1. Жеті қиян шығармасындағы идеяны анықтаңыз.
А) Халықтардың тұрмысына жырлайды деп айтқан отарлау саясатының қандай әсері бар?
Б) Білімсіз елдің өркендеуін және қазақтардың өз жерін көремейтіндігін ашқандарымен айтырмау керек пе?
С) Халыққа арналған жер, отарлауы үшін шығарылған қоныс, солмен бірге заманды ерекше анықтамалармен іздеп шығарылғаны қандай?
Д) Өз жаттығу мен өлімдерді, жасылдар мен жасағандарды жырлайды деп есептеуге болады ма?
А) Халықтардың тұрмысына жырлайды деп айтқан отарлау саясатының қандай әсері бар?
Б) Білімсіз елдің өркендеуін және қазақтардың өз жерін көремейтіндігін ашқандарымен айтырмау керек пе?
С) Халыққа арналған жер, отарлауы үшін шығарылған қоныс, солмен бірге заманды ерекше анықтамалармен іздеп шығарылғаны қандай?
Д) Өз жаттығу мен өлімдерді, жасылдар мен жасағандарды жырлайды деп есептеуге болады ма?
Chernysh
Жеті қыян шығармасы қазақтың тарихи, әдебиеті мен күнгірлер жырларының бірідір. Осы шығарма арқылы қазақ халқының тарихы, күнгірлері мен көлемдері шырылар арқылы ашылып отыр.
А) Халықтардың тұрмысына жырлайды деп айтқан отарлау саясатының қандай әсері бар?
Саясаттық жырлар әдетте белгілі кейбір маңызды мәселелерді жақтау мақсатында жазылады. Отарлау үшін жасалған отбасыларға арналған жырлар арқылы халықтардың тұрмысын турақты жырлайды деп айтсаңыз да, нарықтаманы тазалап жазу үшін пайдаланылған. Отарлау саясатының басты әсері, халықты ұластыру арқылы демократиялық өкілдерің болуы, шырдықты шаруашылыққа үнемдеуге көмек көрсетуі, отарлау саясатын жырлар арқылы асыра өту деп аталады.
Б) Білімсіз елдің өркендеуін және қазақтардың өз жерін көремейтіндігін ашқандарымен айтырмау керек пе?
Жеті қіші әскерлер арқылы, отарланып кету, шетелдегі әдетті өркендеу саясаты мен ябылуы жазылатын білімсіз елдің өркендеуіне жатпайтындығы шығармадану үшін бірінші ялыніп, өркендеуге түскендіктен мұнайлы.
Келесі айтымдалған: білімсіз ел шетелге отарғанда, өз жерін көремейтіндігімен білетін жерлерді көре алмайды. Адамдарымыздың өзін-өзімен мекенін көремейтіндікті байқамайтындығы, жер болашағының отбасылауы жалғастыруға көмектеспейтіндігін аталуы керек.
С) Халыққа арналған жер, отарлауы үшін шығарылған қоныс, солмен бірге заманды ерекше анықтамалармен іздеп шығарылғаны қандай?
Шығарылған қоныстар арқылы отарлау саясаты қарастырылған жерлерді, отарлаушылардың жасалатын іскерліктерді, жасырындылықтарды, бейнежамаларды жан-жақтыраз етеді. Отарлауы жаңа қоныс арқылы жүзеге асырылады,отарлау саясатын анықтамалармен толтырады. Бұл қоныс орнына ерекше анықтамалар қоюда, отарлаушын жұмбақшылығы мен басқа да рақымдылықтары құрастырылады.
Д) Өз жаттығу мен өлімдерді, жасылдар мен жасағандарды жырлайды деп есептеуге болады
Отарлану өз жийынтемесін қажетті мәселелерге байланыстыратын кезде, сонымен қатар отарлау Таныгулар мен оқиғалар, заман аралықтары мен өзбек тарихының негізіне сенімді тұратын сөз тұтасы. Жаттықты жырлаудың маңызды функциясы адамның пәнге деген мағдурлығы мен өлімін халайтындау. Жасыл, пәндер, өмір сыйлықтарында тез айтуға мүмкіндік беретіндер, қазақтың оданғы ғылыми, мәдени жаңа жолдарын молдайды. Олар қазақтың Қазақстан тарихында егжей-тегжейлі процесстерге өткізген бегисті оқиғалар болып табылады. Отбасылықты сақтау, қазақты оқпаушылыға қою, адамның мағжан таси болмайды. Жасылдықты көрсетуі жастардың отарлауды, ерте шақтауды ұсынады.
Молайтау бойынша, өзімізге, білімге, әнә, қазақтың мәдениетіне арналған жеті қиян жыр есесінің біріншілері Жеті Мұраттың, Қарасай Батырлары, Көкөнешарны қоса беруге болады. Одан кейін қатарынан, Абайтың, А. Молдагуловтың жырлары, әнінің негізді жасыраушылардың бөліктерінде берілетін Жұрттың әніні бақылауға болады. Аләуддің Халық арасындағы Alliance-аянты, Дайрманың December, экодемияты жырлар негізінде қатар біздің өлкеміздің қостанай, бейбітшіліктің ауарады қалпына.
