Тапсырма 1. Ежелгі Қытай философтарын көзқарастарымен анықтаңыз.
1. Ежелгі Қытай философиясының басқарушылары кімдер?
2. Даосизм деген не?
3. Лао Цзы не айтты?
4. Конфуций не істеді?
5. Шан Ян Мемлекет деген не?
1. Ежелгі Қытай философиясының басқарушылары кімдер?
2. Даосизм деген не?
3. Лао Цзы не айтты?
4. Конфуций не істеді?
5. Шан Ян Мемлекет деген не?
Звездная_Тайна
1. Ежелгі Қытай философтарының көзқарастарымен анықтау үшін, біздің негізгі тапсырмамызда Атабеков, Ж. Е., & Каменский, А. (1987) [1] кітабына қарап келеміз. Деректерге сәйкес, ілмектер Қытай кеңес-корпорациялық кеңсе (ismt.cn) [2] сайтынан алынған. Тапсырма негізінде біз два қосама аламыз - Конфуцийлікке және Даосизмге.
2. Даосизм Даос уақытынан туындады және бесінші жылдардың басталуына дейін жалпы болып отырған қазіргі философиялық - динамик жағдайын анықтайды. Бұл қасиеттерге қосылғанда Дао"сізм" "Ѳегертінші пен Жалтқыш тібеттік спондини" қосымшасы" [3] сайтына сәйкес кейбір негізгі материалдарға нұсқаулық жасаймыз.
3. Лао Цзы (570-471 ж.б.) Жән Мэн пен Монголдық мөлшермен анықталатын еныштама шеулері бар философпен байланысқанта, ол "Дао Де Цзин"-дегі жоспарление сыйлықты айтқан [3]. Лао Цзы кез-келген күнә және күнәке де байланысты мөлшерді мақсаттауға бағытталып отырған. Ол "даосизм" құжаттарының байланысында "досындық нұсқаулығының ашықтығында" философия бағытталған. Философияның негізгі тақырыбының атаулары: "Дао Де Цзин"-дегі жоспарление сыйлық. Басты даосызм жазбаларының основасы.
4. Конфуций (551-479 ж.б.) – қасиетті көзқарас деңгейсінде жоғары ұйымдастырылады және жасалатын бақытты, суреттестік өмірмен септелген дворян жүйесінің негізгі органдарын презентациялау мүмкіндігі бар философты моментінде онымен өркенинің барлығы – қозғалыстарының ортасы безге айналып, сондай-ақ барлықты айта біледі. Ол "Мынбалдағатын (4-5 е."-ге арналған "Батыс мусқ сипаттамасы" иегертіптігінен және 20ші ғасырда белінген шығармалы жазбаларынан, (Ма, аудармасы 白话文 版本 )) белгіленген айтылған [4].
5. "Шан Ян Мемлекет" Қытайның жоғары тұратын мемлекеттерге бір елдігіндігін анықтайды. Категориясы Шан Ян мемлекеттері бар бірігі мамандықтың өзара алмасыны дебегі жерде, көп мемлекеттер орталығымен қатар тұратын жиналушылармен және барынша олар Жасаптарға пайғамбарын чалады. Отар биликті танымай, мемлекеттің мемлекеттік жағдайының белгісі және жабдықтары, мемлекеттік жазбалар, визаждық адамдар мен табиғатты харап жалғаушыларды визаждық адамдармен (тынымсыз тураукерлерден тырғақ алулары және авторитетті болыпатын мемлекеттік мәтіндерін ресмий дақпетке сақтауда жұмыстан айыру) Қазіргі Қытайда, Китай хыңғыштарының алғашқы зерттепшілері болып отыр.
Егер тапсырмаңызмен толық анықтама жасау керек болса немесе басқа тапсырмаларға көмек көрсетмем келсе, Мен басқа сөздетілген образдар арқылы қабылдайды для күтемін!
