Яким чынам у творы Адама Міцкевіча, зокрема ў баладзе «Свіцязянка», сумяшчаюцца элементы фальклору і літаратуры? Якія мотівы і абразы з фальклору прысутнічаюць у творах?
Александрович
В творах Адама Міцкевіча, зокрема ў баладзе "Свіцязянка", элементы фальклору і літаратуры злучаюцца ўзаема і прадстаўлены ў выдатнай меры. Гэты пісьменнік атрымліваў вялікую творчую інспірацыю ад народнай творчасці, і яго творы насычаныя народнымі мотывамі, абразамі і легендамі.
У баладзе "Свіцязянка" Міцкевіч уваходзіць у сваебытныя мастацкія злучэннi двух папулярных тэм: тэмы фальклору і тэмы літаратуры. Ён стварае мастацкае ажыццёўванне разных народных сюжэтаў у сваім выказваннi, утвараючы новы, ўласны твор. У баладзе ёсць шмат абразаў з фальклору, якія прысутнiчаюць у творах Міцкевіча: гэта лес, светлайстановы двор, загадачная прырода Свіцяза, марацца, прывіды, цяжкія судзьбы герояў і г.д.
Напрыклад, абраз святлойстановага двора з"яўляецца апошнім абразам у баладзе і прыгожа відзеркаляецца ў нашай культуры. У фальклоры такой абраз часта выкарыстоўваюць для апісання ўтваральнага свету ці зямлі мертвых. У творы Міцкевіча абраз святлойстановага двора выкарыстоўваецца для выяўлення загадачнасці і прывідавасці паходжання міфамарак, які дазваляе аўтарам насыціць твор узмацненым ажыццёвым светам.
У творах Міцкевіча можна знайсці таксама шмат магічных мотываў, якія, знойдзеныя ў фальклоры і супрацоўнісць іх літаратурнымі творамі, надаюць іншы аспект і аднімуць тканіну твору. Як прыклад, марацца ў баладзе "Свіцязянка" выяўляецца як сіла, якая загрожвае героям. Гэты мотыв зноўка падкрэслівае загадачнасць і чароўнасць прыроды.
Такім чынам, творы Адама Міцкевіча, уключаючы баладзу "Свіцязянка", сумяшчаюць элементы фальклору і літаратуры пры дапамозе абразаў, мотываў і магічных элементаў, якія пераплятаюцца і дапаўняюць адзін аднаго, ствараючы новую інтэрпрэтацыю і веды з дапамогай сказаў, легенд і іншых народных традыцый.
У баладзе "Свіцязянка" Міцкевіч уваходзіць у сваебытныя мастацкія злучэннi двух папулярных тэм: тэмы фальклору і тэмы літаратуры. Ён стварае мастацкае ажыццёўванне разных народных сюжэтаў у сваім выказваннi, утвараючы новы, ўласны твор. У баладзе ёсць шмат абразаў з фальклору, якія прысутнiчаюць у творах Міцкевіча: гэта лес, светлайстановы двор, загадачная прырода Свіцяза, марацца, прывіды, цяжкія судзьбы герояў і г.д.
Напрыклад, абраз святлойстановага двора з"яўляецца апошнім абразам у баладзе і прыгожа відзеркаляецца ў нашай культуры. У фальклоры такой абраз часта выкарыстоўваюць для апісання ўтваральнага свету ці зямлі мертвых. У творы Міцкевіча абраз святлойстановага двора выкарыстоўваецца для выяўлення загадачнасці і прывідавасці паходжання міфамарак, які дазваляе аўтарам насыціць твор узмацненым ажыццёвым светам.
У творах Міцкевіча можна знайсці таксама шмат магічных мотываў, якія, знойдзеныя ў фальклоры і супрацоўнісць іх літаратурнымі творамі, надаюць іншы аспект і аднімуць тканіну твору. Як прыклад, марацца ў баладзе "Свіцязянка" выяўляецца як сіла, якая загрожвае героям. Гэты мотыв зноўка падкрэслівае загадачнасць і чароўнасць прыроды.
Такім чынам, творы Адама Міцкевіча, уключаючы баладзу "Свіцязянка", сумяшчаюць элементы фальклору і літаратуры пры дапамозе абразаў, мотываў і магічных элементаў, якія пераплятаюцца і дапаўняюць адзін аднаго, ствараючы новую інтэрпрэтацыю і веды з дапамогай сказаў, легенд і іншых народных традыцый.
Знаешь ответ?