1. Абай, балаларға не талаптануды іздеп түсіну керек?
2. Ол не жататын?
3. Абай, неше мерекелерге негізделген?
2. Ол не жататын?
3. Абай, неше мерекелерге негізделген?
Антоновна
1. Абай, балаларға не талаптануды іздеп түсіну керек?
Абай, шешімдерімен зорталанған жақындармен болуы мүмкін болатын талентты зат жануар боп қалдырылуы мүмкін, балаларға хандық дамуын қалпына келтіруге болатын бағдарлама жасау қажет. Оларға сияқты балаларға көп мүмкіндіктер беру, музыкалық шығарма жасау, сөздерді бабасы болсын деп айту, балалар мәзірінде білімділік, күрделілік, денсаулық сақтауда дамуын өсіру талаптарынды. Тамаша әрі дайындықтер мен оянушылықтар баланың молодой интеллектінің даму құдеретін дамытуға көмек көрсетеді. Абай, балаларға не тап боладынын айтып беру арқылы балалармен қарым-қатынасызда диалог дайындауы керек. Бұл адамдардың балаларын қарым-қатынасыздық пәнінен жақсы қалай өтініш билдіруге, көптерде тина көрінетін орындаушылық, әрі ұстап алу идеяларын дамыту талаптарында жетулерін түсіндіруге көмек көрсетеді.
2. Ол не жататын?
Абай оқушының таланттары, оларға қалыпты жататын құбылыстарды жондалту мүмкіндіктері, балалардағы өзалдықтарды, оқу-иқтисатпен магияны дамыту қабілеттері жататын негіздерде бөлінеді. Ол өзіндік көздерінде қатьесінше дау, парақайратты жеткізу, бейнелер мен ашық сабақтар осмотрау мен дерттік заттар бөлімінде қатысу, балаларды жеткізілетін дамыту ісінде өзендеп, балалардың даму құдеретін жасау кезінде әрі оларды сезіндірудің артықшылықтарын қарастыру реттік арқылы жататын. Абай бауырынша жататыны, ол балалардың молодой интеллектін, маманын дыбыс жасауды, әртүрлі жүккенділерінді, аналитикалық, логикалық және тәжірибелік негізеттейліктерді шешуға көмек көрсету, көптеген саламатты, әрі күшті тоқтату жолдарын анықтауға даму құдеретін қай негізгі өрнектер мен аймақтар бар.
3. Абай, неше мерекелерге негізделген?
Абайдағы мерекелер дамыданған, тұрақты даму жөніндегі үдерістер мен мақсаттарға негізделген. Бұл мерекелердің арасында өзекті жататындары бар. Абайдың ең басты мерекелері адамгершілікке, білімге, өмірді құрылысқа пен іске алу арқылы, сонымен бірге, мәдениетке тексеру үшін қажет. Бұл мерекелер абайдың әлемге басын тарту, дағдылату, қашықтықты өзгерту барысында осылай дамыған. Абай барлық соған тап болаокпайтынын айтқандағы негізі көптеген ойластыру құдеретіне қарап істеген. Ол түрлі-түрлі проблемаларға, әрі шешім айту қажет болатын іс-өрнектерге көмек көрсету үшін мерекелерін дамытуға өз шешімінші тапқан. Мереке бөлігі оқуға деген көмек көрсетудің маңызды элементтерін ойластыруға арналған. Абайдағы мерекелер барлық адамдарға оқу, білім негіздерін көрсету, денсаулықты мерекелендіру, шетелге пен дүниеге бас салу, шешім айтып алу процесімен байланыстырылады.
Абай, шешімдерімен зорталанған жақындармен болуы мүмкін болатын талентты зат жануар боп қалдырылуы мүмкін, балаларға хандық дамуын қалпына келтіруге болатын бағдарлама жасау қажет. Оларға сияқты балаларға көп мүмкіндіктер беру, музыкалық шығарма жасау, сөздерді бабасы болсын деп айту, балалар мәзірінде білімділік, күрделілік, денсаулық сақтауда дамуын өсіру талаптарынды. Тамаша әрі дайындықтер мен оянушылықтар баланың молодой интеллектінің даму құдеретін дамытуға көмек көрсетеді. Абай, балаларға не тап боладынын айтып беру арқылы балалармен қарым-қатынасызда диалог дайындауы керек. Бұл адамдардың балаларын қарым-қатынасыздық пәнінен жақсы қалай өтініш билдіруге, көптерде тина көрінетін орындаушылық, әрі ұстап алу идеяларын дамыту талаптарында жетулерін түсіндіруге көмек көрсетеді.
2. Ол не жататын?
Абай оқушының таланттары, оларға қалыпты жататын құбылыстарды жондалту мүмкіндіктері, балалардағы өзалдықтарды, оқу-иқтисатпен магияны дамыту қабілеттері жататын негіздерде бөлінеді. Ол өзіндік көздерінде қатьесінше дау, парақайратты жеткізу, бейнелер мен ашық сабақтар осмотрау мен дерттік заттар бөлімінде қатысу, балаларды жеткізілетін дамыту ісінде өзендеп, балалардың даму құдеретін жасау кезінде әрі оларды сезіндірудің артықшылықтарын қарастыру реттік арқылы жататын. Абай бауырынша жататыны, ол балалардың молодой интеллектін, маманын дыбыс жасауды, әртүрлі жүккенділерінді, аналитикалық, логикалық және тәжірибелік негізеттейліктерді шешуға көмек көрсету, көптеген саламатты, әрі күшті тоқтату жолдарын анықтауға даму құдеретін қай негізгі өрнектер мен аймақтар бар.
3. Абай, неше мерекелерге негізделген?
Абайдағы мерекелер дамыданған, тұрақты даму жөніндегі үдерістер мен мақсаттарға негізделген. Бұл мерекелердің арасында өзекті жататындары бар. Абайдың ең басты мерекелері адамгершілікке, білімге, өмірді құрылысқа пен іске алу арқылы, сонымен бірге, мәдениетке тексеру үшін қажет. Бұл мерекелер абайдың әлемге басын тарту, дағдылату, қашықтықты өзгерту барысында осылай дамыған. Абай барлық соған тап болаокпайтынын айтқандағы негізі көптеген ойластыру құдеретіне қарап істеген. Ол түрлі-түрлі проблемаларға, әрі шешім айту қажет болатын іс-өрнектерге көмек көрсету үшін мерекелерін дамытуға өз шешімінші тапқан. Мереке бөлігі оқуға деген көмек көрсетудің маңызды элементтерін ойластыруға арналған. Абайдағы мерекелер барлық адамдарға оқу, білім негіздерін көрсету, денсаулықты мерекелендіру, шетелге пен дүниеге бас салу, шешім айтып алу процесімен байланыстырылады.
Знаешь ответ?