1. Адамзаттың орнын басады деген пікірге келісуәр себептерін таңдаңыз және жазылым жұмысына жазып беріңіз.
2. Қазақтардың салт-дəстүрлері қазіргі кезде өзгеруінен себепті, бұл дұрыс па? Сол масала туралы пікіріңізді дәлелдермен бірге жазыңыз.
2. Қазақтардың салт-дəстүрлері қазіргі кезде өзгеруінен себепті, бұл дұрыс па? Сол масала туралы пікіріңізді дәлелдермен бірге жазыңыз.
Ледяная_Пустошь_6320
1. Адамзаттың орнын басады деген пікірге келісуер себептерін таңдау үшін ол барлық адамзаттарымыздың орнын, басадыны қалпынан басып жатамыз.
Бірінші себеп, адамзаттың мақтауы мен армандасуы. Адамзат адамды жан-жақты жасайтын жер болып табылады. Оның орны жетекшісі кез-келген маңызды мәселелерге, міндетті әрекеттерге, болашақты пландауға жауапкершілігі бар. Осы себебінен орнын сенімге аудару қажет.
Екінші себеп, адамзаттың өзіндігі. Адамзаттар адамның бас түрі, тұрғыдау әдістері, өмір сияқты барлық өзекті іс-әрекеттерімен айырылған. Өзінге өзек тұрғыдау әдістері, бір санатқа тән бола алады, оларды іске асырып, өмірін байланысты іс-әрекеттерді, байланысты драмаларды жүргізу үшін пайдалана алады. Бұл себептермен адамзаттар орнын басады деген пікірге келіседі.
Үшінші себеп, адамзаттың тарихи көрек кездесуден келеді. Адамзат әр минералдың жөнінен, бұлғар, жер ойнату, тексеру мақсаттарына және көз багысындағы залал іс-әрекеттеріне жүгіну мүмкіндігіне байланысты, дәлелдермен қажет болады. Осы себептермен алғашқы кезекте адамзатты қажетті орнын басуға келісеміз.
2. Қазақтардың салт-дəстүрлері қазіргі кезде өзгеруінен себебті, бұл дұрыс па?
Сол масала туралы түсінікті пікірімді сияқты айтып берейін.
Жарнаманы оқып, өкілеттік салт-дəстүрлердің өзгеруі дұрыс екендігін айта аламыз. Қазіргі кезде технологияларды, мәдениетті, кеңейтілген білімді салт-дəстүрлерге ауыстырған. Осы ауыспауыз бұл күндең даму жөніндегі шығармашылық, модернизация, алаңдысын кеңейту мен өздерін ойларды зерттеу бойыншағы заманауи ұйымдар шаруашылығымен байланысты.Қазақстанда өзгеріс əскери жыл мен терроризмдік тасымалдаулықтардағы жылыту сияқты тарихи өзгеріс жатады. Сондықтан, қазіргі кезде салт-дəстүрлер адамдардың өмірі сияқты пайдалы және жараңды орган гимнастикасы және иман үйірме салт-дəстүрлерімен ауыстырылады.
Енді біз өз жұмыска арналған себептермен қазақтардың салт-дəстүрлерінің өзгеруін түсінуге тырысамыз. Қазақстандағы өзгерулер мен жеткізілетін гимнастика және иман үйірме салт-дəстүрлері осы екі себептің өзара үйлесуге байланысты сауаттылықтары мен жұмсаушылықты толықтыру үшін көрселіс болып табылады.
Осындай себептерге қатысты модернизациялық техника жанында табылып, өзара жагымдылық, әрі сауаттылықтың маңызды ретінде өсуінен кейін қазақтардың салт-дəстдік дəрібас үйірмелеріне өзгеруі жарамсыз қателісіз.
Мүмкін, мен жеткізілетін ең жақсы салт-дəстүр оралымының өзгерісі əскери жыл мен тасымалдаулық өсімін жеке мемлекеттік бағдарлама арқылы салу үшін жазылды. Оған себептер болғаны бойынша, жұмыс ретімен адамдар орын жоғарылауына болатын зұйыны жоюға, сондай-ақ немесе артақшылықтан көмек көрсету үшін бөлімбөлімдеуді ұсынуы үшін жатады. Оның үйлесетін ең басты жағдайлары оқу балалары мен əскери мемлекеттік бағдарламалар арқылы өзгерту және орын жоғарығын жалғастыру бағдарламаларын өзара қосу. Олар психологиялық мен медициналық, физикалық, биологиялық және социалды жағдайларды назар аударған жағдайда ықпалдастыратын ретке кегейленеді.
Жалпы айта алғанда, бұл қазіргі кезде қазақтардың салт-дəстүрлері мен өзгерісі бұл концепцияны қаржыландыру, салт-дəстүр əскери талдауының жақын шақты етуді және өзара жұмсаушылықты ыңғайлы қылу мәндері бойынша қолжетіі. Жеке мемлекеттер мен қазақстанды дамылауға қатысы болған, бәсекелегеп ыңғайлылық табуға жаратқан жағдайда, о болашақта негізгі рөл ойнауға, салт-дəстүрлер арқылы білім және тиімділікті шығармашылық тәжірибемен жетілмейтін шығарма мен əскери талдау түрлерінде жаңа өзара жұмсаушылық шаруашылығын жартылай түсіру мақсатында жасалды.
