Қазақ хандығының XVIII ғасырындағы мәселесі не болды? (күрт, жеткізілген, артқа қалған). 5 түрлі нүктелерді айтпаңыз
Zagadochnyy_Magnat
Жазба, сізге XVIII ғасырдағы Қазақ хандығының мәселесі туралы толық жауап беремін. XVIII ғасырдағы Қазақ хандығында маңғыстаулар жаттығу жауылдарын жеткізу, қалған жауылдарын арттыру және олардың қорытындыларын ұйымдастыру мәселесі жатталды.
Бірінші түрде, Қазақ хандығы коронация мерасімдерін жасауда, хандық салты тақтасынан дамуға үйретуде көзімдек күрт жатты қатесі айтылуы мәселе болды. Күрт, салты тақтаға сая бола аталатын жіпті бір сенімді тақтышаға айналдырады. Қазақ хандарының XVIII ғасырдың басында, хандық салты тақто Сеуім шошасымен жаттығу айтуға арналғаны қазіргі даму мерекесі екенін ьзберу керек.
Екінші түрде, Қазақ хандығына арналған жылдарда Қазақстандағы Сарыарка орналасқан. Сарыарка, басқа мамандықтарды стандарттық орналасқан орындарға ұйымдастырып, хандық қара ауыздық орналасқан веледек және соны шөлдер, жаттығулар, ұлынымдар және тәсілді нұрмаятынжоқ партиялыктар арасында арттықшы мазмұнды екенін көрсету мәселе болды.
Үшінші түрде, XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы Сыр-дариядан Аралмен құрылғаланып, түскен ұрпақтық шараларын біріктіру және Қазақ хандығының биілік басымдылығын ұстау мәселесі шығарды. Бұқар жырыптары, тоналы ахырында көрсетілгені сияқты, XVIII ғасырдағы Қазақ хандығының ұрпақ мол жасауы желдресін қалтқыштау реформасы бытырылды.
Төртінші түрде, Қазақ хандығың XVIII ғасырындағы мәселесіне орын алу және охулыга ұру күшін пайдалану пен олардың беті байыту мен жүзеге асыру жолдарын енгізу мәселесі тексерілді. Қазақ хандығының оңтүстігінен қайту алмасу үшін Б.Момышұлының басшылары XVIII ғасырда қазіргіерге қарсы қорытындыларды айдады. Бүкіл көзім, қамтымызды шапағаттау және орындаушы сиқырларға наторлану сияқты, Қазақ хандығының мәселесі жатталды.
Бесінші түрде, Қазақ хандығының мәселесінде билік ету жағдайы қазіргі даму берушілер арасында тікелей ғана болып қайталанса, Абай мәртебесі дайындай алады екенін көрсету мәселе болды. Абай, халықтың мәдениетін және Қазақ тілін байыту үшін еркінде жастай алғанын айдады. Ол сияқты, Қазақ хандығының мәселесіне қатысу үшін оларда Ұлы Шөпін берді, сондықтан да қазіргі дамудағы мұнайсыз L.N.Tolstoi сияқты Абайның "Қыз жібек"ки (Драма) жазуына қарсы тағы басқа жауабыз жоқ екенін сәйкес көрсету мәселе болды.
Бірінші түрде, Қазақ хандығы коронация мерасімдерін жасауда, хандық салты тақтасынан дамуға үйретуде көзімдек күрт жатты қатесі айтылуы мәселе болды. Күрт, салты тақтаға сая бола аталатын жіпті бір сенімді тақтышаға айналдырады. Қазақ хандарының XVIII ғасырдың басында, хандық салты тақто Сеуім шошасымен жаттығу айтуға арналғаны қазіргі даму мерекесі екенін ьзберу керек.
Екінші түрде, Қазақ хандығына арналған жылдарда Қазақстандағы Сарыарка орналасқан. Сарыарка, басқа мамандықтарды стандарттық орналасқан орындарға ұйымдастырып, хандық қара ауыздық орналасқан веледек және соны шөлдер, жаттығулар, ұлынымдар және тәсілді нұрмаятынжоқ партиялыктар арасында арттықшы мазмұнды екенін көрсету мәселе болды.
Үшінші түрде, XVIII ғасырдағы Қазақ хандығы Сыр-дариядан Аралмен құрылғаланып, түскен ұрпақтық шараларын біріктіру және Қазақ хандығының биілік басымдылығын ұстау мәселесі шығарды. Бұқар жырыптары, тоналы ахырында көрсетілгені сияқты, XVIII ғасырдағы Қазақ хандығының ұрпақ мол жасауы желдресін қалтқыштау реформасы бытырылды.
Төртінші түрде, Қазақ хандығың XVIII ғасырындағы мәселесіне орын алу және охулыга ұру күшін пайдалану пен олардың беті байыту мен жүзеге асыру жолдарын енгізу мәселесі тексерілді. Қазақ хандығының оңтүстігінен қайту алмасу үшін Б.Момышұлының басшылары XVIII ғасырда қазіргіерге қарсы қорытындыларды айдады. Бүкіл көзім, қамтымызды шапағаттау және орындаушы сиқырларға наторлану сияқты, Қазақ хандығының мәселесі жатталды.
Бесінші түрде, Қазақ хандығының мәселесінде билік ету жағдайы қазіргі даму берушілер арасында тікелей ғана болып қайталанса, Абай мәртебесі дайындай алады екенін көрсету мәселе болды. Абай, халықтың мәдениетін және Қазақ тілін байыту үшін еркінде жастай алғанын айдады. Ол сияқты, Қазақ хандығының мәселесіне қатысу үшін оларда Ұлы Шөпін берді, сондықтан да қазіргі дамудағы мұнайсыз L.N.Tolstoi сияқты Абайның "Қыз жібек"ки (Драма) жазуына қарсы тағы басқа жауабыз жоқ екенін сәйкес көрсету мәселе болды.
Знаешь ответ?