3. Тексттегі терминдер мен олардың мағыналарын сәйкестеңіз. Ақпараттың түрлерін жазыңыз: ғылыми кесте, құжат, жарнама

3. Тексттегі терминдер мен олардың мағыналарын сәйкестеңіз. Ақпараттың түрлерін жазыңыз: ғылыми кесте, құжат, жарнама, ролик, өндіру есеп, видео оқулары, символдық режим, планшет, өндіру программасы, компьютердің кестесі, санағач репорттері, графикалық редакторлар, статистикалық есептер, жарнамалық графика, жұмыс істеу ғы, электронды документтер, мультфильмдер, инженер-конструктор, компьютердің дисплейі, архитектор, суретшілер.
Blestyaschaya_Koroleva

Blestyaschaya_Koroleva

Тексттегі терминдер мен олардың мағыналары:

1. Ғылыми кесте - белгілі ерекшеліктерге сәйкес, мәліметтер тізімінің кескіндікектері мен ағымдағылықтері бар тізім. Осы кесте аймақтар ішінде бірнеше түрлі тізімдерден тұрады.

2. Құжат - сіздің лауазымдарды, жоба, проекттерді, мәліметтерді, статистика мен басқаларын жасау үшін пайдаланылатын бума. Құжаттарды електронды, көлемді, қағазды немесе басқа да түрлерде жасауға болады.

3. Жарнама - бір компания, тіпті қаржыландыру басқармасы немесе өзара көмек аудару тобы тарапынан ойластырылатын рекламалық материал. Жарнамалар сатушыны ағымдағы басында жасауға бөлісу жөніндегі даму стратегияларында де бақылай көп жылдап келеді.

4. Ролик - кино, шоу, рекламалар немесе басқа видеолардың қысқаша бір аманаты. Оларды електронды, теледидарлық, интернет немесе әдетте театрлық киноға көрсетуге болады.

5. Өндіру есеп - арнайы жұмыстар үшін жасалған программа немесе мәліметтер туралы ақпаратты анықтау үшін пайдаланылатын жол. Өндіру есептері математикадан бастап әуелдігі кем ғана емес, мәдениетке, инженерлік жатуға дейінгі кез-келген алаңда пайдаланылады.

6. Видео оқулары - оқушыларга жарияланатын оқу материалдарын көшіретін видеолар. Олар күнделікті орынластырылған достарымыздың, басқа оқушылардың немесе үшінше жақтар ақындарының бейнелерін, дайындықтарын немесе өлшеулерді жасаудың көмегін білдіреді.

7. Символдық режим - команданы жасау, тексттегі форманы біреуінен басқа біріне айналдыру немесе ялға ұшыру үшін пайдаланылатын әдістер жинағының басқа пәндерге қосылуына бағытталған, әдетте штрих код немесе компьютер немесе соттік бауыруларды қолдануға арналған режим.

8. Планшет - компьютерге ұқсас, бірақ сол жағында биік көлемдегі экраны бар, дәрежесі арасыра ұқсасыз процессоры мен өзарақ нысаналықтары преимуществомен ерекше кесе. Планшеттерді интернетке қосу, хабарлама, өнімді толтыру мен басқа әр түрлі кез келген функцияларды қолдана алады.

9. Өндіру программасы - программалық қамтамасыз ету блоктарды жасау немесе жасауға арналған командаларды қамтамасыз ететін программа. Олар ұжым, базалық, жүйелік немесе индивидтік нысаналарға қарағанда бөлісіп шықуы мүмкін.

10. Компьютердің кестесі - жүйелік жасау немесе жазу кезінде пайда болатын белгіленген қатарларды тіркеуге арналған дерекқор. Бұл кестеге мәліметтерді жасау, жазу, сақтау, жояды және түсетін кестелермен жасауға болады.

11. Санағач репорттері - зерттеушінің нәтижелерін малындау, оны пойымдау үшін, жасалатын өнімлердің, пайдаланатын мәдениет, информациялық зыяны, жеке мәтіндер мен мәліметтерді ұтып алуға арналған қысқадан жасалатын құжаттар. Бұл мәтіндері зерттеуді біліктілік бейбіттермен бірге жеке деректермен тұрақты қайдан да санаттарда көшіріледі.

12. Графикалық редакторлар - бейнелеу еден құралдар, әрекетті суретке аударылатын, суреттерді жасау, өңдеу және айналдыру үшін пайдаланылатын бағдарламалар жиндегі компьютерге арналған құралдар.

13. Статистикалық есептер - мәліметтер жинағының талдауына-талқылауына арналған есептік әдістер. Статистикалық есептер пайызбен, мәнгебіркелерге, графикаларға, диаграммаларға, көп жылдардың альбомдарына жол ашуға болады.

14. Жарнамалық графика - рекламаларды жасау үшін пайдаланылатын суреттік, жазу, агрессивті бейнеге немесе енгізумен пайдаланылатын бағдарламалық жазбалар бірегейлік туралы сөйлейді.

15. Жұмыс істеу ғы - бірнеше және белсенді командаларды істеуге бағытталған амал аймағы. Жұмыс істеу арқылы, бірнеше пользователер студенттерге, қызметкерлерге, жазушыларға, дайындықтарға, эрекше міндеттіліктерге жабдықталатын командалармен жұмыс істейді.

16. Электронды документтер - белгіленген жазбалар, мәдениет, тексеріс, өтемдік, бейнелеу деректері мен басқаларды интернет немесе компьютердің басқа сыйлықтарында сақтаудың алдауын ұсынатын формалық кодекс.

17. Мультфильмдер - жартылай араластырылады, қалыптасуларды, бөлісіктерді қабылдау, денсаулық, инклюзивтік әдіске, жалпыландыруға немесе тәрбиеуге арналған сүреттік фильмдер.

18. Инженер-конструктор - бінаны жасау немесе сынайдау процесінде қолдануға арналған алқыс көмектесуші, бекітілген мағлұматтарын көрсететін компьютер программалық терезесі.

19. Компьютердің дисплейі - басқа жеке немесе көптеген видео есте сыйлықтарын жасау үшін пайдаланылатын компьютернің кез-келген ішінде əрекше көрсетілуін қамтамасыз ететін жасыл бейне.

20. Архитектор - идейа, бума, суреттер мен нысаналарды қосуға арналған мұрагерлік диаграммаларды көзететін, профессионалдық бинау стандартына сәйкес көрсетулерді жасауға арналған бейне-шекілшек суреттерді жасау адамы.

21. Суретшілер - сүретті басқа медиалармен жазылу, работа нысандарымен жасау, медианың ойын-сауық, шоу-бізнес, реклама жағдайларына немесе базалық суреттік жасауға пайдаланылады.

Надеюсь, что данная информация поможет вам понять эти термины и их значения. Если у вас есть еще вопросы, не стесняйтесь задавать. Я всегда готов помочь вам!
Знаешь ответ?
Задать вопрос
Привет!
hello