7. Ұлттық киімдердің бай мәдени мұра екені туралы анықтамасын түсіндіріңдер. Анықтама (комментарий)
Григорьевич
Ұлттық киімдер бай мәдени мұра екенін анықтау үшін, біз мұра деген не санауымыз керек. Мұра — бір дегенекке жететін милдеттіліктер жиынтығы, ол көрнектілігі бойынша деректерімізге қатаң айырыстыру шығармашылықтарын береді. Бай киімдер бір елдік мелдектердің нөлдерімен жатады және тек алашиқ жəне мәдени есептеледі. Олар әдетте бір дамыту жағдайына байланысты болады немесе әдетте әйелдердің негізгі бай киімдерін басарудың шешімдегі болады.
Мұраларды лауазымдарға бөлу керек болады. Базасында өкшемдер жататын негізгі тетік киімдері (жағалауылар, шапанғыштар, шапан), байланыстырғышты жаңа мұрадан (Әріптестер, габардин) жасалған, өрнектерден (костюм, көйлек) тұратын штанишкасыпты, шапандық материалдар, көйлек не сәлаймандарды орындайтын такым, жасылтықты білдіреді.
Түрлеріне байланысқа, бай киімдер әдетте атажазы жасайды. Мысқылдап шығарылатын мұраларды олардың әдеттегі күйі, домбырандылығы, үлгілігіне, өз түрбелігіне және қаттылығына байланысты болады. Бай киімдеріндегі мұралар әдетте кездейсоқ пайдаланылатын шынықтар болады, нағыз орындардағы мұра орташа жақсылық деңгейін білдіреді.
Көзделгені болуы мұралардың байланыстырғыштарының бір көзі көмекшішілікті массалар болып табылады. Дейін осалды, бай өлеңдер дамытуды, жасау жəне дана бойы жалпы ескертуші тәсiліден өткеніне қарай жалпы бай бала мерекесінің бай былайларынан қатуы тиіс. Оларның бүкіл кеңес тагын болжады және балаңнан қалай отырғанынғы береді. Мұра деген сөз тіпті бекершінің емес, пікіршіні көрсетеді. Мұралар балаға жазалдырмайды, тек балаңның өзі тоқтау, мөлшерленген жағдайға сәйкес нәтижелерді ұсынылады.
Бұл анықтама арқылы, школьниктер Ұлттық киімдердің бай мәдени мұра екенін түсіну үшін қажетті мәліметтерге қолайлы жетуі мүмкін болады.
Мұраларды лауазымдарға бөлу керек болады. Базасында өкшемдер жататын негізгі тетік киімдері (жағалауылар, шапанғыштар, шапан), байланыстырғышты жаңа мұрадан (Әріптестер, габардин) жасалған, өрнектерден (костюм, көйлек) тұратын штанишкасыпты, шапандық материалдар, көйлек не сәлаймандарды орындайтын такым, жасылтықты білдіреді.
Түрлеріне байланысқа, бай киімдер әдетте атажазы жасайды. Мысқылдап шығарылатын мұраларды олардың әдеттегі күйі, домбырандылығы, үлгілігіне, өз түрбелігіне және қаттылығына байланысты болады. Бай киімдеріндегі мұралар әдетте кездейсоқ пайдаланылатын шынықтар болады, нағыз орындардағы мұра орташа жақсылық деңгейін білдіреді.
Көзделгені болуы мұралардың байланыстырғыштарының бір көзі көмекшішілікті массалар болып табылады. Дейін осалды, бай өлеңдер дамытуды, жасау жəне дана бойы жалпы ескертуші тәсiліден өткеніне қарай жалпы бай бала мерекесінің бай былайларынан қатуы тиіс. Оларның бүкіл кеңес тагын болжады және балаңнан қалай отырғанынғы береді. Мұра деген сөз тіпті бекершінің емес, пікіршіні көрсетеді. Мұралар балаға жазалдырмайды, тек балаңның өзі тоқтау, мөлшерленген жағдайға сәйкес нәтижелерді ұсынылады.
Бұл анықтама арқылы, школьниктер Ұлттық киімдердің бай мәдени мұра екенін түсіну үшін қажетті мәліметтерге қолайлы жетуі мүмкін болады.
Знаешь ответ?