В а) літературній роботі Про Прохора-чорноризця була розповідь про смоленського чоловіка, який прибув до Києва

В а) літературній роботі "Про Прохора-чорноризця" була розповідь про смоленського чоловіка, який прибув до Києва та звівся в монастирі. В складний час для Києва він допомагав неплатоспроможним, подаровуючи їм хлібини лободи.

У б) житті Феодосія Печерського було описано історію чоловіка з Смоленська, який прибув до Києва та став монахом. У найважливіший момент для Києва він подарував хлібини лободи для бідних.

У г) житті Антонія Печерського були згадки про чоловіка з Смоленська, який прийшов до Києва та вступив до ченців. У часи злиднів для Києва він роздавав хлібини лободи серед незабезпечених.

У д) наставницькому творі "Повчання дітям" відбувається розповідь про смоленського чоловіка, що прибув до Києва та став ченцем. У важкі часи для Києва він роздавав хлібини лободи бідним.
Японка

Японка

На основании предоставленных данных, можно сделать вывод, что в литературной работе "Про Прохора-черноризца" рассказывается история о человеке из Смоленска, который приехал в Киев и присоединился к монастырю. В трудное для Киева время он помогал незаможным, даря им лободу.

В жизни Феодосия Печерского также описывается история о человеке из Смоленска, который приехал в Киев и стал монахом. В самый важный момент для Киева он подарил лободовые хлебцы для бедных.

В жизни Антония Печерского упоминается человек из Смоленска, который пришел в Киев и стал ченцем. В периоды бедствий для Киева он раздавал лободовые хлебцы среди нуждающихся.

Таким образом, во всех трех случаях рассказывается история о человеке из Смоленска, который приезжает в Киев и помогает нуждающимся, даря им лободовые хлебцы. Это демонстрирует его сострадательность и желание помогать своим ближним в трудные времена.
Знаешь ответ?
Задать вопрос
Привет!
hello