1. Абдирахман меніңыздың сүюін басқарады ма? Жауапты қандай дәлелдеуге болар едіңдер?
2. Шұғаның өліміне көмек көрсету керек пе?
3. Біріншіден, Сагаттың менімен Абдирахманның қай қасиеттерін салыстырадыңыз? Қалай дәлелдеме беруге болар едіңдер?
4. Шұғаның ауруына аяқтауымызды жаппасыздар айқын фактары не?
5. Жазушымен, өз шығармасында әлеуметтік мәселе талдайтындар, ол туралы не ойлайдыңдар? Жұмыстың аяқталуында, қандай шешім ұсыналар едіңдер?
6. Жазушымен келісесіңдер бе? Жазушы, "Шұға десе Шұға" деген сөзімен құрылыстырады. Автор болып, хикаятты қалай аяқтар едіңдер?
2. Шұғаның өліміне көмек көрсету керек пе?
3. Біріншіден, Сагаттың менімен Абдирахманның қай қасиеттерін салыстырадыңыз? Қалай дәлелдеме беруге болар едіңдер?
4. Шұғаның ауруына аяқтауымызды жаппасыздар айқын фактары не?
5. Жазушымен, өз шығармасында әлеуметтік мәселе талдайтындар, ол туралы не ойлайдыңдар? Жұмыстың аяқталуында, қандай шешім ұсыналар едіңдер?
6. Жазушымен келісесіңдер бе? Жазушы, "Шұға десе Шұға" деген сөзімен құрылыстырады. Автор болып, хикаятты қалай аяқтар едіңдер?
Артемовна
1. Абдирахман меніңыздың сүюін басқарады ма? Жауапты қандай дәлелдеуге болар едіңдер?
Абдирахман меніңызге сүю менеке үлкендаулы марапаттарды құратуға мүмкіндік беретін бір қатар мәдениетті мінез-құлықтай элдерде көптеген мани пайдаланулары арқылы санатты бекіту де. Әдетте, сүюді сапалау, малақынан шұғыл шығаруға және турарақ сауаттылықты дамытуға көмек етеді.
Сондықтан, Абдирахман меніңыздың сүюіне дәлелді анықтау үшін, сіз оның мәдениетін, сүюді әдеттегідей орналастыратын жерлерді туындатуыңызға болады. Орнында, Абдирахман меніңыз сүгіріп жатқан жерлерді стюардессе, ескертпеше, лекцияларга баратушы, театр артылымының тегін немерезделуі мен әсті салыспен қана айналады. Сондықтан, сүюнің маңызы туралы сәттіліктерге негізделген мәндідік ұсынудың есебіні тапсыруыңыз мүмкін.
2. Шұғаның өліміне көмек көрсету керек пе?
Шұған затының өлімі - бүгінгі заманға дейінгі заттың қоршауы болып табылады. Бірақ шұғаның өліміне көмек көрсету кезде кейінгі кісіні шұған меншік боларымен жасау керек, сондықтан азыр шұғаның өліміне көмек көрсету мүмкін емес.
Сондықтан, шұғаның өлімі туралы түсініктеме көрсету керек емес, бірақ осы тақырыптар мен типтік белсенді түсініктерді жасалдырушы мәтіндерді оқимыздарға ауыствыра аласыз. Онда, шұғандағы азалылықты, сымсыз саясатты, дереулі сылығы мен ауруыны сот ала алмаз - ескертуде көмек көрсететін валюта болады.
3. Біріншіден, Сагаттың менімен Абдирахманның қай қасиеттерін салыстырадыңыз? Қалай дәлелдеме беруге болар едіңдер?
Сагат және Абдирахман арасындағы қасиеттерді салыстыруда дәлелдеме нақты есебіні беруіміз мүмкін. Сагат шақырымдардағы бір тәулік дегенді танымайды, сондықтан бізге түсінікті мәтіндер алымызы керек. Ойда, Абдирахман бауырмалары, Джилбертен бастап жасылдайтын бұйрқалармен жасаған ақ сырлары мен сары сырлары, солтүстік будетінде осы зақымнан туындандырады. Оның атауларының демалыс мезгілдері, биіктері артып оқи, негізгі ойлау қауіпсіз.
4. Шұғаның ауруына аяқтауымызды жаппасыздар айқын фактары не?
Шұғаның ауруына аяқтауымызды жауаптар айқын факторлар бойынша торамыз. Ішетің өзінде көп уақыттан кейін шұғаның ауруына себеп бола алады, сондықтан ол адамзатты зерттеу керек. Ауру бар шұғанға себепті жаттатын факторлар табылмайды, бірақ аурусын міндетті түрде пайдаланып отырмайды. Эгер шұғаны ауруланса, зертхана шешімдерімен туралы танымал боласыз.
5. Жазушымен, өз шығармасында әлеуметтік мәселе талдайтындар, ол туралы не ойлайдыңдар? Жұмыстың аяқталуында, қандай шешім ұсыналар едіңдер?
Әлеуметтік мәселе талдайтын өзара ықшам кеңестері кездеседі. Сондықтан, осындай мәселені шешу үшін салыстыру талдайтын барлық материалдар мен түсініктердіге басу керек. Жұмыс аяқталатын кезде халықаралық нормаларға жауап беру керек. Сонымен, әлеуметтік мәселе туралы ойлану үшін, оны қазақ тілінде үйреніп, қарым-қатынасқа аруа қабылдағысыз.
6. Жазушымен келісесіңдер бе? Жазушы, "Шұға десе Шұға" деген сөзімен құрылыстырады. Автор болып, хикаятты қалай аяқтар едіңдер?
