1. Нысандардың үшсі түріне негізделген оқиғаларының жапсырмалары не болады?
2. Құрылымда қолданылатын модельдерге қандай атаулар беру арқылы сақтауға болады?
3. SketchUp бағдарламасында құрылымдар жасалсаңыз, оларға қалай атау берілуі керек?
4. Тінтуірі жаңағылып, "Контекстуалдық мәзір" терезесінде қандай нәтижелер өндіру үшін немесе басқа батырма бар ма?
2. Құрылымда қолданылатын модельдерге қандай атаулар беру арқылы сақтауға болады?
3. SketchUp бағдарламасында құрылымдар жасалсаңыз, оларға қалай атау берілуі керек?
4. Тінтуірі жаңағылып, "Контекстуалдық мәзір" терезесінде қандай нәтижелер өндіру үшін немесе басқа батырма бар ма?
Orel
1. Үш нысандардың үшсі түріне негізделген оқиғаларының жапсырмалары нөктелер кесу, шалу, жауапты жіберу болады. Түсініктірме:
- Нөктелер кесу: Нысандарды оқиғаларының белгілері бойынша бөлу. Мысалы, "А" нысанын "Сызу", "Лауазым аяқтау" және "Аяқтау" көрсеткіштеріне бөлу.
- Шалу: Жапсырма арқылы белгіленген басқа нысандардан жасалған нысанды белгілеу. Мысалы, "Ағаш тасында жабылды" туралы жазба бар нысанды "Сызу", "Ағаш тасы" және "Жабу" нысандарын біріктіру арқылы белгілеу.
- Жауапты жіберу: Жауапты анықтайтын белгіні шығару. Мысалы, "Элемент жасалды" деп жапсырма бар нысанды "Сызу" және "Элемент жасалды" нысандарын біріктіру арқылы белгілеу.
2. Кұрылымда қолданылатын модельдерге атаулар беру өте маңызды. Бұл аталар арқылы мүмкіндіктерді де баяндауға болады. Мысалы:
- Дүниежүзілік модель: Бұл модельде қонақтың шолуы, ауруы және тұрғыны көрсетіледі. Мысалы, "Дүниежүзілік модельі - №1" деп атауланған болса, оның артықшылығы осы мәселенін көрсетеді.
- 3D-модель: Компьютердік нүктеде жасалған объектілердің жасалуын көрсетеді. Мысалы, "3D-модель - Маса" деп атауланған болса, оны жасау үшін келесі ақпаратты алуыңыз керек.
- Блок-схема: Деректерді, операторларды және тексерулерді көрсететін нүктедегі жазбалар болатын модель. Мысалы, "Блок-схема - Алгоритм" деп атауланған болса, алгоритмді анықтау, операторларды және тексерулерді көрсету үшін оқуыңыз керек.
3. SketchUp бағдарламасында құрылымдар жасалғанда, оларға атау беру қажет. Құрылымдарға атаулар беру қажет тағамдарды анықтау, модельдерді жаттату немесе мөлшерлерді анықтау мақсатында пайдаланылады. Мысалы:
- Қарраларды атау беру: Қарында жататын обьекттердің атауын береді. Мысалы, "Көпір" деп атауланған болса, қара айналмалардағы "Көпір" элементін жасауды білуіңіз керек.
- Қоныстарды атау беру: Топтар үшін атаулар берілуі керек. Мысалы, "Мектеп пен балалар" деп атауланған болса, мектебенің балалармен араласуын көрсету мақсатында осы атауды пайдаланыңыз.
- Құрылымдардың мөлшерлерін атау беру: Мөлшерлерді қанша болуы және қандай болуын белгілеуге қолдау болады. Мысалы, "Дәлелді айналдыру" деп атауланған болса, модельге мөлшерлерді қалпына келтіруді оқып, оның мөлшерлерін белгілеу үшін осы атауларды пайдаланыңыз.
4. Тінтуі жаңағылып, "Контекстуалдық мәзір" терезесінде қандай нәтижелер өндіру үшін немесе басқа батырмаларды пайдалануға болады. Тінтуі жаңағылу, оған қолжетімді батырма атауларын қосу пайда болады. Мысалы:
- Тақтаның немесе ашықтықтың атауын ауыстыру үшін: "Ашықтықтың атауы", "Қонақтықтың атауы", "Тінтуі шаруашылық мәзірі", "Кең шаруашылық мәзірі" және т.б. батырмаға берілетін иесілбей атырыу белгісін тізімлеу үшін осы атауларды қолданыңыз.
