4. Заплануйте рух виконавця з лівого краю Сцени до правого, коли клавішу стрілки праворуч натиснуто. Під час руху, якщо

4. Заплануйте рух виконавця з лівого краю Сцени до правого, коли клавішу стрілки праворуч натиснуто. Під час руху, якщо абсциса його положення є від"ємною, активуйте певний звук. Якщо абсциса його положення стає додатною, змініть його костюм. А якщо абсциса його положення стає більшою за 100, виведіть відповідне повідомлення. Збережіть проєкт з такими налаштуваннями у вашій папці під назвою "практична 7.3".
Vitalyevna

Vitalyevna

Щоб задачу виконати, спочатку нам потрібна програма, яка буде відстежувати рух виконавця і виконувати необхідні дії. Ось приклад реалізації такої програми на мові Python:

python
import pygame

# Ініціалізуємо бібліотеку Pygame
pygame.init()

# Визначаємо кольори для використання
ЧОРНИЙ = (0, 0, 0)
БІЛИЙ = (255, 255, 255)

# Встановлюємо розміри вікна
розмір_екрану = (700, 500)
екран = pygame.display.set_mode(розмір_екрану)
pygame.display.set_caption("Задача 4 - Рух виконавця")

# Встановлюємо початкові координати виконавця
x = 0
y = 250

# Встановлюємо початкову швидкість руху виконавця
швидкість = 5

# Завантажуємо звуковий ефект для відтворення
звук = pygame.mixer.Sound("sound.wav")

# Завантажуємо картинку костюма виконавця
картинка_костюма = pygame.image.load("costume.png")

# Головний цикл програми
done = False
while not done:
# Перевіряємо всі події
for event in pygame.event.get():
if event.type == pygame.QUIT:
done = True

# Отримуємо стан клавіатури
keys = pygame.key.get_pressed()

# Рухаємо виконавця вправо, якщо натиснуто стрілку праворуч
if keys[pygame.K_RIGHT]:
x += швидкість

# Перевіряємо абсцису положення виконавця
if x < 0:
звук.play() # Активуємо звуковий ефект

if x > 100:
print("Виходить за межі!") # Виводимо повідомлення

if x > 200:
картинка_костюма = pygame.image.load("new_costume.png") # Змінюємо костюм

# Очищаємо екран
екран.fill(БІЛИЙ)

# Відображаємо виконавця на новій позиції
екран.blit(картинка_костюма, (x, y))

# Оновлюємо екран
pygame.display.flip()

# Завершуємо виконання програми
pygame.quit()


У цьому прикладі використовується бібліотека Pygame для створення вікна, відстеження клавіатурних подій, відтворення звуку та відображення графіки. Картинки костюма та звуковий ефект повинні бути завантажені заздалегідь та збережені в одній папці з програмою.

Ця програма спрацьовує, коли клавішу стрілки праворуч натиснуто. Виконавець рухається зліва направо зі швидкістю 5 пікселів на кожен кадр. Якщо він досягає абсциси 0, активується звуковий ефект. Якщо абсциса виконавця більше 100, виводиться повідомлення про вихід за межі. Якщо абсциса виконавця більше 200, змінюється його костюм.

Не забудьте створити папку з назвою "практична 7.3" у своїй робочій директорії та помістити в неї програмний код, а також зображення костюмів та звуковий ефект. Ваш проект буде збережено у цій папці.

Надіюся, що цей код допоможе вам вирішити задачу та краще зрозуміти рух виконавця на сцені. У разі виникнення питань, будь ласка, зверніться до мене.
Знаешь ответ?
Задать вопрос
Привет!
hello