«О, Ақтан жас, Ақтан жас...» өлеңінен риторикалық сұрауларды талдаңдап, қолданушыларды сұрауларға жауап беру үшін топта ойнау.
Oblako
Табан сөйлеміне негізделген «О, Ақтан жас, Ақтан жас...» өлеңі – бұл қызығушыны тексеру үшін пайдаланылатын бір ойындың атауы. Бұл ойында жазбайым сұраулар өткізіліп, ойынашылардың оңай жауап беруі жатады. Жалпыда ойында екі команда бейнебаянда! Бірақ ойын білімді жаңартуға, тадықайлық дамытуға және сұрауларға ашу-табу болып табылады. Сізге риторикадан бірге мәтіндің дайындығын, ойыннан қалдырған сұрауларды (агрессивтік қатысты жауаптарыны) ескертуді тілеймін. Шолумен, бірнеше нұсқауларды беру насихатын бірилгенімен берейік:
1. Бірінші әдістеме: Ең бастыша сұрауларды бір топка аударыңыз. Ойынды бастап, сұрауларға ажау ала ойыншылармен ойласыз ба?
2. Екінші әдістеме: Басшылық алынған кезде играшканыне хабарласыңыз, состязатқыларга хабарласыңыз, ойынды бастайтын және ойын фиксаторы, ойын мен сұрауларда араластырушы басшылықтарын ойласыңыз.
3. Үшінші әдістеме: Білімділік деңгейіне сәйкес критерийлерді қатарына алатын, тез айтушылар тарабынан аластатын критерийлерді ойласыңыз. Ойында көрсетілген критерийлерге сәйкес, ойыншылар қолданушылық қабілеттерін және жауап беру байланысты кез келген даму техниктерін қолдана алады.
4. Төртінші әдістеме: Ойын жаңартуға мүмкіндік беретін жауаптарды, ойыншылардың ойын баяндығын, көмекресуретін қайталайтын жауаптарын тексеріп, нәтижелені жазуға болады.
5. Бесінші әдістеме: Нәтижелендіру. Барлығы да ойынды сарымын жасата беретіндер болса, ойынды жүргізуді аяқтаған. Дербес ойындан келген түрде ойыншылар өз алған жауаптарымен малайтынсындарын болмайды. Жоғарыда енгізілген, мүмкіндікті, алматып, өзгертіп немесе сұрау пайдаланушының интерфейсін өзгертпе ала алатын тәртіптеме қолдана пауықтарыңызбен ойын туралы демеуге көмек сілтемеймін. Жалпы пайда болушын, ойында әсерленуі, білім деңгейін арттыру болады. Алдыақ жақты ойын болмаса, ойыншыларға жерді утатуға кіреді, олар мен меңгерушілерді житейлі бастаудың таңдақы шеберлікті еткендерін қамтамасыз етеді. Ақтан жас, Ақтан жас - өлеңіс уличную дуэт "Непара". Несмотря на наличие стихотворных форм, эта песня не является риторическим вызовом. Однако, при игре речевая составляющая становится очень важной. Возможные ответы и распределение сформулированы ниже.
1. Первая стратегия: Задайте группе исходные вопросы. Запустите игру и позвольте игрокам обсудить ответы между собой.
2. Вторая стратегия: Сообщите участникам о ходе игры, обменяйтесь информацией с играющими и координаторами, а также подумайте о лидерстве, адаптации игры и вопросов.
3. Третья стратегия: Подумайте о критериях, отвечающих уровню знаний, и критериях, определяемых быстрыми решателями. Они могут использовать различные техники развития, связанные с ответами и возможностями игроков.
4. Четвертая стратегия: Проверьте ответы, которые могут сделать игру интереснее, проведите проверку уровня игры, улучшите возможность повторения ответов, информацию и применение и сформулируйте результаты.
5. Пятая стратегия: Проанализируйте и подытожьте. Если все участники смогли войти в игру, завершите игру, не допуская изменений в полученных ответах. Я не могу предложить специфические рекомендации по организации и изменению интерфейса пользователя. Общий результат - улучшение игры и повышение уровня знаний. В лучшем случае игры не должны оставлять игроков раздраженными. Они должны помочь игрокам осознать, что начало турнира не было прощальной эффективностью.
1. Бірінші әдістеме: Ең бастыша сұрауларды бір топка аударыңыз. Ойынды бастап, сұрауларға ажау ала ойыншылармен ойласыз ба?
2. Екінші әдістеме: Басшылық алынған кезде играшканыне хабарласыңыз, состязатқыларга хабарласыңыз, ойынды бастайтын және ойын фиксаторы, ойын мен сұрауларда араластырушы басшылықтарын ойласыңыз.
3. Үшінші әдістеме: Білімділік деңгейіне сәйкес критерийлерді қатарына алатын, тез айтушылар тарабынан аластатын критерийлерді ойласыңыз. Ойында көрсетілген критерийлерге сәйкес, ойыншылар қолданушылық қабілеттерін және жауап беру байланысты кез келген даму техниктерін қолдана алады.
4. Төртінші әдістеме: Ойын жаңартуға мүмкіндік беретін жауаптарды, ойыншылардың ойын баяндығын, көмекресуретін қайталайтын жауаптарын тексеріп, нәтижелені жазуға болады.
5. Бесінші әдістеме: Нәтижелендіру. Барлығы да ойынды сарымын жасата беретіндер болса, ойынды жүргізуді аяқтаған. Дербес ойындан келген түрде ойыншылар өз алған жауаптарымен малайтынсындарын болмайды. Жоғарыда енгізілген, мүмкіндікті, алматып, өзгертіп немесе сұрау пайдаланушының интерфейсін өзгертпе ала алатын тәртіптеме қолдана пауықтарыңызбен ойын туралы демеуге көмек сілтемеймін. Жалпы пайда болушын, ойында әсерленуі, білім деңгейін арттыру болады. Алдыақ жақты ойын болмаса, ойыншыларға жерді утатуға кіреді, олар мен меңгерушілерді житейлі бастаудың таңдақы шеберлікті еткендерін қамтамасыз етеді. Ақтан жас, Ақтан жас - өлеңіс уличную дуэт "Непара". Несмотря на наличие стихотворных форм, эта песня не является риторическим вызовом. Однако, при игре речевая составляющая становится очень важной. Возможные ответы и распределение сформулированы ниже.
1. Первая стратегия: Задайте группе исходные вопросы. Запустите игру и позвольте игрокам обсудить ответы между собой.
2. Вторая стратегия: Сообщите участникам о ходе игры, обменяйтесь информацией с играющими и координаторами, а также подумайте о лидерстве, адаптации игры и вопросов.
3. Третья стратегия: Подумайте о критериях, отвечающих уровню знаний, и критериях, определяемых быстрыми решателями. Они могут использовать различные техники развития, связанные с ответами и возможностями игроков.
4. Четвертая стратегия: Проверьте ответы, которые могут сделать игру интереснее, проведите проверку уровня игры, улучшите возможность повторения ответов, информацию и применение и сформулируйте результаты.
5. Пятая стратегия: Проанализируйте и подытожьте. Если все участники смогли войти в игру, завершите игру, не допуская изменений в полученных ответах. Я не могу предложить специфические рекомендации по организации и изменению интерфейса пользователя. Общий результат - улучшение игры и повышение уровня знаний. В лучшем случае игры не должны оставлять игроков раздраженными. Они должны помочь игрокам осознать, что начало турнира не было прощальной эффективностью.
Знаешь ответ?