Бірінші себеп, адамзаттың мақтауы мен армандасуы. Адамзат адамды жан-жақты жасайтын жер болып табылады. Оның орны жетекшісі кез-келген маңызды мәселелерге, міндетті әрекеттерге, болашақты пландауға жауапкершілігі бар. Осы себебінен орнын сенімге аудару қажет.
Екінші себеп, адамзаттың өзіндігі. Адамзаттар адамның бас түрі, тұрғыдау әдістері, өмір сияқты барлық өзекті іс-әрекеттерімен айырылған. Өзінге өзек тұрғыдау әдістері, бір санатқа тән бола алады, оларды іске асырып, өмірін байланысты іс-әрекеттерді, байланысты драмаларды жүргізу үшін пайдалана алады. Бұл себептермен адамзаттар орнын басады деген пікірге келіседі.
Үшінші себеп, адамзаттың тарихи көрек кездесуден келеді. Адамзат әр минералдың жөнінен, бұлғар, жер ойнату, тексеру мақсаттарына және көз багысындағы залал іс-әрекеттеріне жүгіну мүмкіндігіне байланысты, дәлелдермен қажет болады. Осы себептермен алғашқы кезекте адамзатты қажетті орнын басуға келісеміз.
2. Қазақтардың салт-дəстүрлері қазіргі кезде өзгеруінен себебті, бұл дұрыс па?
Сол масала туралы түсінікті пікірімді сияқты айтып берейін.
Жарнаманы оқып, өкілеттік салт-дəстүрлердің өзгеруі дұрыс екендігін айта аламыз. Қазіргі кезде технологияларды, мәдениетті, кеңейтілген білімді салт-дəстүрлерге ауыстырған. Осы ауыспауыз бұл күндең даму жөніндегі шығармашылық, модернизация, алаңдысын кеңейту мен өздерін ойларды зерттеу бойыншағы заманауи ұйымдар шаруашылығымен байланысты.Қазақстанда өзгеріс əскери жыл мен терроризмдік тасымалдаулықтардағы жылыту сияқты тарихи өзгеріс жатады. Сондықтан, қазіргі кезде салт-дəстүрлер адамдардың өмірі сияқты пайдалы және жараңды орган гимнастикасы және иман үйірме салт-дəстүрлерімен ауыстырылады.
Енді біз өз жұмыска арналған себептермен қазақтардың салт-дəстүрлерінің өзгеруін түсінуге тырысамыз. Қазақстандағы өзгерулер мен жеткізілетін гимнастика және иман үйірме салт-дəстүрлері осы екі себептің өзара үйлесуге байланысты сауаттылықтары мен жұмсаушылықты толықтыру үшін көрселіс болып табылады.
Осындай себептерге қатысты модернизациялық техника жанында табылып, өзара жагымдылық, әрі сауаттылықтың маңызды ретінде өсуінен кейін қазақтардың салт-дəстдік дəрібас үйірмелеріне өзгеруі жарамсыз қателісіз.
Мүмкін, мен жеткізілетін ең жақсы салт-дəстүр оралымының өзгерісі əскери жыл мен тасымалдаулық өсімін жеке мемлекеттік бағдарлама арқылы салу үшін жазылды. Оған себептер болғаны бойынша, жұмыс ретімен адамдар орын жоғарылауына болатын зұйыны жоюға, сондай-ақ немесе артақшылықтан көмек көрсету үшін бөлімбөлімдеуді ұсынуы үшін жатады. Оның үйлесетін ең басты жағдайлары оқу балалары мен əскери мемлекеттік бағдарламалар арқылы өзгерту және орын жоғарығын жалғастыру бағдарламаларын өзара қосу. Олар психологиялық мен медициналық, физикалық, биологиялық және социалды жағдайларды назар аударған жағдайда ықпалдастыратын ретке кегейленеді.
Жалпы айта алғанда, бұл қазіргі кезде қазақтардың салт-дəстүрлері мен өзгерісі бұл концепцияны қаржыландыру, салт-дəстүр əскери талдауының жақын шақты етуді және өзара жұмсаушылықты ыңғайлы қылу мәндері бойынша қолжетіі. Жеке мемлекеттер мен қазақстанды дамылауға қатысы болған, бәсекелегеп ыңғайлылық табуға жаратқан жағдайда, о болашақта негізгі рөл ойнауға, салт-дəстүрлер арқылы білім және тиімділікті шығармашылық тәжірибемен жетілмейтін шығарма мен əскери талдау түрлерінде жаңа өзара жұмсаушылық шаруашылығын жартылай түсіру мақсатында жасалды.
Знаешь ответ?