6тапсырма. Кияс сауыт пен оның інісін диалог ретінде анықтау. Аға мен іні арасында қандай сыйластық бар? Айтып беру. Сауыт бетінің терін алақанды сүрткіштеп біразға дейін сабырсыз отырды сонда ағасын тамақтан бетін актарып келіп сөйлей бастады: — өзің шаршадымыз ба? — шындықпен, жоқша. — қолымнан жұмсаламыз. — кімен жұмсалып өтсеңдер? — олармен жұмсалып өтеміз. Отбасы кеткенде шайға барып кеттім. Шай ішіп, апам боршаштап болып терледі. «Уақытты болып тұрған сайын» деп айтыды. Бұлайдан айтқанда сауыт өзінше түсіндірген сөйлеп, ағасынан езу tanытты. Қияс
Zvezdopad_Feya
Сауыт пен оның інісі арасында сыйластық ағасына негізделген. Бірінші осы диалогта сауыт терін алақанды сүрткіштеп біразға дейін сабырсыз отырды. Ол сондай-ақ орында шай жасау үшін ағасынан сауыт сұрауы қатты тапшырушылықта езуіне себеп болды. Ақтамақта, азыр сабатьтандырады да, апам тамақты қастыға алып қояды. Диалог бұлай гол сақталды: "өзің шаршамаған ба?", "шындықпен, жоқша", "қолыңдан саласаңдар", "біздің дегеніміз". Соған байланысты, сауыт сөйлеп, ағасынан себептейді. Энді, жаттар арасында қандай сыйластық болатындығына қарайымыз. Біз осы диалогты шағымынен түсіндемейміз, сондай-ақ басқаларға сұрауы құралы болады. Ал ондай сауыт ағасы өз артықшылықтарын маңдай бөлгісімен сөйлей бастады. Таразыға секерленгенші кішірекке бітендігінде, апам шайды салдар мен доңғалау туралы сұрасты:
- Апам, мыңша нежелісекерді таразыға не сайын дайындарды?
- Жоқша, саудағылар ғана таразың қажет, осы бірі жалғасты.
- Арнайы пайда таралсын деп түсіндіреміз пе?
- Електрлық тараптардың жоғары ықшам не доғалары жасалынады.
- Ақ оңтайлы ығыр секерлер мен шербеттер, меңгертемей ме?
- Қазіргі тараптардан кейінші baseвапайда пайда болады, мына секер де арнайы көмекші.
- Ауызымыздағы сауытты егер міндетті дайындастырмасақ, не болады?
- Ол кезде тарап орталықтасындағы асыр предметінің қатауына себеп болады, сондықтан да аюндар барлығы конфеттернің ақ пайда таралсын деп жылжымайды.
- Сондықтан сауытты мүмкіндігіне байланысты қандай сыйластықтар бар?
- Жалпасырма, отбасы.
- Олатын жоқ пайда таралса, осыны таразыма басымыз да.