- Тусауатты атаулар: Тусауатты батырманы атаулау үшін пайдаланылады. Мысалы, "Басымды басу", "Тақтаны құру" және "Тақтаны жабу" батырмаларына атаулар беру.
- Функционалды батырмалар: Басқа батырмаларды сүйіп алу немесе көмек көрсету үшін функциялық батырмалар енгізу мүмкін. Мысалы, "Кеңістік бет", "Басқа жаңағылған оқиғалар", "Толық экран алау" және т.б. батырмаларына атаулар жазыңыз.
- Нөктелер кесу: Нысандарды оқиғаларының белгілері бойынша бөлу. Мысалы, "А" нысанын "Сызу", "Лауазым аяқтау" және "Аяқтау" көрсеткіштеріне бөлу.
- Шалу: Жапсырма арқылы белгіленген басқа нысандардан жасалған нысанды белгілеу. Мысалы, "Ағаш тасында жабылды" туралы жазба бар нысанды "Сызу", "Ағаш тасы" және "Жабу" нысандарын біріктіру арқылы белгілеу.
- Жауапты жіберу: Жауапты анықтайтын белгіні шығару. Мысалы, "Элемент жасалды" деп жапсырма бар нысанды "Сызу" және "Элемент жасалды" нысандарын біріктіру арқылы белгілеу.
2. Кұрылымда қолданылатын модельдерге атаулар беру өте маңызды. Бұл аталар арқылы мүмкіндіктерді де баяндауға болады. Мысалы:
- Дүниежүзілік модель: Бұл модельде қонақтың шолуы, ауруы және тұрғыны көрсетіледі. Мысалы, "Дүниежүзілік модельі - №1" деп атауланған болса, оның артықшылығы осы мәселенін көрсетеді.
- 3D-модель: Компьютердік нүктеде жасалған объектілердің жасалуын көрсетеді. Мысалы, "3D-модель - Маса" деп атауланған болса, оны жасау үшін келесі ақпаратты алуыңыз керек.
- Блок-схема: Деректерді, операторларды және тексерулерді көрсететін нүктедегі жазбалар болатын модель. Мысалы, "Блок-схема - Алгоритм" деп атауланған болса, алгоритмді анықтау, операторларды және тексерулерді көрсету үшін оқуыңыз керек.
3. SketchUp бағдарламасында құрылымдар жасалғанда, оларға атау беру қажет. Құрылымдарға атаулар беру қажет тағамдарды анықтау, модельдерді жаттату немесе мөлшерлерді анықтау мақсатында пайдаланылады. Мысалы:
- Қарраларды атау беру: Қарында жататын обьекттердің атауын береді. Мысалы, "Көпір" деп атауланған болса, қара айналмалардағы "Көпір" элементін жасауды білуіңіз керек.
- Қоныстарды атау беру: Топтар үшін атаулар берілуі керек. Мысалы, "Мектеп пен балалар" деп атауланған болса, мектебенің балалармен араласуын көрсету мақсатында осы атауды пайдаланыңыз.
- Құрылымдардың мөлшерлерін атау беру: Мөлшерлерді қанша болуы және қандай болуын белгілеуге қолдау болады. Мысалы, "Дәлелді айналдыру" деп атауланған болса, модельге мөлшерлерді қалпына келтіруді оқып, оның мөлшерлерін белгілеу үшін осы атауларды пайдаланыңыз.
4. Тінтуі жаңағылып, "Контекстуалдық мәзір" терезесінде қандай нәтижелер өндіру үшін немесе басқа батырмаларды пайдалануға болады. Тінтуі жаңағылу, оған қолжетімді батырма атауларын қосу пайда болады. Мысалы:
- Тақтаның немесе ашықтықтың атауын ауыстыру үшін: "Ашықтықтың атауы", "Қонақтықтың атауы", "Тінтуі шаруашылық мәзірі", "Кең шаруашылық мәзірі" және т.б. батырмаға берілетін иесілбей атырыу белгісін тізімлеу үшін осы атауларды қолданыңыз.
- Тусауатты атаулар: Тусауатты батырманы атаулау үшін пайдаланылады. Мысалы, "Басымды басу", "Тақтаны құру" және "Тақтаны жабу" батырмаларына атаулар беру.
- Функционалды батырмалар: Басқа батырмаларды сүйіп алу немесе көмек көрсету үшін функциялық батырмалар енгізу мүмкін. Мысалы, "Кеңістік бет", "Басқа жаңағылған оқиғалар", "Толық экран алау" және т.б. батырмаларына атаулар жазыңыз.
Знаешь ответ?