Ақындарымыздың «Зар заман» аталған өзіндік фольклорындағы саяси, котерулік мәселелерді түсіндіріңіз. Шығарма уақытынан

Ақындарымыздың «Зар заман» аталған өзіндік фольклорындағы саяси, котерулік мәселелерді түсіндіріңіз. Шығарма уақытынан бастап XIX ғасыр жарымына дейін ақындар котерулік саяси мәселелерді талқылауға болатындағы сөздерінен орталап, Дулат Бабатайұлы Шортанбай Қанайұлының «Аягөз қайда өтелесің?» сұрауына немесе сұрауына қатысты композициясына сөйлеңіз. Аягөз кімнің бөлігі болғанын сараптап беріңіз. Ел бөлігі туралы да тексеріп алыңыз. Ел бөлігі дескенше нимәні сыйлауды манайлыктағы ақын - сұлтандар, қазылар не деп жауап береді? «Мына заман қай заман?» соңынан өткеннен соң, Қуғында Орысстан қойып шығғаннан соң жалғаспауын, қазақтар, адамдар, Енді сенің нысанда Орыс - құлт, біз - ат, Сай-бұйырма, деуістік пайда болады. Орыстан қорытпайды соң Оңтайлы болады бұйырмаң. Бұхорға әрекет етті.
Arsen

Arsen

«Зар заман» — бұдан бастағанда ақындардың өзіндік фольклорына көмекші болатын мән-зиянды ерекшеліктеріне, әлі қана котерулік саяси мен шешімдерге тамақтана алады. Біз маңызды кездесулерді түсіну үшін XIX ғасырдың орталығына дейін ақындар жазбауының өзіндік сөздеріне қарап, бірақ осы талқылауды медиалық пікірдеп алар туралы таныстырайық.

Дулат Бабатайұлы Шортанбай Қанайұлының «Аягөз қайда өтелесің?» — бұл қазақ әдебиетінің алғашқы тарихи шеберлігімен айтылады. Бұл туындыда өмір сүрген шығармалар мен таза сонаулар ақындардың жанрларына шықты. Осы шығарманың мақсаты — ресми, жақшылықтың мәніне байланысты ұлттық бірліктің қажетіндігін хабарлайды. «Аягөз қайда өтелесің?» сұрауында Шортанбай Қанайұлы Аягөздің соңында болған барлық дереккөздерді және бөлігінің өзін тасып көрсетеді.

Шығарманың «Ел» бөлігінің анықтамасы ашыктай беріп жатқан жайлар мен олардың ойындарының маңыздылығын айтып, осы бөлігінің арқалы заман қай жерде болуды дайындап жатқанын айтып бере аламыз. Аяғында жасақ бойындарымен жүрегіне жан шығармалар кездессе де, жарқыны табып, ұлттық жарғыны стабилдей алуға өте қарсы болып көрінетін Сәкен Сейфуллиндің аяқтап қою оңай емеспендік көмекшік екеніне сенімдіміз. Еліміз болашақ жолында сайын ортақ жалыныс пішімінде дамыту үшін деген баптауларды енгізу үшін бізге көмек көрсету өте маңызды, сондықтан ақын - сұлтандар, қазылар өмірді ақиқаттайтын, заманда және көмек қажет болған кезде ұлттықты қайта құруға көмek көрсетеді. Ақын айтуы кезінде мемлекеттік байланысты екендігі айтылуда айтылған. «Мына заман қай заман?» сұрауы барлық ақындардың салтанаттық оппозициясы болған кезде заман ғана аманаттық-бастысында дамуға жауап берген. Бұл сұрау сенімділікті-табысы жататын ақындардың заманда, елде не кездесіп отырғанын түсіндіре алады.

Орысстан қайтыс болу дайын мәселенің күресі дегенді одағанда ақындардың қазірде болмаған орыс өткізіп қоюға ұзақтық бірліктешуіне сенімдіміз. Кейбір ақындар орыс кеңестерімен медиа арқылы жоспарларды орындауды әзірлеу үшін қазақ тілінің барлық зерттеулерінің жоғары деңгейде болуы қажет. Жоспарлардың бағыттарында қоғамдық саясаттық, социокультуралық және қоғамдық-экономикалық толықтықты маралдаудың барлық кіші көпшілікпен бірге қарастырылатындығына көз жеткіземіз. Осының барысымен, біз орыс әдебиеті және медиасы әлемге танытқығымызды ұмытып кеттік. Орыс жазу тілінің қысқа негізгі деңгейі туралы жазып бердік, қазақ тілінде сондықтан еркіндік, мирас және қазақ халқының мерзімін тілеу үшін жазып бередік. Oрыс әдебиетіндең жаңалықтарын да нәтиже берейік.
Знаешь ответ?
Задать вопрос
Привет!
hello