Ясауидың кемел адамы мен Абайдың толық адамы арасында, «Ғылым таппай мақтанба» өлеңіне сілтендірілгенде, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары кездесетінін анықтаңдарыңыз.
Druzhische
Ясауидың кемел адамы мен Абайдың толық адамы арасында, «Ғылым таппай мақтанба» өлеңіне сілтендірілгенде, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары кездесетінін анықтау үшін, біз есепті шешеміз.
1. Абайдтың толық адамын анықтау үшін әдепкі танымалықтарын ұсынып береміз. Абайд, қаза болушысы сияқты көптеген қолынан ойлап табылатыны, қалай ойлап, зерттелу көздерді ұстауы мен жасауы сияқты ұлттық сияқты, еңбекші сияқты адам саналады.
2. Ясауийның кемел адамын анықтау үшін де әдепкі танымалықтарын ұсынып береміз. Ясауи, білім берушісі сияқты көптеген ұлттық, интеллектуалды сияқты, білім, миллет сияқты адам саналады.
Осы анықтамалар үшін, мы белгіленген сипаттамаларға негізделгенде, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары кездеседі. Абайд, қаза болушысы сияқты қаншалықты да болғандықтан, қолынан ойлап табылатыны, қалай ойлап, зерттелу көздерді ұстауы мен жасауы сияқты ұлттық сияқты, еңбекші сияқты адам саналады. Өзара қауіпсіздігі - «құлып» болғандықтан, олардың ұслубы мен ойлау тартиби шынайы тапталады. Айтуынша, Абайд толығымен білім алуға бағытталған және үнтіп жасаған, айтылғаны де, кафе де, қосилғаны де. Ясауи билім алуымен айырылмайтынына байланысты, олар шетелде дерлікті табуға мүмкіндігі болған кезде құрметті болуы керек.
Біздің шынайымен, «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі - болашакқа жол ашу дегенді айтсақ болады. Бірақ оның мақсаты тек бір мемлекеттің көптеген шығындармен байланысты білімді алып қоятін жастарды алдап отыру емес, баламызды көктемгі болып мол көрген салдар аралығында қарттармен бірге дамыту маңызды. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі, қаржылық өлең болып саналады, онда балалардың кемел адамдар болуына бағытталған даму сияқты жоспарлар қарастырылады. Математика мен физика, ғылым мен технологиядағы самалар дегенде, көрсетілген адал жоспары тапсыру арқылы баланың білімін зерттеуге ғана болады. Бегенілмей жатқан жастарға болғандығына қатысты, «Ғылым таппай мақтанба» да олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары кездеседі.
Тоқтатуға жол жоқ, "Ғылым таппай мақтанба" өлеңінің мақсаты кемел адамдарға арналған саланы анықтау, оларды қорғау, басқа да көптеген шығындарды алып қоятін жастарды алдап отыру емес. Қаза болушының көліктері мен Абайдтың көйлекшіліктеріне бағытталған маңызды ғылымды жетілдіруге бағыттау жөніндегі түсінікдаулар, оларға байланысты анықталады. Келесіде ясауистердің білім мекенжайды табу жөніндегі интеллектуалды жетімділігі, осылайша анықталады.
1. Абайдтың толық адамын анықтау үшін әдепкі танымалықтарын ұсынып береміз. Абайд, қаза болушысы сияқты көптеген қолынан ойлап табылатыны, қалай ойлап, зерттелу көздерді ұстауы мен жасауы сияқты ұлттық сияқты, еңбекші сияқты адам саналады.
2. Ясауийның кемел адамын анықтау үшін де әдепкі танымалықтарын ұсынып береміз. Ясауи, білім берушісі сияқты көптеген ұлттық, интеллектуалды сияқты, білім, миллет сияқты адам саналады.
Осы анықтамалар үшін, мы белгіленген сипаттамаларға негізделгенде, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары кездеседі. Абайд, қаза болушысы сияқты қаншалықты да болғандықтан, қолынан ойлап табылатыны, қалай ойлап, зерттелу көздерді ұстауы мен жасауы сияқты ұлттық сияқты, еңбекші сияқты адам саналады. Өзара қауіпсіздігі - «құлып» болғандықтан, олардың ұслубы мен ойлау тартиби шынайы тапталады. Айтуынша, Абайд толығымен білім алуға бағытталған және үнтіп жасаған, айтылғаны де, кафе де, қосилғаны де. Ясауи билім алуымен айырылмайтынына байланысты, олар шетелде дерлікті табуға мүмкіндігі болған кезде құрметті болуы керек.
Біздің шынайымен, «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі - болашакқа жол ашу дегенді айтсақ болады. Бірақ оның мақсаты тек бір мемлекеттің көптеген шығындармен байланысты білімді алып қоятін жастарды алдап отыру емес, баламызды көктемгі болып мол көрген салдар аралығында қарттармен бірге дамыту маңызды. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі, қаржылық өлең болып саналады, онда балалардың кемел адамдар болуына бағытталған даму сияқты жоспарлар қарастырылады. Математика мен физика, ғылым мен технологиядағы самалар дегенде, көрсетілген адал жоспары тапсыру арқылы баланың білімін зерттеуге ғана болады. Бегенілмей жатқан жастарға болғандығына қатысты, «Ғылым таппай мақтанба» да олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтары кездеседі.
Тоқтатуға жол жоқ, "Ғылым таппай мақтанба" өлеңінің мақсаты кемел адамдарға арналған саланы анықтау, оларды қорғау, басқа да көптеген шығындарды алып қоятін жастарды алдап отыру емес. Қаза болушының көліктері мен Абайдтың көйлекшіліктеріне бағытталған маңызды ғылымды жетілдіруге бағыттау жөніндегі түсінікдаулар, оларға байланысты анықталады. Келесіде ясауистердің білім мекенжайды табу жөніндегі интеллектуалды жетімділігі, осылайша анықталады.
Знаешь ответ?