Яка математична модель і проект у програмі Scratch можуть бути використані для визначення відстані, яку проїхала туристка, яка їхала протягом 3 годин з певною швидкістю?
Артем
Для визначення відстані, яку проїхала туристка, можна використати математичну модель, що описує взаємозв"язок між швидкістю, часом і відстанню. За формулою відстані, яка рівна швидкості, помноженій на час, можна створити проект у програмі Scratch, який дозволить обчислити відстань.
Ось пошагове рішення для створення такого проекту у програмі Scratch:
Крок 1: Створіть новий проект у програмі Scratch та відкрийте робоче полотно.
Крок 2: Створіть об"єкт, який буде представляти туристку. Натисніть на кнопку "New Sprite" (або "Новий об"єкт") та виберіть зображення або створіть власне.
Крок 3: Додайте блоки коду, які введуть значення швидкості і часу. Для цього перейдіть до вкладки "Код" та використовуйте блоки з категорії "Оператори" або "Змінні". Створіть змінну для швидкості та часу, ініціалізуйте їх значення та запитайте користувача про ці значення.
Крок 4: Додайте блоки коду, які обчислять відстань. Використовуйте блоки з категорії "Оператори" або "Математика" для помноження значень швидкості та часу. Збережіть результат у нову змінну, наприклад, "відстань".
Крок 5: Додайте блоки коду, які виведуть відповідь на екран. Використовуйте блоки з категорії "Оператори" або "Сенсори" для відобразження значення відстані на екрані. Наприклад, можна використати блок "say [відстань]".
Крок 6: Запустіть проект та введіть значення швидкості та часу. Програма показуватиме відстань, яку пройшла туристка, згідно введених значень.
Отже, створивши такий проект у програмі Scratch, школяр зможе визначити відстань, яку проїхала туристка, за допомогою введення значень швидкості та часу.
Ось пошагове рішення для створення такого проекту у програмі Scratch:
Крок 1: Створіть новий проект у програмі Scratch та відкрийте робоче полотно.
Крок 2: Створіть об"єкт, який буде представляти туристку. Натисніть на кнопку "New Sprite" (або "Новий об"єкт") та виберіть зображення або створіть власне.
Крок 3: Додайте блоки коду, які введуть значення швидкості і часу. Для цього перейдіть до вкладки "Код" та використовуйте блоки з категорії "Оператори" або "Змінні". Створіть змінну для швидкості та часу, ініціалізуйте їх значення та запитайте користувача про ці значення.
Крок 4: Додайте блоки коду, які обчислять відстань. Використовуйте блоки з категорії "Оператори" або "Математика" для помноження значень швидкості та часу. Збережіть результат у нову змінну, наприклад, "відстань".
Крок 5: Додайте блоки коду, які виведуть відповідь на екран. Використовуйте блоки з категорії "Оператори" або "Сенсори" для відобразження значення відстані на екрані. Наприклад, можна використати блок "say [відстань]".
Крок 6: Запустіть проект та введіть значення швидкості та часу. Програма показуватиме відстань, яку пройшла туристка, згідно введених значень.
Отже, створивши такий проект у програмі Scratch, школяр зможе визначити відстань, яку проїхала туристка, за допомогою введення значень швидкості та часу.
Знаешь ответ?