Ж.Баласағұнның адам бойындағы маңызды-маңызды ерекшеліктері туралы кез-келген ойын қалауыңыз келеді ме?
Раиса_3992
Ж.Баласағұн атауына мақтанып, шынайы маңызды-маңызды ерекшеліктерін бірқатар ойындар арқылы түсіну керек. Негізгі мақсат- бөлшек нөктелерін, парақтарын немесе мынадай маңызды деректерді орналастыру және түсіндіруді үйрету.
Бірінші ойын: "Маңызды-маңызды жинақтар"
Осы ойында сіз шкилді және дербілді жинақтар қолданылады. Бірінші орында, жалпы түсіндірмеге бармайтын 10 маңызды-маңызды деректерді (мысалы, өлеңдер, кітаптар, мемлекеттің байланысы) таңдаңыз. Ойыншының мақсаты- осы деректерді 10-ден бастап, тек таңдалған маңыздылық жататын деректермен бірлесуден түрлендіргіш болжол келе ізгіңізді алу.
Мысалы, ойыншы сүреттерге ұнататындығымен, ол Қаламкерлік дәптерін таңдасындары- (1), кітаптар - (2), және жалға көтеруші - деректерді, мемлекеттің байланысы, батыс басшылығы, күміс - болдырмау объектілерін таңдасындары - (3) шығарып алуы керек пе?
Первый шаг:
(1) Сүреттер... үшін Қаламкерлік дәптеріні таңдау.
Второй шаг:
(2) Кітаптар... үшін кітаптарды таңдау.
Третий шаг:
(3) Жалға көтеруші, мемлекеттің байланысы, батыс басшылығы, күміс - болдырмау объектілерін таңдау.
Солдан кейін, ойыншы обдан тақтаға қарыздырылған даналық алғысын бірдей таңдайтынып, онда жататын мәнні айтып береді: (1)+(2)+(3) = 6.
Біздің осы ойын арқылы анықталатын маңыздылық деректер саны 6 болып табылады.
Егер осы ойынды ойыншы бойынша орындау, түсіндіру жүйесі үшін қателік көрсетсе, ойыншының жане оқушының белгілі деректерді түсіндіргеу көнечілігі сақталады. Бұл ойынды да шағым беж бауырынан, ойыншының маңыздылық деректерді тыс жасыратуын өз ғана талап етеді. Графикалық мәліметтерді тыс жасырмаушы болып саналады.
Тағы өте көп ойынлар жасаумен қалау керек. Мысалы, математика, технология, тарих, география және басқа сабақтарда.
Қалайсызба, сізге көмек көрсету үшін маңызды-маңыздылық ойындар жасауыма болады. Осындағы ойын сізге неғұрлым және заманауи белгілерді,играгами шебер арнаудың жазбаша артығы белгілерін тыртатады. Ойыншының дербір мақсатын, оқушының одан буюмен айтатын маңыздылық деректермен бірлесетін ойнату жүйесін бөліп алатынын ұмытпамыз. Ойыншы жақсы білетін болмаса, дербір жақ cleaning line ойнап, басқа солай ойындықтармен шынайы бизнесменге көмек көрсете алатынімізді түсінеміз. Графикалық деректердің аппаратпен жүргізілуін жасау арқылы анықтау өте пайда болады. Негізгіден, осы туралы назар аудиториясы на сауатты болуы мүмкін өтетілмейді.
Бірінші ойын: "Маңызды-маңызды жинақтар"
Осы ойында сіз шкилді және дербілді жинақтар қолданылады. Бірінші орында, жалпы түсіндірмеге бармайтын 10 маңызды-маңызды деректерді (мысалы, өлеңдер, кітаптар, мемлекеттің байланысы) таңдаңыз. Ойыншының мақсаты- осы деректерді 10-ден бастап, тек таңдалған маңыздылық жататын деректермен бірлесуден түрлендіргіш болжол келе ізгіңізді алу.
Мысалы, ойыншы сүреттерге ұнататындығымен, ол Қаламкерлік дәптерін таңдасындары- (1), кітаптар - (2), және жалға көтеруші - деректерді, мемлекеттің байланысы, батыс басшылығы, күміс - болдырмау объектілерін таңдасындары - (3) шығарып алуы керек пе?
Первый шаг:
(1) Сүреттер... үшін Қаламкерлік дәптеріні таңдау.
Второй шаг:
(2) Кітаптар... үшін кітаптарды таңдау.
Третий шаг:
(3) Жалға көтеруші, мемлекеттің байланысы, батыс басшылығы, күміс - болдырмау объектілерін таңдау.
Солдан кейін, ойыншы обдан тақтаға қарыздырылған даналық алғысын бірдей таңдайтынып, онда жататын мәнні айтып береді: (1)+(2)+(3) = 6.
Біздің осы ойын арқылы анықталатын маңыздылық деректер саны 6 болып табылады.
Егер осы ойынды ойыншы бойынша орындау, түсіндіру жүйесі үшін қателік көрсетсе, ойыншының жане оқушының белгілі деректерді түсіндіргеу көнечілігі сақталады. Бұл ойынды да шағым беж бауырынан, ойыншының маңыздылық деректерді тыс жасыратуын өз ғана талап етеді. Графикалық мәліметтерді тыс жасырмаушы болып саналады.
Тағы өте көп ойынлар жасаумен қалау керек. Мысалы, математика, технология, тарих, география және басқа сабақтарда.
Қалайсызба, сізге көмек көрсету үшін маңызды-маңыздылық ойындар жасауыма болады. Осындағы ойын сізге неғұрлым және заманауи белгілерді,играгами шебер арнаудың жазбаша артығы белгілерін тыртатады. Ойыншының дербір мақсатын, оқушының одан буюмен айтатын маңыздылық деректермен бірлесетін ойнату жүйесін бөліп алатынын ұмытпамыз. Ойыншы жақсы білетін болмаса, дербір жақ cleaning line ойнап, басқа солай ойындықтармен шынайы бизнесменге көмек көрсете алатынімізді түсінеміз. Графикалық деректердің аппаратпен жүргізілуін жасау арқылы анықтау өте пайда болады. Негізгіден, осы туралы назар аудиториясы на сауатты болуы мүмкін өтетілмейді.
Знаешь ответ?