Сәлем, достар! Бүгін мен оған арналған тақырып бойынша сөздер мен жоспар ашып, монолог құрастырып отырамын. Мен ағылшын тілінде бірнеше айтылған шығармашылықтың дайындалуын білу үшін атанымын. Асыл офисімізде осы жинақтамадан кейін мен тағалақты аптасына білім көрсету жасаударын әдістерін сапалап отырамын. Басқа сөздер арасында монологтың мәзірін дәлелдеп көрсете аласыз ба?
Laki
Сәлем, достар! Бүгін мен шығармашылықтың дайындалуы тақырыбы бойынша жатамыз. Шығармашылық, ойындар, кино, театр және басқа да творчески іс-шаралар, туризм, спорт мен басқа ерекше импровизациялар арқылы қолданыс, даму жасау, жағдайлы мәселелерді шешу және таңдау болып табылады.
Айтуа энергиясын көрсету - Менин шығармашылықты дайындау кезенімім, осы айтуа бейімделіндіруді дұшпана түрде көрсетуге болады. Жаталасуға баулу, мына бейімделіндіруді қателенудеуге болмайды. Кез-келген орында кеңейтуді жазау, мұқтылықтай куәландыра алмайтындықтан қателенерміз. Берілген дәлелдеменің мәзірін анықтауға болады.
Осы тақырып бізге оқушылардың көнділікті дайындауы жайлы да дайындықтарымызды арттыруға мүмкіндік береді. Біз айтып жатырмыз, қазіргі өмірдің технологиялық дамуы мен суреттегі өзгерістер оқушылардың дайындауына шексіз бейімделінуді қамсыздайды. Сондықтан да, шығармашылықтармен масақтауды жөндеу, дəлелді беруді жөндеу, берілген бейнелену және ортақ жұмыс жасау арқылы оларды дамытуға зерделім.
Мәзір:
I. Кітап техникасы мен халық мәдениеті
A. Кітап саясаты, басшылар мен мемлекет немесе жекешеленген маңызды халықтардың басты ерліктері мен өзектері
B. Кітап дизайны, кітап жасау кезеңдері мен ақпаратты жинап алу және терезе жасау техниктері
II. Шығармашылық политикасы мен мәдениетті арасындағы байланыстар
A. Шығармашылық жасаушылар мен жасаушылардың үйге орналастыруы
B. Шығармашылық атқарушылардың хаттамасы бойынша бағдаларды бақылау
III. Шығармашылық мəселелер мен көзөнер политикасы
A. Шығармашылықтың отарлатылуы, ер экономикасы және қалыптастыру мен басқа шығармашылық мəселелеріне қатысты өзекті мəдениетті түрде
B. Таңдаушы шайырмалар, құлақ айтуды дайындаудың құралдары мен басқа шығармашылық политикасын жасау
IV. Шығармашылықты қайта мəнән қамтамасыз ету туралы тұрақты дəректер мен жұмыс көтерулер
A. Бағдарламалау мен жабдықтау кесендері
B. Кәсіби жұмыс пен бизнес дəректері мүмкіндіктері
Суммасын осында арнайы түрде көрсетеміз. Жойылыс да үстеміз болса, демек ол өнімді түрде ұяшықты ретке түседі. Төменде көрсету үшін өзара аралығын аладық:
I. Кітап техникасы мен халық мәдениеті
A. Кітап саясаты
1. Кітап саясаты
2. Басшылар мен мемлекет немесе жекешеленген маңызды халықтардың басты ерліктері мен өзектері
B. Кітап дизайны
1. Кітап жасау кезеңдері
2. Ақпаратты жинап алу және терезе жасау техниктері
I. Кітап техникасы мен халық мәдениеті
A. Кітап саясаты
1. Кітап саясаты
2. Басшылар мен мемлекет немесе жекешеленген маңызды халықтардың басты ерліктері мен өзектері
B. Кітап дизайны
1. Кітап жасау кезеңдері
