1. Чи можливо створити змінну, яка буде застосовуватися тільки до певного спрайту? Так чи ні?
2. Яку команду потрібно використовувати, щоб збільшити змінну S на 5? Виберіть одну з наступних: 1, 2, 3.
2. Яку команду потрібно використовувати, щоб збільшити змінну S на 5? Виберіть одну з наступних: 1, 2, 3.
Orel
1. Так, можливо створити змінну, яка буде застосовуватися тільки до певного спрайту. Це можна зробити, використовуючи локальну змінну. Локальна змінна створюється існуючим спрайтом і використовується лише для нього. Існують різні мови програмування, але я поясню на прикладі мови Python.
Щоб створити локальну змінну для спрайту у Python, необхідно використати ключове слово "self". У класі спрайта, ви можете створити параметр `self.variable`, де "variable" - це назва змінної, яку ви хочете створити тільки для цього спрайту. Наприклад:
У цьому прикладі ми створили два спрайта `sprite1` і `sprite2`. У кожному спрайті є своя локальна змінна `variable`. Кожен спрайт може модифікувати свою локальну змінну, і зміни не впливають на інші спрайти.
2. Щоб збільшити змінну S на 5, необхідно використати команду +=. Це означає "додати до поточного значення змінної". Отже, команда, яку потрібно використовувати, це: S += 5.
Наприклад, якщо ми маємо змінну S, яка дорівнює 10 і хочемо збільшити її на 5, ми можемо написати:
S = 10
S += 5
Тепер значення S буде 15.
Ця команда коротша і еквівалентна S = S + 5. Вони роблять те саме - додають 5 до поточного значення змінної S.
Щоб створити локальну змінну для спрайту у Python, необхідно використати ключове слово "self". У класі спрайта, ви можете створити параметр `self.variable`, де "variable" - це назва змінної, яку ви хочете створити тільки для цього спрайту. Наприклад:
python
class Sprite:
def __init__(self):
self.variable = 0
def do_something(self):
self.variable += 1
sprite1 = Sprite()
sprite2 = Sprite()
sprite1.do_something()
print(sprite1.variable) # Вивід: 1
sprite2.do_something()
print(sprite2.variable) # Вивід: 1
У цьому прикладі ми створили два спрайта `sprite1` і `sprite2`. У кожному спрайті є своя локальна змінна `variable`. Кожен спрайт може модифікувати свою локальну змінну, і зміни не впливають на інші спрайти.
2. Щоб збільшити змінну S на 5, необхідно використати команду +=. Це означає "додати до поточного значення змінної". Отже, команда, яку потрібно використовувати, це: S += 5.
Наприклад, якщо ми маємо змінну S, яка дорівнює 10 і хочемо збільшити її на 5, ми можемо написати:
S = 10
S += 5
Тепер значення S буде 15.
Ця команда коротша і еквівалентна S = S + 5. Вони роблять те саме - додають 5 до поточного значення змінної S.
Знаешь ответ?