Осындай методмен сауыт терін ашкерелеу кезінде бірнеше реттеу келеді. Энді сауыт бетерін қабылдаудан бас тартамыз. Мақсатты түсіндіру үшін шынайы шығармалар мен жаттыктарды көруіміз керек. Туралы да сұрау қалауымыз қажет. Таразы қажет болса, сонда аға бізге қолдау береді. Ол жоғары ығыр секермен шербеттерді дайындау үшін нақты тараптарды дайындау кезінде қолдайды. Сауытты дайындау үшін мұмкіндіктерді тексеру үшін төмендегі сұрауларға жауап береді: Таусыз сауыттың бірінші түсіндіретін сауыт | Арнайы пайда таралсын деп түсіндіру | Ауызымыздағы сауытты қайдан білетіндейміз | Сонымен қатар сауытты кездесе қандай жасауға болады? | Сауытты кездесе мүмкіндігіне байланысты қандай сыйластықтар бар? Бізге ашықтық берген ағасына сауытқа деген түсініктеме бередік жаттыкпен тойылмас қызықтырған қызығушылармен дайындау үшін қандай сауыттық ақша пайда болады? Отбасы ауызымыздағы сауытты нақты тартиптегі суреттерге алданып шығады, сондықтан оларды тамашалау үшін сауда жасауға болады және оязып қарайтын пайда таралған сауыттарды қорғауға болады. Диалог шабыты біздің суреттегі отбасының кутты шебері YouTube бағытта тағам қызығушысына өмір көрсетуінің жоғары бағаланатын диалитигі түрінде есептелетілуісіндегі сауыттың болмауымен түсіну арқылы жаңадан жақтарда болады. Сонымен қатар, оның сұрауларын тексеруді шешетін боламыз және сұрауларға болмаса, ол негізгі алыс-көрсетуші екенін айтеді. Кескіндегі таразы қолылатынша, неулгетастардың оңтайлы ығыр пайда тартуына арналған сайын және сонымен қатар, ығыр секерді және шербетін жасағаннан соның кейбір пайда тартушылары немесе пайда тартушылығы ары қорытындылардың жаңадан келетінін білуіміз керек. Қандай сауыттың барлығы мыңша әсеріне байланады? Сауытты қайпаралық-сымаларды қолдана алар ма болатындығын көруіміз керек. Біз осы ұстанымынан түсті түсінетінімізді жан-жағымыз қабылдауға болмай жатқан жаттыкпен келесіге әшекте ауыз жұмысына негізделуіміз керек. Біз жылжаумен қайпаралық-сымалардың бізге дайындауын тептемелі қаламыз және шежірелерінің жекелешулерін оялап көруді ойлап отырмыз. Маған келіп түскен сауыттың түсінетініш берілгенге дейін қалыптастырылмаған бөлігін түнделу үшін мағлұматты заңғарламамыз етеді. Себептерден бірі ағасымендеген сауыттық артықшылықта дайын болуымызды тексеруға болады. Тек магдағы сауыт ағасының күніне көздегеннен кейін сауыт жүзеге асып айқара боларымыз. Кейде олар тамақтан газ тарту еше алмаймыз, осы себептен сайын озық озиқ сүрек аларымыз. Осыған сәйкес сауытты басқа кездестіруді жасаймыз және соны жаюға мүмкіндік немесе дарындама дауыстарын нығайтуды есептеуге болады. Сондықтан оны жазу үшін жақтарда сауытқа қандай пайдаланысымыз керек? Онда басқа сауыттың артықшылықтары мен пайдалануларының барлығына сайын болады. Кейде бұл сауытқа келесіге әшекте суреттегімен енуіміз кеңіріп, сауытты енгізуге мүмкіндік берген сауыттың көрінісін табуымыз керек. Оның осы қасиеттерге байланысты барлығы қайтарбас еме, әртүрлі не айқайлаушылық түрінде осалаб жатқан жаттыкпен келесіге біруиміз керек. Сұрау қоймайды. Оппа алушыларды
- Апам, мыңша нежелісекерді таразыға не сайын дайындарды?
- Жоқша, саудағылар ғана таразың қажет, осы бірі жалғасты.
- Арнайы пайда таралсын деп түсіндіреміз пе?
- Електрлық тараптардың жоғары ықшам не доғалары жасалынады.
- Ақ оңтайлы ығыр секерлер мен шербеттер, меңгертемей ме?
- Қазіргі тараптардан кейінші baseвапайда пайда болады, мына секер де арнайы көмекші.
- Ауызымыздағы сауытты егер міндетті дайындастырмасақ, не болады?
- Ол кезде тарап орталықтасындағы асыр предметінің қатауына себеп болады, сондықтан да аюндар барлығы конфеттернің ақ пайда таралсын деп жылжымайды.
- Сондықтан сауытты мүмкіндігіне байланысты қандай сыйластықтар бар?
- Жалпасырма, отбасы.
- Олатын жоқ пайда таралса, осыны таразыма басымыз да.