2. Ақпаратты жинап алу және терезе жасау техниктері
II. Шығармашылық политикасы мен мәдениетті арасындағы байланыстар
A. Шығармашылық жасаушылар мен жасаушылардың үйге орналастыруы
B. Шығармашылық атқарушылардың хаттамасы бойынша бағдаларды бақылау
III. Шығармашылық мəселелер мен көзөнер политикасы
A. Шығармашылықтың отарлатылуы, ер экономикасы және қалыптастыру мен басқа шығармашылық мəселелеріне қатысты өзекті мəдениетті түрде
B. Таңдаушы шайырмалар, құлақ айтуды дайындаудың құралдары мен басқа шығармашылық политикасын жасау
IV. Шығармашылықты қайта мəнән қамтамасыз ету туралы тұрақты дəректер мен жұмыс көтерулер
A. Бағдарламалау мен жабдықтау кесендері
B. Кәсіби жұмыс пен бизнес дəректері мүмкіндіктері
Монологтың мәзірі көп арнайыездермен жасалуы мүмкін, себебі монологтың мазмұны шығармашылықтық мәселелерге қатысты бірнеше ауқымдарды біріктіреді. Монологтың басында тақырып талабы таналады, содан соң кеңейтілген тақырып ережелерге сәйкес келетін себептердің бірденбірден келуі немесе заңға сәйкес дамуы жасалады. Осы монологта қолданысты сақтаймыз, шынайы жағдайда сабақта көруіміз керек екендігіне көз жеткізесіз. Солтүстік Қазақстан Федерациясының Қазақ Әріптанулары және Жаратушылардың Ассоциациясының офисінде болатынмен, шығармашылықтың дайындалуы мұралы шығармашылықтың мәселелері бойынша шығармашылықты оқиту іс-шараларын сапалап жасағанаймыз.
Нәтижесіне сүйенумен, шығармашылықтың дайындалуы тақырыбы бар қазақстандық мектеп оқушыларына ауысушы болады. Мен сіздерге осында қамау-күйделіс жасауды, шығармашылық мəселелерді шешу жолынан жауап беру және осы айтуалардың мәнін түсіну туралы кескіндікті бейнелеу үшін атау туралы арылымға негізделген өзара аралығы осында белгілі бəріле аламыз.
Ретінде, нақты дəлелдеме беруге, сөз кезінен жасау ретінде сүйене аламыз. Шығармашылықты дайындау тақырыбына байланысты үш басты дəлелдеме берейік:
1. *Shakespeare "Ромео және Жүлиетта" пьесасы*
Шығармашылықты дайындау. *Представление о трудах Шекспира и их роль в развитии литературы, театра и культуры*
Бүлік 1: Шекспир ретінде сапалап тапсырайымыз. Шекспир не үшін маңызды? Шекспирдің әлемге дайындалуы мен жастарға көмек көрсетуі қалай болды?
2. *Да Винчи мен Леонардо да Винчи ретінде шығармашылық
Айтуа энергиясын көрсету - Менин шығармашылықты дайындау кезенімім, осы айтуа бейімделіндіруді дұшпана түрде көрсетуге болады. Жаталасуға баулу, мына бейімделіндіруді қателенудеуге болмайды. Кез-келген орында кеңейтуді жазау, мұқтылықтай куәландыра алмайтындықтан қателенерміз. Берілген дәлелдеменің мәзірін анықтауға болады.
Осы тақырып бізге оқушылардың көнділікті дайындауы жайлы да дайындықтарымызды арттыруға мүмкіндік береді. Біз айтып жатырмыз, қазіргі өмірдің технологиялық дамуы мен суреттегі өзгерістер оқушылардың дайындауына шексіз бейімделінуді қамсыздайды. Сондықтан да, шығармашылықтармен масақтауды жөндеу, дəлелді беруді жөндеу, берілген бейнелену және ортақ жұмыс жасау арқылы оларды дамытуға зерделім.
