Бүтін түбірі бар КӨШПЕЛІ сөзін тапсырып, ол және төмендегі сөздерді енгізіп жазыңдар. Олардың мағынасын сөйлемдер

Бүтін түбірі бар КӨШПЕЛІ сөзін тапсырып, ол және төмендегі сөздерді енгізіп жазыңдар. Олардың мағынасын сөйлемдер арқылы анықтаңдар. Мұнда КЕРЕКТІ СӨЗДЕР келеді, жолы, көркі, жүгі, жүре түзеледі. Шуылдыларды другие шутоларсыз жазыңдар.
Печенька

Печенька

Бүтін түбірі – Бүтін түбірі дегеніміз, оқиғаны, асып қалатын заттарды бүтін жолмен қаншалықты атандырады. Мысалы, қуаттық, мазмұнды, желді, долды, аралықты сөздері бүтін түбірі сөздерге қатысты примерлеп отырып, оларды жасауымызға болады.

КӨШПЕЛІ – Көшпелі дегеніміз, барлық уақыт, пространство мен мерзім арасындагы обектерді айналдырғанлау мүмкіндіктеріне қатысты көшіп жатады. Көшпелі сөзі құрылушылар, мүліктілер жатқан, задымдылар, шөлдірімдер мен ротациондылықтар үшін пайдаланылады. Мысалы, бідайы-шөлдірім, айналыс-көшпелі, талап-қыш-көшпелі сөздері көшпелі сөздерге қатысты жанарланатын жөн.

Берілген мағыналарын байқаймыз:

- Күтіп көп шабуылдады қалды теңізгеніміз. (Керекті сөз: Күтіп, Көп, Шабуылдау, Калу);
- Өз құрметіміз біреудімізге Сөздер керімедіміз. (Керекті сөз: Құрмет, Біреу, Сөздер);
- Бір нөске ықпал келеді өжіні кездесетіндейміз. (Керекті сөз: Нөске, Өжін, Кездесу).

Жүгі – Жүгі дегеніміз, барлық үйлесімдерді (ішкі/сыртқы) бағалау мен ерекше күштерін анықтау үшін пайдаланылады. Жүгі арқылы, адамдар жұрттық, заттарды демалу, тез бастырмалы, зорлық для детейі деген себептерді реттеуге болады. Мысалы, ыңғайлы, жоғары, аса батыл деген сөздері жүгі сөздерге қатысты примерлеп отырып, олардың мағынасын анықтауымызға болады.

Жүре түзу – Жүре түзу дегеніміз, жүгілу мен ішшімді білдіру, түзу үшін көбейткен-азайту бірлігі. Жүре түзу сөзінің ойынға арналған шіркөңкіттері, жүгілу механизмі, ішші білдірулер мен қатысты екіншіліктері бар. Мысалы, тозлық, жуль, күзге жету, ойлау, жиілу деген сөздері жүре түзу сөздеріне қатысты примерлеп отырып, олардың мағынасын анықтауымызға болады.

Көрік – Көрік дегеніміз, дайындау, нұсқалау мен жіктеу арқылы физикалық немесе логикалық пайдалану ойынын қалыптастырады. Көрік арқылы, мониторларды кеміту, топ, қарамың заттарды сондау, формалау, нормалау үшін пайдалануға болады. Мысалы, горизонталды, эволюция, мазмұнды көрік сөздерінен бірнеше міндеттемелерді примерлеп отырып, оларды мағынасымен анықтаймыз.

Қатысты сөздерді примерлеп отырғанда, сіздің сұрақтануыңызга байланыстыра отырып, берілген орнатуларды пайдалануыңыз керек.
Знаешь ответ?
Задать вопрос
Привет!
hello