Што спрычыніла змены ў Машэку? Як адбылася працэс яго ператварэння? Пакажыце прыклады з тэксту, якія іллюструюць гэтыя змены. Як адносіны паэта да свайго героя змяніліся? Як Паэт цяпер называе Машэку?
Тайсон
Машэка - персанаж лірыкі Максіма Багдановіча ў вершы «Машэка» ядноімне. Пры гэтым Паэт апісвае сваё ўяўленне пра гэтага героя. За часам спостэрэгаецца асабліва важныя змены ў спрыманні Паэта да Машэкі. Як раней, тут прывяліся некалькі прыкладаў з тэксту, якія адлюстроўваюць гэтыя змены.
1. У пачатку твора Паэт засвячае Машэку нежнасцямі: «Ніжнейшае дзіўная сосьба, / Нежная, ніжная Машэка». Гэтыя словы выказваюць высокую адзінаканаправленасць паэта да свайго героя, уяўляючы яе як шляхетную і возвышаную.
2. Вядомая змена адбываецца ў другой частцы верша, дзе Паэт размяркоўвае пра патрэбу ў пэўнасці, ва ўзгадах пра рочныя поры. Гэта дае адчуваць абласці воляная прырода Машэкі, адлюстраваная ў яе паводзінах.
3. Па меры таго, як твор вяршыцца, Паэт звяртаецца да Машэкі з запытам і надзеяй на спасенне. Паціха ў іншага называе Машэку, страдае перед ім і малітуе: «Манушку, Божэ, абараніць!» Тут ужо адлюстроўваецца змяненне ў выразе паўзы і эмоцый.
Такім чынам, змяна ў спрыманні Паэта да свайго героя, Машэкі, праходзіць ад выказвання нежнасці да адчуванняў трывогі і турботы. Гэтая змена адлюстроўвае працэс ператварэння ў спасыланне на душэўныя і каталічасць аспекты паэтычнага ўтрымання.
[Джэксанава = (Машэку). Прыклад з зменамі.]
1. У пачатку твора Паэт засвячае Машэку нежнасцямі: «Ніжнейшае дзіўная сосьба, / Нежная, ніжная Машэка». Гэтыя словы выказваюць высокую адзінаканаправленасць паэта да свайго героя, уяўляючы яе як шляхетную і возвышаную.
2. Вядомая змена адбываецца ў другой частцы верша, дзе Паэт размяркоўвае пра патрэбу ў пэўнасці, ва ўзгадах пра рочныя поры. Гэта дае адчуваць абласці воляная прырода Машэкі, адлюстраваная ў яе паводзінах.
3. Па меры таго, як твор вяршыцца, Паэт звяртаецца да Машэкі з запытам і надзеяй на спасенне. Паціха ў іншага называе Машэку, страдае перед ім і малітуе: «Манушку, Божэ, абараніць!» Тут ужо адлюстроўваецца змяненне ў выразе паўзы і эмоцый.
Такім чынам, змяна ў спрыманні Паэта да свайго героя, Машэкі, праходзіць ад выказвання нежнасці да адчуванняў трывогі і турботы. Гэтая змена адлюстроўвае працэс ператварэння ў спасыланне на душэўныя і каталічасць аспекты паэтычнага ўтрымання.
[Джэксанава = (Машэку). Прыклад з зменамі.]
Знаешь ответ?