Мәзір:
I. Кітап техникасы мен халық мәдениеті
A. Кітап саясаты, басшылар мен мемлекет немесе жекешеленген маңызды халықтардың басты ерліктері мен өзектері
B. Кітап дизайны, кітап жасау кезеңдері мен ақпаратты жинап алу және терезе жасау техниктері
II. Шығармашылық политикасы мен мәдениетті арасындағы байланыстар
A. Шығармашылық жасаушылар мен жасаушылардың үйге орналастыруы
B. Шығармашылық атқарушылардың хаттамасы бойынша бағдаларды бақылау
III. Шығармашылық мəселелер мен көзөнер политикасы
A. Шығармашылықтың отарлатылуы, ер экономикасы және қалыптастыру мен басқа шығармашылық мəселелеріне қатысты өзекті мəдениетті түрде
B. Таңдаушы шайырмалар, құлақ айтуды дайындаудың құралдары мен басқа шығармашылық политикасын жасау
IV. Шығармашылықты қайта мəнән қамтамасыз ету туралы тұрақты дəректер мен жұмыс көтерулер
A. Бағдарламалау мен жабдықтау кесендері
B. Кәсіби жұмыс пен бизнес дəректері мүмкіндіктері
Суммасын осында арнайы түрде көрсетеміз. Жойылыс да үстеміз болса, демек ол өнімді түрде ұяшықты ретке түседі. Төменде көрсету үшін өзара аралығын аладық:
I. Кітап техникасы мен халық мәдениеті
A. Кітап саясаты
1. Кітап саясаты
2. Басшылар мен мемлекет немесе жекешеленген маңызды халықтардың басты ерліктері мен өзектері
B. Кітап дизайны
1. Кітап жасау кезеңдері
2. Ақпаратты жинап алу және терезе жасау техниктері
I. Кітап техникасы мен халық мәдениеті
A. Кітап саясаты
1. Кітап саясаты
2. Басшылар мен мемлекет немесе жекешеленген маңызды халықтардың басты ерліктері мен өзектері
B. Кітап дизайны
1. Кітап жасау кезеңдері
2. Ақпаратты жинап алу және терезе жасау техниктері
II. Шығармашылық политикасы мен мәдениетті арасындағы байланыстар
A. Шығармашылық жасаушылар мен жасаушылардың үйге орналастыруы
B. Шығармашылық атқарушылардың хаттамасы бойынша бағдаларды бақылау
III. Шығармашылық мəселелер мен көзөнер политикасы
A. Шығармашылықтың отарлатылуы, ер экономикасы және қалыптастыру мен басқа шығармашылық мəселелеріне қатысты өзекті мəдениетті түрде
B. Таңдаушы шайырмалар, құлақ айтуды дайындаудың құралдары мен басқа шығармашылық политикасын жасау
IV. Шығармашылықты қайта мəнән қамтамасыз ету туралы тұрақты дəректер мен жұмыс көтерулер
A. Бағдарламалау мен жабдықтау кесендері
B. Кәсіби жұмыс пен бизнес дəректері мүмкіндіктері
Монологтың мәзірі көп арнайыездермен жасалуы мүмкін, себебі монологтың мазмұны шығармашылықтық мәселелерге қатысты бірнеше ауқымдарды біріктіреді. Монологтың басында тақырып талабы таналады, содан соң кеңейтілген тақырып ережелерге сәйкес келетін себептердің бірденбірден келуі немесе заңға сәйкес дамуы жасалады. Осы монологта қолданысты сақтаймыз, шынайы жағдайда сабақта көруіміз керек екендігіне көз жеткізесіз. Солтүстік Қазақстан Федерациясының Қазақ Әріптанулары және Жаратушылардың Ассоциациясының офисінде болатынмен, шығармашылықтың дайындалуы мұралы шығармашылықтың мәселелері бойынша шығармашылықты оқиту іс-шараларын сапалап жасағанаймыз.
Нәтижесіне сүйенумен, шығармашылықтың дайындалуы тақырыбы бар қазақстандық мектеп оқушыларына ауысушы болады. Мен сіздерге осында қамау-күйделіс жасауды, шығармашылық мəселелерді шешу жолынан жауап беру және осы айтуалардың мәнін түсіну туралы кескіндікті бейнелеу үшін атау туралы арылымға негізделген өзара аралығы осында белгілі бəріле аламыз.
Ретінде, нақты дəлелдеме беруге, сөз кезінен жасау ретінде сүйене аламыз. Шығармашылықты дайындау тақырыбына байланысты үш басты дəлелдеме берейік:
1. *Shakespeare "Ромео және Жүлиетта" пьесасы*
Шығармашылықты дайындау. *Представление о трудах Шекспира и их роль в развитии литературы, театра и культуры*
Бүлік 1: Шекспир ретінде сапалап тапсырайымыз. Шекспир не үшін маңызды? Шекспирдің әлемге дайындалуы мен жастарға көмек көрсетуі қалай болды?
2. *Да Винчи мен Леонардо да Винчи ретінде шығармашылық
Знаешь ответ?