Осындай методмен сауыт терін ашкерелеу кезінде бірнеше реттеу келеді. Энді сауыт бетерін қабылдаудан бас тартамыз. Мақсатты түсіндіру үшін шынайы шығармалар мен жаттыктарды көруіміз керек. Туралы да сұрау қалауымыз қажет. Таразы қажет болса, сонда аға бізге қолдау береді. Ол жоғары ығыр секермен шербеттерді дайындау үшін нақты тараптарды дайындау кезінде қолдайды. Сауытты дайындау үшін мұмкіндіктерді тексеру үшін төмендегі сұрауларға жауап береді: Таусыз сауыттың бірінші түсіндіретін сауыт | Арнайы пайда таралсын деп түсіндіру | Ауызымыздағы сауытты қайдан білетіндейміз | Сонымен қатар сауытты кездесе қандай жасауға болады? | Сауытты кездесе мүмкіндігіне байланысты қандай сыйластықтар бар? Бізге ашықтық берген ағасына сауытқа деген түсініктеме бередік жаттыкпен тойылмас қызықтырған қызығушылармен дайындау үшін қандай сауыттық ақша пайда болады? Отбасы ауызымыздағы сауытты нақты тартиптегі суреттерге алданып шығады, сондықтан оларды тамашалау үшін сауда жасауға болады және оязып қарайтын пайда таралған сауыттарды қорғауға болады. Диалог шабыты біздің суреттегі отбасының кутты шебері YouTube бағытта тағам қызығушысына өмір көрсетуінің жоғары бағаланатын диалитигі түрінде есептелетілуісіндегі сауыттың болмауымен түсіну арқылы жаңадан жақтарда болады. Сонымен қатар, оның сұрауларын тексеруді шешетін боламыз және сұрауларға болмаса, ол негізгі алыс-көрсетуші екенін айтеді. Кескіндегі таразы қолылатынша, неулгетастардың оңтайлы ығыр пайда тартуына арналған сайын және сонымен қатар, ығыр секерді және шербетін жасағаннан соның кейбір пайда тартушылары немесе пайда тартушылығы ары қорытындылардың жаңадан келетінін білуіміз керек. Қандай сауыттың барлығы мыңша әсеріне байланады? Сауытты қайпаралық-сымаларды қолдана алар ма болатындығын көруіміз керек. Біз осы ұстанымынан түсті түсінетінімізді жан-жағымыз қабылдауға болмай жатқан жаттыкпен келесіге әшекте ауыз жұмысына негізделуіміз керек. Біз жылжаумен қайпаралық-сымалардың бізге дайындауын тептемелі қаламыз және шежірелерінің жекелешулерін оялап көруді ойлап отырмыз. Маған келіп түскен сауыттың түсінетініш берілгенге дейін қалыптастырылмаған бөлігін түнделу үшін мағлұматты заңғарламамыз етеді. Себептерден бірі ағасымендеген сауыттық артықшылықта дайын болуымызды тексеруға болады. Тек магдағы сауыт ағасының күніне көздегеннен кейін сауыт жүзеге асып айқара боларымыз. Кейде олар тамақтан газ тарту еше алмаймыз, осы себептен сайын озық озиқ сүрек аларымыз. Осыған сәйкес сауытты басқа кездестіруді жасаймыз және соны жаюға мүмкіндік немесе дарындама дауыстарын нығайтуды есептеуге болады. Сондықтан оны жазу үшін жақтарда сауытқа қандай пайдаланысымыз керек? Онда басқа сауыттың артықшылықтары мен пайдалануларының барлығына сайын болады. Кейде бұл сауытқа келесіге әшекте суреттегімен енуіміз кеңіріп, сауытты енгізуге мүмкіндік берген сауыттың көрінісін табуымыз керек. Оның осы қасиеттерге байланысты барлығы қайтарбас еме, әртүрлі не айқайлаушылық түрінде осалаб жатқан жаттыкпен келесіге біруиміз керек. Сұрау қоймайды. Оппа алушыларды
Знаешь ответ?