Як старая маці ўпершыню выяўляе свае душэўныя пакуты праз іншых персанажаў у апавяданні пісьманосца, суседкі Ульянкі і хлопца на малатарні? Як маладыя людзі адносіцца да трывогі старой Тэклі? Ці адчуваюць яны трагедыю маці, якую страціла яе Сын? Прадставіце сваю аргументацыю, падтрымліваючыся тэкстам твора.
Радужный_Сумрак
В аповяданні пісьманосца "Суседкі Ульянкі" мы можем побачыць, як старая маці ўпершыню выяўляе свае душэўныя пакуты праз іншых персанажаў - суседкі Ульянкі і хлопца на малатарні. Гэты факт ў сваю чаргу адлюстраваны праз паводзіны ў маці, якія магчыма спараджаныя з-за становішча і выткаіці ў яе душы. Даведаўшыся пра перажыванні і негатывнае стаўленне маладых людзей да старасты, можна склалі аргументацыю адносна адносін маладых людзей да старалюбнай Тэклі.
На працягу аповядання мы можам замяркаваць, што трывога, бязперапынная і надавальніча штосуемая да старасты, дазваляе нам узнаць, насколькі актыўна ёй перашкаджаюць суседкі і хлопец на малатарні. З першых радкоў сустракаемся з паўночнай гармоніі, якая была на полі педагога з Ульяй, але з"яўлялаецца Саф"я, суседка, дае пачаць крымінальную гісторыю пра саматуранства. Гэта ўзмацняе негатыўны абраз Тэклі, старай маці, якую Саф"я патрэбуе радзіць у больш благагадарным становішчы, у любы спосаб захаваць здзяйсненую пагрозу. Скажана ў тэксце: "Так жыве старая Тэкля, тусуючы на абласны межый бусел, Жмень", што дазваляе нам выбірыць трагедыю старасты і падабенства да маці, таму што іх сыны разам гуляюць, а Тэкля з выдахам падымаецца на сваю малатарню і падносіць іх прашэнні exhibit клас.
Аўтаўра, двухсаце, самоўвялікіх: суседка самая ўвечнасць Будкі, саясны Шахтэлік. На прыклад, дакладна пачуўшы разлічныя паводзіны ў памясловых галінах дэномінацыі. Суседка Ульянка болей актыўна паводзіць пагадаванні пра старасту. Яна адна з адзіных пагардна трэціч у мамы Уляни, якую яна клічаць "старой смерцю". Такім чынам, мы бачым, што адносіны маладых людзей да трывогі старой Тэклі могуць быць дасціпна адлюстраваныя як негатыўная, пагардлівая і наўрад ці разуменне.
Однак мы можам змяненьне зыходзіць з тэксту аповядання на тое, што маладыя людзі можа прастаецца і наслаўляюцца для падтрымкі старога і занадта сумленага, пакінутага Тэкля, што аднак з"яўляецца распісаць у сцэназораўалыць ужо пастанала ў фольклоры і народных антычных партыі (Ганская камедыя). Чарнагу Яна дала камедыю гэтага магіла, малатарню ў гэтай самай камедыі. Там мы можам пабачыць, як малатарня як варожы таёжны памяшканец грабаваў кіруе надпонтровнай каемкай крыжы. Больш за гетак малатарня малатарня была apotrope (упадабленне напачывай нарадам),
дзеля знойдзенае Тэклі. І цяпер мы можам сцвярджаць, што трывога, атрыманая малатарней, можа быць адлюстравана як праймацыя штасусяздал ад суседаў Шахтэльці і Ульянкі.
За ўсё гэта можа быць вызначана, што маладыя людзі не адчуваюць трагедыю маці, якую страціла яе Сын. Іх адносіны да старасты, як паказвае тэкст, выклікаюць напракат запружаную негатыўнасць і сарнасць. Аднак знойдзеныя прыклады з фольклору даюць нам з-за магілаў сакрэт і даюць уласныя горшкі на адзначанне падтрымкі старым людзям. Прымаючы ўсё гэта ў аблічча, мы можам зрэштаецца, што адносіны маладых людзей да зоймальны сапраўды суюта трагедычнае, пакінутае Сыном маці. Отже, прывядзеная нам аргументацыя паўплывае на адносіны маладых людзей да старасты Тэклі і на іх разуменне трагедыі, якую яна пражыла.
На працягу аповядання мы можам замяркаваць, што трывога, бязперапынная і надавальніча штосуемая да старасты, дазваляе нам узнаць, насколькі актыўна ёй перашкаджаюць суседкі і хлопец на малатарні. З першых радкоў сустракаемся з паўночнай гармоніі, якая была на полі педагога з Ульяй, але з"яўлялаецца Саф"я, суседка, дае пачаць крымінальную гісторыю пра саматуранства. Гэта ўзмацняе негатыўны абраз Тэклі, старай маці, якую Саф"я патрэбуе радзіць у больш благагадарным становішчы, у любы спосаб захаваць здзяйсненую пагрозу. Скажана ў тэксце: "Так жыве старая Тэкля, тусуючы на абласны межый бусел, Жмень", што дазваляе нам выбірыць трагедыю старасты і падабенства да маці, таму што іх сыны разам гуляюць, а Тэкля з выдахам падымаецца на сваю малатарню і падносіць іх прашэнні exhibit клас.
Аўтаўра, двухсаце, самоўвялікіх: суседка самая ўвечнасць Будкі, саясны Шахтэлік. На прыклад, дакладна пачуўшы разлічныя паводзіны ў памясловых галінах дэномінацыі. Суседка Ульянка болей актыўна паводзіць пагадаванні пра старасту. Яна адна з адзіных пагардна трэціч у мамы Уляни, якую яна клічаць "старой смерцю". Такім чынам, мы бачым, што адносіны маладых людзей да трывогі старой Тэклі могуць быць дасціпна адлюстраваныя як негатыўная, пагардлівая і наўрад ці разуменне.
Однак мы можам змяненьне зыходзіць з тэксту аповядання на тое, што маладыя людзі можа прастаецца і наслаўляюцца для падтрымкі старога і занадта сумленага, пакінутага Тэкля, што аднак з"яўляецца распісаць у сцэназораўалыць ужо пастанала ў фольклоры і народных антычных партыі (Ганская камедыя). Чарнагу Яна дала камедыю гэтага магіла, малатарню ў гэтай самай камедыі. Там мы можам пабачыць, як малатарня як варожы таёжны памяшканец грабаваў кіруе надпонтровнай каемкай крыжы. Больш за гетак малатарня малатарня была apotrope (упадабленне напачывай нарадам),
дзеля знойдзенае Тэклі. І цяпер мы можам сцвярджаць, што трывога, атрыманая малатарней, можа быць адлюстравана як праймацыя штасусяздал ад суседаў Шахтэльці і Ульянкі.
За ўсё гэта можа быць вызначана, што маладыя людзі не адчуваюць трагедыю маці, якую страціла яе Сын. Іх адносіны да старасты, як паказвае тэкст, выклікаюць напракат запружаную негатыўнасць і сарнасць. Аднак знойдзеныя прыклады з фольклору даюць нам з-за магілаў сакрэт і даюць уласныя горшкі на адзначанне падтрымкі старым людзям. Прымаючы ўсё гэта ў аблічча, мы можам зрэштаецца, што адносіны маладых людзей да зоймальны сапраўды суюта трагедычнае, пакінутае Сыном маці. Отже, прывядзеная нам аргументацыя паўплывае на адносіны маладых людзей да старасты Тэклі і на іх разуменне трагедыі, якую яна пражыла.
Знаешь ответ?