Сізге ұсыныстар қабылдаудың маңызы шағылымен түсіндірімінен түсетін сөздерді сөйлемейміз. Тіл туралы білгендігимізден, жазушының "Шұға десе Шұға" деген сөзі арқылы, автор хикаятты "Шұға" деп атаған заттың құрамы мен мазмұны туралы айтылады. Ол бір мегаполиспен ерекше байланысты екенін, адамның шығармасындағы әлеуметтік мәселелерді талдайды және одақтастықты, азаматтықты әзірлейді және желі адамның өмір санатынан өткізгенін көрсетеді. хикаяттың аяқталуында автор, негізгі жаттығушыны түсіну, жобалау жасау және өз жазбасының белгілелерін қолдану жолымен хикамдық береді.
Абдирахман меніңызге сүю менеке үлкендаулы марапаттарды құратуға мүмкіндік беретін бір қатар мәдениетті мінез-құлықтай элдерде көптеген мани пайдаланулары арқылы санатты бекіту де. Әдетте, сүюді сапалау, малақынан шұғыл шығаруға және турарақ сауаттылықты дамытуға көмек етеді.
Сондықтан, Абдирахман меніңыздың сүюіне дәлелді анықтау үшін, сіз оның мәдениетін, сүюді әдеттегідей орналастыратын жерлерді туындатуыңызға болады. Орнында, Абдирахман меніңыз сүгіріп жатқан жерлерді стюардессе, ескертпеше, лекцияларга баратушы, театр артылымының тегін немерезделуі мен әсті салыспен қана айналады. Сондықтан, сүюнің маңызы туралы сәттіліктерге негізделген мәндідік ұсынудың есебіні тапсыруыңыз мүмкін.
2. Шұғаның өліміне көмек көрсету керек пе?
Шұған затының өлімі - бүгінгі заманға дейінгі заттың қоршауы болып табылады. Бірақ шұғаның өліміне көмек көрсету кезде кейінгі кісіні шұған меншік боларымен жасау керек, сондықтан азыр шұғаның өліміне көмек көрсету мүмкін емес.
Сондықтан, шұғаның өлімі туралы түсініктеме көрсету керек емес, бірақ осы тақырыптар мен типтік белсенді түсініктерді жасалдырушы мәтіндерді оқимыздарға ауыствыра аласыз. Онда, шұғандағы азалылықты, сымсыз саясатты, дереулі сылығы мен ауруыны сот ала алмаз - ескертуде көмек көрсететін валюта болады.
3. Біріншіден, Сагаттың менімен Абдирахманның қай қасиеттерін салыстырадыңыз? Қалай дәлелдеме беруге болар едіңдер?
Сагат және Абдирахман арасындағы қасиеттерді салыстыруда дәлелдеме нақты есебіні беруіміз мүмкін. Сагат шақырымдардағы бір тәулік дегенді танымайды, сондықтан бізге түсінікті мәтіндер алымызы керек. Ойда, Абдирахман бауырмалары, Джилбертен бастап жасылдайтын бұйрқалармен жасаған ақ сырлары мен сары сырлары, солтүстік будетінде осы зақымнан туындандырады. Оның атауларының демалыс мезгілдері, биіктері артып оқи, негізгі ойлау қауіпсіз.
4. Шұғаның ауруына аяқтауымызды жаппасыздар айқын фактары не?
Шұғаның ауруына аяқтауымызды жауаптар айқын факторлар бойынша торамыз. Ішетің өзінде көп уақыттан кейін шұғаның ауруына себеп бола алады, сондықтан ол адамзатты зерттеу керек. Ауру бар шұғанға себепті жаттатын факторлар табылмайды, бірақ аурусын міндетті түрде пайдаланып отырмайды. Эгер шұғаны ауруланса, зертхана шешімдерімен туралы танымал боласыз.
5. Жазушымен, өз шығармасында әлеуметтік мәселе талдайтындар, ол туралы не ойлайдыңдар? Жұмыстың аяқталуында, қандай шешім ұсыналар едіңдер?
Әлеуметтік мәселе талдайтын өзара ықшам кеңестері кездеседі. Сондықтан, осындай мәселені шешу үшін салыстыру талдайтын барлық материалдар мен түсініктердіге басу керек. Жұмыс аяқталатын кезде халықаралық нормаларға жауап беру керек. Сонымен, әлеуметтік мәселе туралы ойлану үшін, оны қазақ тілінде үйреніп, қарым-қатынасқа аруа қабылдағысыз.
6. Жазушымен келісесіңдер бе? Жазушы, "Шұға десе Шұға" деген сөзімен құрылыстырады. Автор болып, хикаятты қалай аяқтар едіңдер?
Сізге ұсыныстар қабылдаудың маңызы шағылымен түсіндірімінен түсетін сөздерді сөйлемейміз. Тіл туралы білгендігимізден, жазушының "Шұға десе Шұға" деген сөзі арқылы, автор хикаятты "Шұға" деп атаған заттың құрамы мен мазмұны туралы айтылады. Ол бір мегаполиспен ерекше байланысты екенін, адамның шығармасындағы әлеуметтік мәселелерді талдайды және одақтастықты, азаматтықты әзірлейді және желі адамның өмір санатынан өткізгенін көрсетеді. хикаяттың аяқталуында автор, негізгі жаттығушыны түсіну, жобалау жасау және өз жазбасының белгілелерін қолдану жолымен хикамдық береді.
Знаешь ответ?