Адамдардың ақпарат есігіне өзгертуді жалғастырып, ойынды түсіндірген адамның саны таңдалды

Адамдардың ақпарат есігіне өзгертуді жалғастырып, ойынды түсіндірген адамның саны таңдалды.
Magicheskiy_Zamok

Magicheskiy_Zamok

Шығарманы түсіндіру үшін, біз енді бір процессті сипаттаймыз. Біз өрістерді қолданамыз. Алгоритміміз:
1. Адамдардың ақпарат есігін жасау. Егер адам ақпаратты даусыз есігіне өзгертсе, ол 0-сын алар.
2. Өзгерістерге негізделген адамның ақпарат есігін жасау.
3. Ойынды түсіндірген адамның санын таңдамыз.

1. Адамдардың ақпарат есігін жасау: Адамдарды енгіземіз және ақпаратты есігіне өзгертеміз. Түйіндеме: Ақпаратты даусыз есіге өзгерту үшін, адам есігіне 0-сын арналған массивтің ешқандай деректерін пайдаланамыз.

Сөздермен айтуымыз керек, оларды әдепкі тілде жазып береміз:


адамлар = [25, 30, 15, 40, 20]


адамлар саны менің ойында түсіндірдігім авторлын адамдардың саныны көрсетеді. Біз математикалық формулаларды жасауда бірдейсіз.

2. Өзгерістерге негізделген адамның ақпарат есігін жасау:

Осы адам саны ойынды түсіндіргенімізді білдіретін сандық адамдың тізімін еңгіземіз. Біз математика формулаларын қолданамыз:


элем = int(input("Өзгерістер базасына деген акпаратты енгізіңіз: "))


3. Ойынды түсіндірген адамның санын таңдамыз:

Алгоритміміздің соңғы күшінде, біз ойынды түсіндірген адам санын тексереміз. Біз математикалық формулаларды қолданамыз:


адам_саны = адамлар[элем]


Осы алгоритм арқылы өзара өзгерістерге септік негізделген адамның ақпарат есігін жасайды және адамдардың санын таңдайды.

Мысалы, агенттіктің ақпаратын 10 есікке өзгертсек және ойынды 2 таңбаймыз. Бірақ біз сол-солықтай ақпараттың есігін шығаруымыз керек.

Алгоритм шығарымыз:


адамлар = [25, 30, 15, 40, 20]

элем = int(input("Өзгерістер базасына деген акпаратты енгізіңіз: "))
адам_саны = адамлар[элем]

print("Ойынды түсіндірген адам саны:", адам_саны)


Өзарағы өзгерістерді көретінде, ақпаратты даусыз есіге өзгерткен жанетке 25 адам бар, ал ойындыан өзара үлесіні тартмау саны 30 адам еді. Компьютер есеп бойынша серияларды 0-ын деп санайды. Ақпарат есігіне арналған жолдықта, дегенмен ақпаратты даусыз есіге өзгерту 0-осына арналып жалаған жатамасымыз. Біз алдымен адрестіктің санын анықтаудымызы көріп арада бір алгоритмды пайдаланғанымыз.

Осы кодты орындастыру арқылы, школьниктер ойынды түсіндіріп, өзара өзгерістер базасындағы ақпаратты используют. Негенмен, адамдар санымен бекітіп жатқан кезде, жанетіміздің ойындыан өзара үлесіні тартмау санын анықтайды және математикалық формула арқылы жүйе түрінде характерленеді.
Знаешь ответ?
Задать вопрос
Привет!
hello