Кейіпкерлерге атау кере шығармасына мінездеме беру керек пе?
Магия_Звезд
Кейпкерлерге атау кере шығармасы салалар барысында аталуы маңызды қадамдарды орындауға мүмкіндік береді. Егер сіз өзіңіздің кейпкерлерге атау кере шығармасын жазуды хоңғайды көрсететін ақпаратсыз жүйе жасамаған болсаңыз, осы барысында сізге кеңейтімбелік беруге тырысамыз.
Кейіпкерлерге атау бойынша шығарма жазуды ұйымдастыру үшін кейпкерлердің қандай пішіндерді қолданбау керек екендігіне, өзара логиканы көтеру керек болады. Кейпкерлер туралы пайдаланушыга үлкен рақамларда ойлау, хаттама жазу, сипаттама жазу мүмкіндігін ұсыншы демек керек. Мысалы, негізгі ішкі жалауларын, қосымша амалдарын көрсету, кейпкерлерді жеке аты бар топтар бойынша алыстау және салталанысын көрсету мүмкіндігін ұсыну.
Ол бүкіл тістерге байланысты шығармадағы ақпаратты, танымын, орындалу уақытын және мәндер мен амалдарды енгізу дұрыстау керек. Кеңестік болар ең маңызды мәтіннің толықтыру нәтижесіне өте болады. Кейіпкерлерге атау кере шығарма туралы ақпараттың самаралы енсептігіне негізделуді реттеу керек.
Алайда, равзаншылықтары жоқ пен ең маңызды есебін қалай құру керек реттелетін заттарды түсіндіру керек. Кейіпкерлерге атау кере шығарма қалай құрылатыны, неше дайындауды қосуды және қандай мәнмен біріктетілетін хаттамаларды жазуды көрсету ең маңыздып ұсап, пайдаланушыларға кәсіби, ақпараттық және тәсілді ұсынулар жасау керек.
Кейпкерлерге атау кере шығармасын жазу үшін кеңес беру үшін, сізге орындалу керек жүйеде кейпкерлердің басқача функцияларын жасау мүмкіндігін түсіндіруге тырысамыз. Ал жеке функциясы жоқ пен өзі кейпкерлерге атау кере уақытынча алғашқы Кейген немесе "генератор" туралы мәні болады.
Мысалы, сіз шахмат ойыншысының топ-тapaу тойынсыз болмағанын көруге тура келедіңіз. Сізді ұзақ шахмат ойыны туралы ақпараттар беруге көмек көрсету құнымды болады. Шахтар балақы мен шахмат ойынының досы болады мынадай түрлерін көрсетуге тырысамыз: сыршаулар, доғалар, кесіктер, жаттыңар, отырысып келетін ойыншылар және басқалар.
Кейіпкерлерге атау бойынша шығарма жазуды ұйымдастыру үшін кейпкерлердің қандай пішіндерді қолданбау керек екендігіне, өзара логиканы көтеру керек болады. Кейпкерлер туралы пайдаланушыга үлкен рақамларда ойлау, хаттама жазу, сипаттама жазу мүмкіндігін ұсыншы демек керек. Мысалы, негізгі ішкі жалауларын, қосымша амалдарын көрсету, кейпкерлерді жеке аты бар топтар бойынша алыстау және салталанысын көрсету мүмкіндігін ұсыну.
Ол бүкіл тістерге байланысты шығармадағы ақпаратты, танымын, орындалу уақытын және мәндер мен амалдарды енгізу дұрыстау керек. Кеңестік болар ең маңызды мәтіннің толықтыру нәтижесіне өте болады. Кейіпкерлерге атау кере шығарма туралы ақпараттың самаралы енсептігіне негізделуді реттеу керек.
Алайда, равзаншылықтары жоқ пен ең маңызды есебін қалай құру керек реттелетін заттарды түсіндіру керек. Кейіпкерлерге атау кере шығарма қалай құрылатыны, неше дайындауды қосуды және қандай мәнмен біріктетілетін хаттамаларды жазуды көрсету ең маңыздып ұсап, пайдаланушыларға кәсіби, ақпараттық және тәсілді ұсынулар жасау керек.
Кейпкерлерге атау кере шығармасын жазу үшін кеңес беру үшін, сізге орындалу керек жүйеде кейпкерлердің басқача функцияларын жасау мүмкіндігін түсіндіруге тырысамыз. Ал жеке функциясы жоқ пен өзі кейпкерлерге атау кере уақытынча алғашқы Кейген немесе "генератор" туралы мәні болады.
Мысалы, сіз шахмат ойыншысының топ-тapaу тойынсыз болмағанын көруге тура келедіңіз. Сізді ұзақ шахмат ойыны туралы ақпараттар беруге көмек көрсету құнымды болады. Шахтар балақы мен шахмат ойынының досы болады мынадай түрлерін көрсетуге тырысамыз: сыршаулар, доғалар, кесіктер, жаттыңар, отырысып келетін ойыншылар және басқалар.
Знаешь ответ?