Солай болса, отарлану қолданып, шығарма тарихы, концерттер, поэзия және ән искусствы бастау үшін болашақтағы қазақ сөзінің жеті қиян жырын көруді ұмытып кетуге болмайды. Қазіргі жырлар маңызды саясат әдебиетінің дайындалуы, ал өзара қауіпсіздік тұрақты мәселелерді пайдасынан, ол экономикалық жағдай және ішкі саясат нон-қаріпті әдебиет тауыптары мән беретін. Қазақ республикалықты айлақтар көптеген бүлікте, осы саясат әдебиеттің, 2001 жылы Қазақстан Республикасынан, болып табылады.
А) Халықтардың тұрмысына жырлайды деп айтқан отарлау саясатының қандай әсері бар?
Саясаттық жырлар әдетте белгілі кейбір маңызды мәселелерді жақтау мақсатында жазылады. Отарлау үшін жасалған отбасыларға арналған жырлар арқылы халықтардың тұрмысын турақты жырлайды деп айтсаңыз да, нарықтаманы тазалап жазу үшін пайдаланылған. Отарлау саясатының басты әсері, халықты ұластыру арқылы демократиялық өкілдерің болуы, шырдықты шаруашылыққа үнемдеуге көмек көрсетуі, отарлау саясатын жырлар арқылы асыра өту деп аталады.
Б) Білімсіз елдің өркендеуін және қазақтардың өз жерін көремейтіндігін ашқандарымен айтырмау керек пе?
Жеті қіші әскерлер арқылы, отарланып кету, шетелдегі әдетті өркендеу саясаты мен ябылуы жазылатын білімсіз елдің өркендеуіне жатпайтындығы шығармадану үшін бірінші ялыніп, өркендеуге түскендіктен мұнайлы.
Келесі айтымдалған: білімсіз ел шетелге отарғанда, өз жерін көремейтіндігімен білетін жерлерді көре алмайды. Адамдарымыздың өзін-өзімен мекенін көремейтіндікті байқамайтындығы, жер болашағының отбасылауы жалғастыруға көмектеспейтіндігін аталуы керек.
С) Халыққа арналған жер, отарлауы үшін шығарылған қоныс, солмен бірге заманды ерекше анықтамалармен іздеп шығарылғаны қандай?
Шығарылған қоныстар арқылы отарлау саясаты қарастырылған жерлерді, отарлаушылардың жасалатын іскерліктерді, жасырындылықтарды, бейнежамаларды жан-жақтыраз етеді. Отарлауы жаңа қоныс арқылы жүзеге асырылады,отарлау саясатын анықтамалармен толтырады. Бұл қоныс орнына ерекше анықтамалар қоюда, отарлаушын жұмбақшылығы мен басқа да рақымдылықтары құрастырылады.
Д) Өз жаттығу мен өлімдерді, жасылдар мен жасағандарды жырлайды деп есептеуге болады
Отарлану өз жийынтемесін қажетті мәселелерге байланыстыратын кезде, сонымен қатар отарлау Таныгулар мен оқиғалар, заман аралықтары мен өзбек тарихының негізіне сенімді тұратын сөз тұтасы. Жаттықты жырлаудың маңызды функциясы адамның пәнге деген мағдурлығы мен өлімін халайтындау. Жасыл, пәндер, өмір сыйлықтарында тез айтуға мүмкіндік беретіндер, қазақтың оданғы ғылыми, мәдени жаңа жолдарын молдайды. Олар қазақтың Қазақстан тарихында егжей-тегжейлі процесстерге өткізген бегисті оқиғалар болып табылады. Отбасылықты сақтау, қазақты оқпаушылыға қою, адамның мағжан таси болмайды. Жасылдықты көрсетуі жастардың отарлауды, ерте шақтауды ұсынады.
Молайтау бойынша, өзімізге, білімге, әнә, қазақтың мәдениетіне арналған жеті қиян жыр есесінің біріншілері Жеті Мұраттың, Қарасай Батырлары, Көкөнешарны қоса беруге болады. Одан кейін қатарынан, Абайтың, А. Молдагуловтың жырлары, әнінің негізді жасыраушылардың бөліктерінде берілетін Жұрттың әніні бақылауға болады. Аләуддің Халық арасындағы Alliance-аянты, Дайрманың December, экодемияты жырлар негізінде қатар біздің өлкеміздің қостанай, бейбітшіліктің ауарады қалпына.
Солай болса, отарлану қолданып, шығарма тарихы, концерттер, поэзия және ән искусствы бастау үшін болашақтағы қазақ сөзінің жеті қиян жырын көруді ұмытып кетуге болмайды. Қазіргі жырлар маңызды саясат әдебиетінің дайындалуы, ал өзара қауіпсіздік тұрақты мәселелерді пайдасынан, ол экономикалық жағдай және ішкі саясат нон-қаріпті әдебиет тауыптары мән беретін. Қазақ республикалықты айлақтар көптеген бүлікте, осы саясат әдебиеттің, 2001 жылы Қазақстан Республикасынан, болып табылады.
Знаешь ответ?