"Күлдір-күлдір кісінетіп" және "Би Темірге бірінші толғауы" атты екі шығарманың тақырыбы мен идеясын салыстыру арқылы, олардың тарихи құндылығына қатысты ойынды қорытындылаңыз.
Zolotoy_Drakon
Күлдір-күлдір кісінетіп және Би Темірге бірінші толғауы атты екі шығарма тарихи құндылықтардың қорытындыларымен байланыстырылатын ойындарды сипаттау арқылы өтеуге болады.
Мен басталаймыз, келесі жарияларды қорытындылаңыз:
1. Қызығушылық тапшылығы: Қызығушылық тарихына шығарма беретін кісінетіптерді тақырып арқылы салыстырып, қызығушылық жасап жасаған кісінетіптерді танданыз. Пайдаланушылар санына байланысты мәндерді беріңіз.
2. Ұзындық-ұзақтық түсініктемесі: "Би Темірге бірінші толғауы"н сипаттамасын тақырып арқылы берілген ойындарды қорытындылаңыз. Мысалы, Би Темірді оралу үшін қажетті мәндерге сәйкес кісінетіптерді таңдаңыз. Ойындардың орташа ойын цензурасын беріңіз.
Сонымен қатар, осы екі тақырыптар арасындағы айырмашылықпен сіздерге ойыннан қана емес, тарихи құндылықтардың маңыздылығы және түрлі күлдіргіштерге тәуелділігін түсіндіре аласыз. Бұл да кітапханалардан тарих кітаптарын қарау, интернеттегі достағы мен видео-материалдардан пайдалану арқылы орындалуы мүмкін.
Бұлай болмаса, таблицалар, схемалар, суреттер немесе диаграммалар енгізу арқылы ойындың мазмұнды жасауда деңгейленген көмекшілерге айналдыруға болатын салыстыру жасалынымыз.
Өтеуге осы бөлім барысында ойындардың мақсатын, қолданыстарын және тарихи құндылықтар мен күлдіргіштер арқылы білдіруге болады. Бұл жасалатын кезде, ойындарда келесі сараптамаларды пайдаланса болады:
- Ойын мақсаты: ойыннан не білім берушілерге қандай мазмұн және тақырыпты қоршауға көмектесу керек? Мысалы, ойының мақсаты Би Темірге оралумен байланысты мәліметтерді түсіндіру үшін қарастырылды.
- Берілген бағам: ойындағы кісінетіптерге қандай мақсат берілген? Мысалы, Би Темірді түсіндіруді ұзақтық-ұзындық арқылы түсіндіру үшін берілген бағам.
- Ойындағы мақсаттың қолданыстары: мақсатты айдардың, суреттердің, таблицалардың болуына тура келетін күлдіргіштерді баяндауға. Мысалы, осы ойында тарихи сұрақтарының киімдерін сипаттау үшін кісінетіп беру қажет.
Браузердің арқылы кейбір ресурс толығымен тексерілше, ойыннан кейін келесілер таптырылуы мүмкін:
- Казақстан Республикасының Білім жəне ғылым министрлігінің официалды интернет-ресурстары
- Кітапханалар
- Тарихи ойындар мен оқу бағдарламаларын қамтамасызетін ресурстар (мысалы, "Ер - тарих тура анықта" немесе "Тарихията ойын")
- Би Темір, қазақ промосына арналған сайттар, ғылыми журналдар, дыбыстар немесе блогтар.
Мен басталаймыз, келесі жарияларды қорытындылаңыз:
1. Қызығушылық тапшылығы: Қызығушылық тарихына шығарма беретін кісінетіптерді тақырып арқылы салыстырып, қызығушылық жасап жасаған кісінетіптерді танданыз. Пайдаланушылар санына байланысты мәндерді беріңіз.
2. Ұзындық-ұзақтық түсініктемесі: "Би Темірге бірінші толғауы"н сипаттамасын тақырып арқылы берілген ойындарды қорытындылаңыз. Мысалы, Би Темірді оралу үшін қажетті мәндерге сәйкес кісінетіптерді таңдаңыз. Ойындардың орташа ойын цензурасын беріңіз.
Сонымен қатар, осы екі тақырыптар арасындағы айырмашылықпен сіздерге ойыннан қана емес, тарихи құндылықтардың маңыздылығы және түрлі күлдіргіштерге тәуелділігін түсіндіре аласыз. Бұл да кітапханалардан тарих кітаптарын қарау, интернеттегі достағы мен видео-материалдардан пайдалану арқылы орындалуы мүмкін.
Бұлай болмаса, таблицалар, схемалар, суреттер немесе диаграммалар енгізу арқылы ойындың мазмұнды жасауда деңгейленген көмекшілерге айналдыруға болатын салыстыру жасалынымыз.
Өтеуге осы бөлім барысында ойындардың мақсатын, қолданыстарын және тарихи құндылықтар мен күлдіргіштер арқылы білдіруге болады. Бұл жасалатын кезде, ойындарда келесі сараптамаларды пайдаланса болады:
- Ойын мақсаты: ойыннан не білім берушілерге қандай мазмұн және тақырыпты қоршауға көмектесу керек? Мысалы, ойының мақсаты Би Темірге оралумен байланысты мәліметтерді түсіндіру үшін қарастырылды.
- Берілген бағам: ойындағы кісінетіптерге қандай мақсат берілген? Мысалы, Би Темірді түсіндіруді ұзақтық-ұзындық арқылы түсіндіру үшін берілген бағам.
- Ойындағы мақсаттың қолданыстары: мақсатты айдардың, суреттердің, таблицалардың болуына тура келетін күлдіргіштерді баяндауға. Мысалы, осы ойында тарихи сұрақтарының киімдерін сипаттау үшін кісінетіп беру қажет.
Браузердің арқылы кейбір ресурс толығымен тексерілше, ойыннан кейін келесілер таптырылуы мүмкін:
- Казақстан Республикасының Білім жəне ғылым министрлігінің официалды интернет-ресурстары
- Кітапханалар
- Тарихи ойындар мен оқу бағдарламаларын қамтамасызетін ресурстар (мысалы, "Ер - тарих тура анықта" немесе "Тарихията ойын")
- Би Темір, қазақ промосына арналған сайттар, ғылыми журналдар, дыбыстар немесе блогтар.
Знаешь ответ?