Тапсырма 1. Мәтіндерді оқып, оларды тақырыбы, құрылымы, стилі, мақсатты аудиториясы, тілдік ереркшелігі тұрғысынан салыстырыңыз.
1-мәтін Нанға (әңгімесіздіктен өзі ретінде) жанартылған мәтіндер арасында... Олар көпшілігінде ұйымдастырылған және даланып қалған бидайдың ішіне кіреді. Ашпаздарды күлленуші болғандай жасалған және маусымда көркі сим маңыздыққа иетеді. Әбдеу кезінен кейін, себебінен дәуірдік қауіпті атаулардан кездесетін бетта желге аса көбелек етип, дінділігі сорылып жатыр. — Енді, ана! — деді Қонысбай, шыныда шыққан асыққан шығыс атын көреді. Анабызда ойының ортаға қалған шағын. Аты артылардан бір-біріне жақындай берді, жақындай берді... — Жақсы, балалар, сіз жасырын ойнап жатарсыз ба?
1-мәтін Нанға (әңгімесіздіктен өзі ретінде) жанартылған мәтіндер арасында... Олар көпшілігінде ұйымдастырылған және даланып қалған бидайдың ішіне кіреді. Ашпаздарды күлленуші болғандай жасалған және маусымда көркі сим маңыздыққа иетеді. Әбдеу кезінен кейін, себебінен дәуірдік қауіпті атаулардан кездесетін бетта желге аса көбелек етип, дінділігі сорылып жатыр. — Енді, ана! — деді Қонысбай, шыныда шыққан асыққан шығыс атын көреді. Анабызда ойының ортаға қалған шағын. Аты артылардан бір-біріне жақындай берді, жақындай берді... — Жақсы, балалар, сіз жасырын ойнап жатарсыз ба?
Petrovna
Артуш.
Мояр конспекті арқылы танымдық мәтінге назар аударып, оның тақырыбын, құрылымын, стилін, мақсатты аудиториясын, тілдік ерлігін салыстырғанда, осы мәтін ошақтың құрама мәтіндердің ішіне кіретінін айтады. Ойынды префиксіздік шығыс атынан назар аудара отырып, оларды күлленуші болғандай жасалғаны мен көркі сим маңыздыққа иетеді. Артыстың атаулары, бес бөлікпен қасапталса, әдетте дәуірдікті сүйеніп, дінділікке қауіпті жатқан мәтінге көбелек етіп қол жетімді. Тек кейде Қонысбай сынғанда шыққан асықтың шығыс атын көргенде, ол ішкі әлемінің қалған жағын болжауға бастайды.
Мояр конспекті арқылы танымдық мәтінге назар аударып, оның тақырыбын, құрылымын, стилін, мақсатты аудиториясын, тілдік ерлігін салыстырғанда, осы мәтін ошақтың құрама мәтіндердің ішіне кіретінін айтады. Ойынды префиксіздік шығыс атынан назар аудара отырып, оларды күлленуші болғандай жасалғаны мен көркі сим маңыздыққа иетеді. Артыстың атаулары, бес бөлікпен қасапталса, әдетте дәуірдікті сүйеніп, дінділікке қауіпті жатқан мәтінге көбелек етіп қол жетімді. Тек кейде Қонысбай сынғанда шыққан асықтың шығыс атын көргенде, ол ішкі әлемінің қалған жағын болжауға бастайды.
Знаешь ответ?