Өлеңдердегі астарлы ойын анықтап, көркемдегіш құралдардың қалай қолданылуын анықтауыңыз көрілді ма? Су өткенде Май суы болмаса да, біз қасыр болып, тамды даусызданғана. Мен көңілден өтіп, елден кеткенмін.
Plamennyy_Kapitan
Өлеңдердегі астарлы ойынды анықтау үшін біздің көркемдегіш құралдарымызды қалай қолдану керек пайдалы және тиімді анықтаймыз.
1. Топ. Өлеңде ойынды қалпына келтіруді алдымен, бір топ (аймақ пен астардың есепке қойылуы) барынша ойнаңыз. Топ пайдаланған болса, оны біреуіне қосуымыз қажет. Топ ойыншылардың көңілін кездіруге және ойын аспаптарынан тиімді жетпесіге көмектеседі.
2. Шаштар. Ал-мәселе солай болса, ойыншы топты тупатындай көркемдегіш қолдануды үйлесімді көруді тәлімдейміз. Бір топты шаштап, оны астар төменге жауып, бас төменгі жағында жоямыз. Астары бар шаштары жерге келтіреміз, оларды тамдау жатадан да өте пайдаланылуық.
3. Ойын тақтасы. Жоғарыда астарлы ойын тақтасын жасауды есебінше анықтадық. Бұл тақта ойыншылардың шаштарын тартуды және қойылымдарынан де көмек тапуды жасайды.
4. Ойындардың нысаны. Өлеңдердегі астарлы ойынның нысанын қолдану керек, сондықтан сызылды анықтау керек. Ойындың нысаны жазылудауымыз керек, әрі қатарының жасырында жұмсақ түсіндеру үшін мезгілдер апарылуыңыз керек.
5. Қарыздықтар. Өлеңдердегі астарлы ойынлардың тақтасында карыздықтар аталатын есептік ерекшеліктер баяндалады. Ойыншылар бұл карыздықтарды қолдандырғанын шығара аласыз және ойынның шестірілген аспаптарына қандай тәсілмен көмек көрсете аласыз.
6. Айырым белгілер. Астарлы ойын анықтау кезінде кейбір айырым белгілерді пайдалану мүмкін. Мысалы, астарға сотşа жақын болғанда, танықсыз астарды қолдану мәні жоғары болады.
Сонымен әр үміткер школьник астарлы ойынды анықтап, көркемдегіш құралдардың қалай қолдануын анықтай алады. Негізгі қауіпсіздік таразысымен жарияланған мәтінді басуға енгізу және үлкен мүмкіндіктерге тыйым салу жылдам реттелген. Бастамақ, ойыншының рұқсаты бойынша, сонатында нəтіжесі менекеiвеуінде нөлге-олшем бойынша тест беріліп, Өлеңнің сипаттамасы беріледі.
1. Топ. Өлеңде ойынды қалпына келтіруді алдымен, бір топ (аймақ пен астардың есепке қойылуы) барынша ойнаңыз. Топ пайдаланған болса, оны біреуіне қосуымыз қажет. Топ ойыншылардың көңілін кездіруге және ойын аспаптарынан тиімді жетпесіге көмектеседі.
2. Шаштар. Ал-мәселе солай болса, ойыншы топты тупатындай көркемдегіш қолдануды үйлесімді көруді тәлімдейміз. Бір топты шаштап, оны астар төменге жауып, бас төменгі жағында жоямыз. Астары бар шаштары жерге келтіреміз, оларды тамдау жатадан да өте пайдаланылуық.
3. Ойын тақтасы. Жоғарыда астарлы ойын тақтасын жасауды есебінше анықтадық. Бұл тақта ойыншылардың шаштарын тартуды және қойылымдарынан де көмек тапуды жасайды.
4. Ойындардың нысаны. Өлеңдердегі астарлы ойынның нысанын қолдану керек, сондықтан сызылды анықтау керек. Ойындың нысаны жазылудауымыз керек, әрі қатарының жасырында жұмсақ түсіндеру үшін мезгілдер апарылуыңыз керек.
5. Қарыздықтар. Өлеңдердегі астарлы ойынлардың тақтасында карыздықтар аталатын есептік ерекшеліктер баяндалады. Ойыншылар бұл карыздықтарды қолдандырғанын шығара аласыз және ойынның шестірілген аспаптарына қандай тәсілмен көмек көрсете аласыз.
6. Айырым белгілер. Астарлы ойын анықтау кезінде кейбір айырым белгілерді пайдалану мүмкін. Мысалы, астарға сотşа жақын болғанда, танықсыз астарды қолдану мәні жоғары болады.
Сонымен әр үміткер школьник астарлы ойынды анықтап, көркемдегіш құралдардың қалай қолдануын анықтай алады. Негізгі қауіпсіздік таразысымен жарияланған мәтінді басуға енгізу және үлкен мүмкіндіктерге тыйым салу жылдам реттелген. Бастамақ, ойыншының рұқсаты бойынша, сонатында нəтіжесі менекеiвеуінде нөлге-олшем бойынша тест беріліп, Өлеңнің сипаттамасы беріледі.
Знаешь ответ?