6-тапсырма. Фантаст-жазушы Айзек Азимов-тың «Автормен сырласу» ойыны туралы хат жаз.
Karamel_8128
Ойын «Автормен сырласу» Жазушы Айзек Азимов таратылған фантастик-жазу. Бұл ойында "Базҳатпанешқва" атты асқын ғалым Андре Лейнер "Атребляско жадқан" атындағы ойынды толықтыру үшін атын жанындағы биомеханикалық-артылы ағылшын дауылды қолданады. Ал ирі ӱзеленіштіктерді ортаңғы бетінде байлауға шықты. Дизайн жəне қорытынды көрген топтарды бағалаумен әр егжей-тегжейілік босатушылар туғаны болсын әйтсең, деректер мен білімилікті құрылатын пайдалы ойын анықталғанды. Айзек Азимовтың "Автормен сырласу" ойыны дүниежүзінің жақсылаушыларымен таразалаушы атапты ойын болды.
Кетілдіктерді Шешу:
1. Мәтіндік элементтер: Тексттер, суреттер, диаграммалар, хаттың қанағаттануы, олардың тарыхынан кейінгі әдістемелік мәні. Осы элементтер ойын үлесінің біринші тізбегін шығаруға мүмкіндік береді.
2. Құжаттама: Ойынның мақсаты мен кез келген курстың пәндерге сұраулы байланысты хаттама нысанасын орнатуға мүмкіндік береді.
3. Ойнаны байлау: Ойын барысында әдістемелік рәсімдеу жасалған, оған логикасыз мәтінмен алмасу мүмкін емес. Бойынша келген жылды математикадан, биологиядан, кімиядан немесе башқа пәннен сынастыру ойынын жасауға болады.
4. Сынау модулі: Ойын қорытындысы жанындағы білімдерді оқытушының мұғалімдерді оқыту көремісімен дамытуға мүмкіндік береді.
Ойыны үйренетін балаларды параграф пайдалану, деректер мен басқа сызықты опциялар арқылы бетіне орындайтын шебер кепілдікке ие. Ойындағы жайлы классты жетіншіліктен кейінгі бөлік семинарлары болуы мүмкін. Ойны қаланымдасына байланысты хаттама топтары жасалу көп мүмкіндік береді. Бұл Кітап барлық оқушылардың айттықшы ойыны болуы мүмкін.
Кетілдіктерді Шешу:
1. Мәтіндік элементтер: Тексттер, суреттер, диаграммалар, хаттың қанағаттануы, олардың тарыхынан кейінгі әдістемелік мәні. Осы элементтер ойын үлесінің біринші тізбегін шығаруға мүмкіндік береді.
2. Құжаттама: Ойынның мақсаты мен кез келген курстың пәндерге сұраулы байланысты хаттама нысанасын орнатуға мүмкіндік береді.
3. Ойнаны байлау: Ойын барысында әдістемелік рәсімдеу жасалған, оған логикасыз мәтінмен алмасу мүмкін емес. Бойынша келген жылды математикадан, биологиядан, кімиядан немесе башқа пәннен сынастыру ойынын жасауға болады.
4. Сынау модулі: Ойын қорытындысы жанындағы білімдерді оқытушының мұғалімдерді оқыту көремісімен дамытуға мүмкіндік береді.
Ойыны үйренетін балаларды параграф пайдалану, деректер мен басқа сызықты опциялар арқылы бетіне орындайтын шебер кепілдікке ие. Ойындағы жайлы классты жетіншіліктен кейінгі бөлік семинарлары болуы мүмкін. Ойны қаланымдасына байланысты хаттама топтары жасалу көп мүмкіндік береді. Бұл Кітап барлық оқушылардың айттықшы ойыны болуы мүмкін.
Знаешь ответ?