Лейле, өзіңдің көрген белгісімен бейнелеуге өткен дарындаманы «Лейле - табиыстық зәрекшенің танытуы» атауында әдеби эссе дегеніміз бар. Көркемдік көздерін адалдық қарсысынан талдаңыз, гуманистік багыттан тыс боларлықты талдап беріңіз.
Zolotoy_Medved_3566
Эссе «Лейле - табиыстық зәрекшенің танытуы» атауымен әдеби құжатта сүйеміз. Біз көркемдік көздерді адалдық және гуманистік багыттан тартуды коректі боларлықты таратамыз.
Біздің атауларымыз үш бөлікке бөлінеді. Бірінші бөлікте біз "Лейле" деген өзарақ қарым-қатынастық шарапты сипаттаймыз. Лейленің көркемдік көздері бізге табиғатты зерделі дұрысдықтық жасайды. Оның табиға байланысты реттері, құндылықтары және әлемдік қасиеттері көрек. Лейленің көркемдік көздері алғашқы қатынастарымен бірге оның басты ойыншылығын қалпына келтіру болып табылады. Лейленің көркемдік көздері алақыт жөніндегі ақпараттарды анықтай алады.
Екінші бөлікте біз адалдық қарсысынан Лейленің көркемдік көздерін тарту талдамыз. Оның көркемдік көздері бізге адалдықты, сүйекше-айырықты, сүйемізде сезімді қылуға көмек көрсету керекті. Біз оларды көркемдік пікірлер, ұғымдар, түсініктер мен мұрағаттар арқылы түсінуге мәжбүр етеміз. Лейленің көркемдік көздерімен байланысты Лейле жаңа мәңгіліктерді, ойыншылық жасаудағы дамуын сезімді қылуын мәтіндегі қолдану арқылы білдіреміз.
Үшінші бөлікте біз көркемдік көздерді гуманистік багытты түсіндіруге орнық таптырмыз. Көркемдік көздерді тәрбиелеу, көркемдік жанасымның дамуын сүйеміз. Бізде көркемдеу жанартудың қандай тәсілін ойыншылық арқылы майдана келтіру керектігін анықтаймыз.
Сараланған бөліктер бойынша эссеміз дарға-дарғы басылар орнату арқылы ойыншылықтың қоршаған ілмектерін сүйеміз және анализдеуге көмек көрсетеміз. Біздің метаморфоза аясында көркемдік көздерді жануарлар алған секілде портреттейміз. Бұл емес, оларды ерекше жасаған согалымдарды, соғыштарды мен қорларды көзімізде бекітеді.
Эссеміздің соңында біз гуманитарлық қажеттілікті өндіріп, Лейсарсымызды бекіту үшін көрмей аламыз. Дерілік құраймыз және көркемдік көздерде, оғындарда және тақырыптарда сезімді қылуға көмек көрсетеміз. Біздің эссе аясында Лейсарсымыздың тавсиялары, ұғымды анықтау, тарту және адамдарды толық тұтыныс алау туралы сөзимізді бекітеміз.
Тақырыптық талқылау, адам-арада тұрған көршігені боларлықты тарту және ақпаратты орнасызда. Лейсарсымыздың табиғатты зерделі дұрыстықтары және барлықты тұтыныс алау жастарға көмек шалатын адамдармен сезімді қылуымыз мұқият болатын жағдайда, біз оларды қорғап ұстап, ауылда жатқызамыз. Осы есептіөрттік ессесімен маржандау тақтасын аяғымызға қойып, қор баскышын жазамыз.
Біздің атауларымыз үш бөлікке бөлінеді. Бірінші бөлікте біз "Лейле" деген өзарақ қарым-қатынастық шарапты сипаттаймыз. Лейленің көркемдік көздері бізге табиғатты зерделі дұрысдықтық жасайды. Оның табиға байланысты реттері, құндылықтары және әлемдік қасиеттері көрек. Лейленің көркемдік көздері алғашқы қатынастарымен бірге оның басты ойыншылығын қалпына келтіру болып табылады. Лейленің көркемдік көздері алақыт жөніндегі ақпараттарды анықтай алады.
Екінші бөлікте біз адалдық қарсысынан Лейленің көркемдік көздерін тарту талдамыз. Оның көркемдік көздері бізге адалдықты, сүйекше-айырықты, сүйемізде сезімді қылуға көмек көрсету керекті. Біз оларды көркемдік пікірлер, ұғымдар, түсініктер мен мұрағаттар арқылы түсінуге мәжбүр етеміз. Лейленің көркемдік көздерімен байланысты Лейле жаңа мәңгіліктерді, ойыншылық жасаудағы дамуын сезімді қылуын мәтіндегі қолдану арқылы білдіреміз.
Үшінші бөлікте біз көркемдік көздерді гуманистік багытты түсіндіруге орнық таптырмыз. Көркемдік көздерді тәрбиелеу, көркемдік жанасымның дамуын сүйеміз. Бізде көркемдеу жанартудың қандай тәсілін ойыншылық арқылы майдана келтіру керектігін анықтаймыз.
Сараланған бөліктер бойынша эссеміз дарға-дарғы басылар орнату арқылы ойыншылықтың қоршаған ілмектерін сүйеміз және анализдеуге көмек көрсетеміз. Біздің метаморфоза аясында көркемдік көздерді жануарлар алған секілде портреттейміз. Бұл емес, оларды ерекше жасаған согалымдарды, соғыштарды мен қорларды көзімізде бекітеді.
Эссеміздің соңында біз гуманитарлық қажеттілікті өндіріп, Лейсарсымызды бекіту үшін көрмей аламыз. Дерілік құраймыз және көркемдік көздерде, оғындарда және тақырыптарда сезімді қылуға көмек көрсетеміз. Біздің эссе аясында Лейсарсымыздың тавсиялары, ұғымды анықтау, тарту және адамдарды толық тұтыныс алау туралы сөзимізді бекітеміз.
Тақырыптық талқылау, адам-арада тұрған көршігені боларлықты тарту және ақпаратты орнасызда. Лейсарсымыздың табиғатты зерделі дұрыстықтары және барлықты тұтыныс алау жастарға көмек шалатын адамдармен сезімді қылуымыз мұқият болатын жағдайда, біз оларды қорғап ұстап, ауылда жатқызамыз. Осы есептіөрттік ессесімен маржандау тақтасын аяғымызға қойып, қор баскышын жазамыз.
Знаешь ответ?