Эсепте және домино ойынына ұқсас қағида жүргізу ережесін қолдану.
Сказочный_Факир
Шектеулі досым, мұнда мен сізге ойыннан ары әдістемелікті жазарымын.
1. Ойын құрылымы: Ойын шынымен де, эсептік туралы болады. Бірек, келесі есеп пайдаланулы бағдарламасы байланысты:
- Жаттығуларымызды табу үшін ойындың мәліметтерін ашу керек. Жеміспен бастап, "Эсепте және домино ойыны", атауымен қандай ойын солдан хабардар бола аламыз.
- Ойыннан есеп беру үшін, ойындағы задачаларды таңдау керек. Онда ойыншы таңдауларына байланысты есептер жасалады. Мысалы: "Ойында негізгі сан 10, оның астынан жасалған сандар саны 4 - үш, үштен пайыздары ағзалған сандары көп, 5-тен 5 пайыздарындағы сандар көп. Ішінде пайда болатын ԛаншама соңғы саннан көп сан бар?"
- Бірге таңдауларды ойып, жолдарды жасаймыз. Осы жолдарды ойында үздікті жолды табу үшін қолданамыз.
2. Жүйелерді жасау: Таңдалып, аумағын белгілеген соң, деректерді жасаймыз. Әдепкі ойында түрлі жүйелерді жасап, оның ішіне сандар енгізіп, формулаларды жасаймыз.
- Ойындың бірінші қолданушысын ойлап, формуламен аша береміз:
\[x + 4 - 0.05x + 0.05 \cdot 5 = 10\]
- Осы формуладан білінгендерімізді анықтау үшін пернетақта арқылы қайталаңыз:
\[0.95x + 0.25 = 10\]
- Алдында санға ұшырады деп анықтап, формуланы уақытша қайталап көріңіз:
\[0.95x = 9.75\]
- Соңдықтарда сандарды ойлау үшін формуладағы басымның артықшылығын жойып, екінші қолданушысын анықтаңыз:
\[x = 9.75 \div 0.95\]
- Анықтауды көбейтуді шектеңіз және табылатын нәтижеге жетуді сынабыз.
3. Нәтижеге жету және тегіндесуде анықтау: Алайда, алырымызды теңшеу үшін келесі қадамдарды жасауымыз керек:
- Паспорттағы екі сенсорлы геоагрегатты пайдалана отырып, санды қалай алуға тырысып көрейік:
\[x \approx 10.26\]
- Оптометрический талмашанда (миллиби, 1/100би) - 0.26 вариантты алуға тырысып көреміз.
4. Жауап: Осы рет есепте мысалының жауапы \(x \approx 10.26\) болып табылады. Бұл барлық қадамдарды қалайсыз есептейміз.
Талаптарыңыз бар болса, мені сұрақты қойыңыз!
1. Ойын құрылымы: Ойын шынымен де, эсептік туралы болады. Бірек, келесі есеп пайдаланулы бағдарламасы байланысты:
- Жаттығуларымызды табу үшін ойындың мәліметтерін ашу керек. Жеміспен бастап, "Эсепте және домино ойыны", атауымен қандай ойын солдан хабардар бола аламыз.
- Ойыннан есеп беру үшін, ойындағы задачаларды таңдау керек. Онда ойыншы таңдауларына байланысты есептер жасалады. Мысалы: "Ойында негізгі сан 10, оның астынан жасалған сандар саны 4 - үш, үштен пайыздары ағзалған сандары көп, 5-тен 5 пайыздарындағы сандар көп. Ішінде пайда болатын ԛаншама соңғы саннан көп сан бар?"
- Бірге таңдауларды ойып, жолдарды жасаймыз. Осы жолдарды ойында үздікті жолды табу үшін қолданамыз.
2. Жүйелерді жасау: Таңдалып, аумағын белгілеген соң, деректерді жасаймыз. Әдепкі ойында түрлі жүйелерді жасап, оның ішіне сандар енгізіп, формулаларды жасаймыз.
- Ойындың бірінші қолданушысын ойлап, формуламен аша береміз:
\[x + 4 - 0.05x + 0.05 \cdot 5 = 10\]
- Осы формуладан білінгендерімізді анықтау үшін пернетақта арқылы қайталаңыз:
\[0.95x + 0.25 = 10\]
- Алдында санға ұшырады деп анықтап, формуланы уақытша қайталап көріңіз:
\[0.95x = 9.75\]
- Соңдықтарда сандарды ойлау үшін формуладағы басымның артықшылығын жойып, екінші қолданушысын анықтаңыз:
\[x = 9.75 \div 0.95\]
- Анықтауды көбейтуді шектеңіз және табылатын нәтижеге жетуді сынабыз.
3. Нәтижеге жету және тегіндесуде анықтау: Алайда, алырымызды теңшеу үшін келесі қадамдарды жасауымыз керек:
- Паспорттағы екі сенсорлы геоагрегатты пайдалана отырып, санды қалай алуға тырысып көрейік:
\[x \approx 10.26\]
- Оптометрический талмашанда (миллиби, 1/100би) - 0.26 вариантты алуға тырысып көреміз.
4. Жауап: Осы рет есепте мысалының жауапы \(x \approx 10.26\) болып табылады. Бұл барлық қадамдарды қалайсыз есептейміз.
Талаптарыңыз бар болса, мені сұрақты қойыңыз!
Знаешь ответ?