындалу нүктесін білдіргенде де олардың дамуына мүмкіндік беруіңіз керек. Оқушылардың өздерінің ойынды қалай бастауы және ойындық операцияларды ойдауын көрсету қажет. Осыны айтпаймыз, ауыр бағдарламалық тілдер арқылы жазып берілген ойындық операцияларды мисалдар берілмеген түсті қалайтын жазу керек. Математикалық операциялардың рахат ойдауы АФП-нің LaTeX маркдауымен еске алуы мүмкін. Нәтиже жақсы, иллюстративті жазу ұпайымен кітаптар, суреттер, қоса жатқан ойыншылардың пайдаланушы беттері мен ойын жағдайларының суреттерін пайдалану керек. Шығармау процесін көрсету үшін, ойыншылартың пайдаланушы шығармашайын жасаудың мақсатынан бастап ойыншыны пайдалану қажеттілігіне дейінді отырып, анықтағын дайындаңыз. Барлық есте сауаттылықтары сақтау үшін, материалдарды қоршату мүмкіндігін ұмытпаңыз.
Өтірікті қандайша, анықтамалық суреттер мен схемаларды қолдануыңыз қажет болады. Суреттер жасаңыз немесе уже бар сипаттама суреттерді пайдаланыңыз. Оқушыларға жарқанат ойынын іске қосудың жады мәнерінен, алғашқы үздікстерінен, ойындағы негізгі элементтерінен, алдын ала қажетті адамдардың басқа жетекшіліктерінен еске салуыңыз керек.
Жаттығу мүмкіндігіні беру үшін, жарқанат ойынының жанның кестесінен бастап, ойындың және күлкіндіктердің пайдаланылу тәсілін, сияқты амалдарды жазыңыз. Мысалы, агенттерді, карталарды, санақтарды, блоктарды, ойыншылардың қоршауларын және ойын барысындағы барлық басқа белгілерді көрсету қажет етеді. Ойындың күлкіндігін де жазыңыз, мысалы, қалыпты нүктенің дайындалуы, төменгі нүктенің батыс бағытында қойылудағы жаттатулар мен басқа ойындық іс-әрекеттерден түрленуі қажет. Оқушыларға ойынды ұқсатуға, ойынды көруге, ойынды басқа играшкалармен салыстыруға мүмкіндік беру үшін жарқанат ойынының өлшемдерін де жазыңыз.
Соған қоса, оқушыларға жарқанат ойынын іске қосудың алдын ала қажетті қабілеттерді дайындаңыз. Мысалы, жарқанат ойынын белгілі кез үстінде өңдеу үшін ойыншылардың саналарын жасау құралына ойлап тапсыруын көрсетіңіз. Ойыншыларға стратегияны масштабта білдіргенде де, олардың ойынды үйренуінде де, ойындық дайындалу нүктесін білдіргенде де олардың дамуына мүмкіндік беруіңіз керек. Оқушылардың өздерінің ойынды қалай бастауы және ойындық операцияларды ойдауын көрсету қажет. Осыны айтпаймыз, ауыр бағдарламалық тілдер арқылы жазып берілген ойындық операцияларды мисалдар берілмеген түсті қалайтын жазу керек. Математикалық операциялардың рахат ойдауы АФП-нің LaTeX маркдауымен еске алуы мүмкін. Нәтиже жақсы, иллюстративті жазу ұпайымен кітаптар, суреттер, қоса жатқан ойыншылардың пайдаланушы беттері мен ойын жағдайларының суреттерін пайдалану керек. Шығармау процесін көрсету үшін, ойыншылартың пайдаланушы шығармашайын жасаудың мақсатынан бастап ойыншыны пайдалану қажеттілігіне дейінді отырып, анықтағын дайындаңыз. Барлық есте сауаттылықтары сақтау үшін, материалдарды қоршату мүмкіндігін ұмытпаңыз.
Знаешь ответ?