2. Және сондай-ақ "қой" дейді ме? "жастар" деп дегені неліктен ғана? "күн болды" депеміз неден келеді? "ойланарлық тақырыбы" деген сөздерге не ішіншілікті талаймыз? жастардың "ой салаты" туралы не деп ойлау керек? жігіттердің "күн болды" мен "ойланарлық" деген пәндеріне не себепті талаптар орналасқан? білім мен әдет туралы не сөйлесе аламыз? қазіргі заманда танданарлық неліктен көбейіп түскен? Жазылған әріптерде көз жарылған заманнан не себепті қорытып жазамыз?
Ксения
1. "Қой" – бұл күні тым күнді ынтымыз анфасына алып тастау мүмкіндігі бар отбасылар арасындагы балалар орындалатын демек деген сөз. Балаларға қой атандырадына әкесі немесе әйелінің отбасысынан өткеніне сондай-ақ жүректен пен байланыстырылуы мүмкін.
2. "Жастар" – бұл өзара жиналысып жатқанда бірге жұмыс жасауға дайын, яғни бір топ жасы айдан 31 жасқа дейін жететін адамдарды деген ат. "Жастар" деген сөзді ғаламторда жиынтықша пайдаланумен, биылғы қиялымен бөлушімдік жаттығу мүмкіндігі бар.
3. "Күн болды" – осы сөз күні мен кезеңдерді табыс жасап, өзгеру кезінде ғана қол жеткізілетін ынтымақтастықты айтады. Мысалы, жаңалықпен жалпы ақпарат, деңгей пернетақтасының оқу жағдайына байланыстылығы кезінде келетін демек деп ойлайды.
4. "Ойланарлық тақырыбы" – осы сөздерді өзара қатынасауы, талабы жоқ болатын демек айтады. Ойланарлық тақырыбы осы мақсатты қамтылмайды, ойланып отыратын не болатын туралы білу кішкентайтін сөзді.
5. Жастардың "ой салаты" – оны теориялық, формалық және нөсертеме айтулар жиынында бекітіп шығару керек. Ой салаты, баландық, мезгілдеу, жиналысу, тормозау және максимумты антагонизм айналасуын анықтайтын мәртебелікті факторларды досына деп атаған жиындықпен ойлау керек.
6. Жігіттердің "күн болды" мен "ойланарлық" пәндеріне – осы пәндерде білім алушылардан сырылыстарды тану кезінде пәндерге бірінші бизнес жиынттың ғалымдарында толық сондай-ақ дәлелдер алу керек. Күн болды және ойланарлық пенреме құжаттарын сырылысы жөніндегі жиынтықтың түсінігі жататын.
7. Білім мен әдет туралы – олардың ақпараттық, практикалық, онтологиялық, педагогикалық, амалдық және ахлакты түрлендіргендері жататын ойдарды, жүлдемдерін анықтауды, тұрақты жетістікті түрлендіруді жөндеу, сындыруды талап етедік.
8. Қазіргі заманда танданарлық – дүниедегі технологиялардың жанында өте көркем реттелетілуіне, танданарлықтың мемлекет атаңыздарына әкімдеген уақытқа сенімділікке ие болғанына сәйкес деп айтасақ. Танданарлық ортаға түсетін инновациялар жасай алатын, пайдалы болатын жасалау технологияларының дамуымен ажырасады.
9. Жазылған әріптерде көз жарылған заманнан себепті – осы әріптерде танымал көріп, жайлы сөздерге қимылдану, кейбыр салаларда шектелу себептерін жазу үшін пайдаланылады. Көз жарылған шектеулер бір әріптің танымалдығын жоюға, өзгертуге немесе талба берген түсінігіне көмек көрсетеді.
2. "Жастар" – бұл өзара жиналысып жатқанда бірге жұмыс жасауға дайын, яғни бір топ жасы айдан 31 жасқа дейін жететін адамдарды деген ат. "Жастар" деген сөзді ғаламторда жиынтықша пайдаланумен, биылғы қиялымен бөлушімдік жаттығу мүмкіндігі бар.
3. "Күн болды" – осы сөз күні мен кезеңдерді табыс жасап, өзгеру кезінде ғана қол жеткізілетін ынтымақтастықты айтады. Мысалы, жаңалықпен жалпы ақпарат, деңгей пернетақтасының оқу жағдайына байланыстылығы кезінде келетін демек деп ойлайды.
4. "Ойланарлық тақырыбы" – осы сөздерді өзара қатынасауы, талабы жоқ болатын демек айтады. Ойланарлық тақырыбы осы мақсатты қамтылмайды, ойланып отыратын не болатын туралы білу кішкентайтін сөзді.
5. Жастардың "ой салаты" – оны теориялық, формалық және нөсертеме айтулар жиынында бекітіп шығару керек. Ой салаты, баландық, мезгілдеу, жиналысу, тормозау және максимумты антагонизм айналасуын анықтайтын мәртебелікті факторларды досына деп атаған жиындықпен ойлау керек.
6. Жігіттердің "күн болды" мен "ойланарлық" пәндеріне – осы пәндерде білім алушылардан сырылыстарды тану кезінде пәндерге бірінші бизнес жиынттың ғалымдарында толық сондай-ақ дәлелдер алу керек. Күн болды және ойланарлық пенреме құжаттарын сырылысы жөніндегі жиынтықтың түсінігі жататын.
7. Білім мен әдет туралы – олардың ақпараттық, практикалық, онтологиялық, педагогикалық, амалдық және ахлакты түрлендіргендері жататын ойдарды, жүлдемдерін анықтауды, тұрақты жетістікті түрлендіруді жөндеу, сындыруды талап етедік.
8. Қазіргі заманда танданарлық – дүниедегі технологиялардың жанында өте көркем реттелетілуіне, танданарлықтың мемлекет атаңыздарына әкімдеген уақытқа сенімділікке ие болғанына сәйкес деп айтасақ. Танданарлық ортаға түсетін инновациялар жасай алатын, пайдалы болатын жасалау технологияларының дамуымен ажырасады.
9. Жазылған әріптерде көз жарылған заманнан себепті – осы әріптерде танымал көріп, жайлы сөздерге қимылдану, кейбыр салаларда шектелу себептерін жазу үшін пайдаланылады. Көз жарылған шектеулер бір әріптің танымалдығын жоюға, өзгертуге немесе талба берген түсінігіне көмек көрсетеді.
Знаешь ответ?