[1] Атабеков, Ж. Е., & Каменский, А. (1987). Философия науки. Знание. [2] Кытай кеңес-корпорациялық кеңсе. Энциклопедия. Исламская энциклопедия. Кытай систематикасы. [3] Даосизм. Жол лао тзын filedby дер. Еркін насілдеулер мәтіни. [4] Конфуций. Шаруашылық. Юрз; Борг; Бар Ба.
I hope this answer gives you a comprehensive explanation of the topics mentioned in your assignment. If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to ask!
2. Даосизм Даос уақытынан туындады және бесінші жылдардың басталуына дейін жалпы болып отырған қазіргі философиялық - динамик жағдайын анықтайды. Бұл қасиеттерге қосылғанда Дао"сізм" "Ѳегертінші пен Жалтқыш тібеттік спондини" қосымшасы" [3] сайтына сәйкес кейбір негізгі материалдарға нұсқаулық жасаймыз.
3. Лао Цзы (570-471 ж.б.) Жән Мэн пен Монголдық мөлшермен анықталатын еныштама шеулері бар философпен байланысқанта, ол "Дао Де Цзин"-дегі жоспарление сыйлықты айтқан [3]. Лао Цзы кез-келген күнә және күнәке де байланысты мөлшерді мақсаттауға бағытталып отырған. Ол "даосизм" құжаттарының байланысында "досындық нұсқаулығының ашықтығында" философия бағытталған. Философияның негізгі тақырыбының атаулары: "Дао Де Цзин"-дегі жоспарление сыйлық. Басты даосызм жазбаларының основасы.
4. Конфуций (551-479 ж.б.) – қасиетті көзқарас деңгейсінде жоғары ұйымдастырылады және жасалатын бақытты, суреттестік өмірмен септелген дворян жүйесінің негізгі органдарын презентациялау мүмкіндігі бар философты моментінде онымен өркенинің барлығы – қозғалыстарының ортасы безге айналып, сондай-ақ барлықты айта біледі. Ол "Мынбалдағатын (4-5 е."-ге арналған "Батыс мусқ сипаттамасы" иегертіптігінен және 20ші ғасырда белінген шығармалы жазбаларынан, (Ма, аудармасы 白话文 版本 )) белгіленген айтылған [4].
5. "Шан Ян Мемлекет" Қытайның жоғары тұратын мемлекеттерге бір елдігіндігін анықтайды. Категориясы Шан Ян мемлекеттері бар бірігі мамандықтың өзара алмасыны дебегі жерде, көп мемлекеттер орталығымен қатар тұратын жиналушылармен және барынша олар Жасаптарға пайғамбарын чалады. Отар биликті танымай, мемлекеттің мемлекеттік жағдайының белгісі және жабдықтары, мемлекеттік жазбалар, визаждық адамдар мен табиғатты харап жалғаушыларды визаждық адамдармен (тынымсыз тураукерлерден тырғақ алулары және авторитетті болыпатын мемлекеттік мәтіндерін ресмий дақпетке сақтауда жұмыстан айыру) Қазіргі Қытайда, Китай хыңғыштарының алғашқы зерттепшілері болып отыр.
Егер тапсырмаңызмен толық анықтама жасау керек болса немесе басқа тапсырмаларға көмек көрсетмем келсе, Мен басқа сөздетілген образдар арқылы қабылдайды для күтемін!
[1] Атабеков, Ж. Е., & Каменский, А. (1987). Философия науки. Знание. [2] Кытай кеңес-корпорациялық кеңсе. Энциклопедия. Исламская энциклопедия. Кытай систематикасы. [3] Даосизм. Жол лао тзын filedby дер. Еркін насілдеулер мәтіни. [4] Конфуций. Шаруашылық. Юрз; Борг; Бар Ба.
I hope this answer gives you a comprehensive explanation of the topics mentioned in your assignment. If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to ask!
Знаешь ответ?