6-тапсырма:
Ақиқат туралы берілген тықпал сөздерді пәселендірген және өндегі өмірмен байланыстырып, шынымен көңіл көтереді. Ал-Фараби: «Шын жақсылық ... сәулелі білімді өндіру» деп айтады. Махатма Ганди: «Бір адамнан шынымен жақсылықты дамыту үшін өндіру алдын ала батылдық керек. Батылдық болмаса, әрине ақиқатты іздейміз, махаббатты қорғамызба? Гераклит: «Қана шын болуы тапталған ұшақтың үлкен мақсаты емес, ол ұзақ жолдың беті». Шәкерім: «Ақиқатты көргеніңде, Соңғы ретті көрші». Ал-Фараби: «Білім алушы адам түсінігі ақылды-ойлы».
Ақиқат туралы берілген тықпал сөздерді пәселендірген және өндегі өмірмен байланыстырып, шынымен көңіл көтереді. Ал-Фараби: «Шын жақсылық ... сәулелі білімді өндіру» деп айтады. Махатма Ганди: «Бір адамнан шынымен жақсылықты дамыту үшін өндіру алдын ала батылдық керек. Батылдық болмаса, әрине ақиқатты іздейміз, махаббатты қорғамызба? Гераклит: «Қана шын болуы тапталған ұшақтың үлкен мақсаты емес, ол ұзақ жолдың беті». Шәкерім: «Ақиқатты көргеніңде, Соңғы ретті көрші». Ал-Фараби: «Білім алушы адам түсінігі ақылды-ойлы».
Aleksandrovna
Тапсырма ақиқат туралы. Бірінші дауыс: Ақиқат немесе шындық деген не бірдей? Ыңғайлы есепті дайындаймыз. Ал-Фараби деп айтып отырмыз – «Шын жақсылық ... сәулелі білімді өндіру» деген. Махатма Ганди пен Шәкерімның айтылысына байланыстырмайтында, алдын ала ақиқатты дамыту үшін өндіру керегін мәлімдеміз және егер шындық болмаса, әрі ақиқатты іздесек, махаббатты қорғағанымыз, оларды қалай көрескеміз деп талғандамыз. Гераклит осылай айтады – "Қана шын болуы тапталған ұшақтың үлкен мақсаты емес, ол ұзақ жолдың беті" деп. Және Шәкерімде осындай айтып отырыпты, жақсылықты танысақ, соңғы рет ол мақсатты көрсетеді. Ал-Фараби ойыншықты жана білім алушыны ақылды-ойлы адам деп түсінігіне сызатын. Тіпті осы дауыстардың бәрі бізге шындықты, ақиқатты немесе шабуылдықты тануға ынталандырады. Ал-Фараби, Махатма Ганди, Гераклит және Шәкерім мендегі сөздер азаматтарды сенімдеу, ақылге және негізге кедергі келтіру болып табылады.
Знаешь ответ?