5-тапсырма. Берілген қайырымдылық туралы айтыс қатысынан ой-тұжырымдарды оқып, оларды біріктіретін ортақ сөйлеуді табыңдар. Р. А. Әли: "Қайырымдылық жасаудан ұялма, бірақ адамдарға көмек көрсету қайтару болып отыр". К. Г. Паустовский: "Адам ақылды, кішіпеу, әділ, батыл деген не болса, қайырымды болу үшін тиіс. Тек осында адамның ғана құқы болады". 6-сыныпта таныстан өзіңдер.
Морозный_Король
Қайырымдылық жасауды түсіну үшін адамдарға көмек көрсету қажет. Көмек көрсету - басқа адамдарға мүмкіндіктен берілген көмек, көмек көрсету жеңілдіктері, көмек көрсету арқылы оларда көбейеді. Қайырымдылық жасау - бастапқы максаты жауапты болса да, адамның духовный мәнгі мағынасын де асыра алады.
Ғана құқы емес, кімді дұрыс болу, әділ болу, астам рухани мәнгі екендігін бізге ай жасырмайды. Қайырымдылық - басқасына жарқынды үйрету, көмек көрсету, жетекшілік жасау, бірлесу, бекерге еретіндік үшін болатын мәнгілік қызығушылық жасау.
Сондықтан, р. а. әлимен к. г. Паустовскиймен соңғы құрылыспен келтірілген қарсылықтарды оқып қараңыздар. Р. А. Әли "Қайырымдылық жасаудан ұялма, бірақ адамдарға көмек көрсету қайтару болып отыр" дегендігімен қайырымдылықты жасау, адамдарға көмек көрсету арқылы оларды біріктіруді қамтамасыз етедігін сөздеп отыр. Адамгершілікті бекеркер әділ пайдасы болу үшін қайырымдылықты қазіргі уақытта қажетпендеуге көпіршік салуы керек деп сенеміз.
К. Г. Паустовский "Адам ақылды, кішіпеу, әділ, батыл деген болмаса, қайырымды болу үшін тиіс. Тек осында адамның ғана құқы болады" дегендігімен қайырымдылықты құзыреттей алмайтын жатыр. Көмегі келмейтіндей, оларды ақылмен, әділетпен, батылдықпен бірге жүре отырмас қар-жау жасауымыз қажет шығар.
Сондықтан, қайырымдылық күшпен, бірлегендіктен, адасқан мән-мағынасымен бірге ойлауымыз қажет. Адамдарға көмек көрсету қажетпен тұр, сондықтан ғана құқы емдік қабылдамаймыз, сонымен қатар, әділдікпен, батылдықпен де жүргізген жатыр. Бізге айтылған танымал өсімдіктерді реттеу, басқача айтып отырғанда, көмек көрсету жағдайындаық-тұжырымдарды біріктіре леміз. Бірақ олар электрондық мүмкіндіктен берілген тақырыпқа байланысты болуы мүмкін. Жалғастырып берейік!
Ғана құқы емес, кімді дұрыс болу, әділ болу, астам рухани мәнгі екендігін бізге ай жасырмайды. Қайырымдылық - басқасына жарқынды үйрету, көмек көрсету, жетекшілік жасау, бірлесу, бекерге еретіндік үшін болатын мәнгілік қызығушылық жасау.
Сондықтан, р. а. әлимен к. г. Паустовскиймен соңғы құрылыспен келтірілген қарсылықтарды оқып қараңыздар. Р. А. Әли "Қайырымдылық жасаудан ұялма, бірақ адамдарға көмек көрсету қайтару болып отыр" дегендігімен қайырымдылықты жасау, адамдарға көмек көрсету арқылы оларды біріктіруді қамтамасыз етедігін сөздеп отыр. Адамгершілікті бекеркер әділ пайдасы болу үшін қайырымдылықты қазіргі уақытта қажетпендеуге көпіршік салуы керек деп сенеміз.
К. Г. Паустовский "Адам ақылды, кішіпеу, әділ, батыл деген болмаса, қайырымды болу үшін тиіс. Тек осында адамның ғана құқы болады" дегендігімен қайырымдылықты құзыреттей алмайтын жатыр. Көмегі келмейтіндей, оларды ақылмен, әділетпен, батылдықпен бірге жүре отырмас қар-жау жасауымыз қажет шығар.
Сондықтан, қайырымдылық күшпен, бірлегендіктен, адасқан мән-мағынасымен бірге ойлауымыз қажет. Адамдарға көмек көрсету қажетпен тұр, сондықтан ғана құқы емдік қабылдамаймыз, сонымен қатар, әділдікпен, батылдықпен де жүргізген жатыр. Бізге айтылған танымал өсімдіктерді реттеу, басқача айтып отырғанда, көмек көрсету жағдайындаық-тұжырымдарды біріктіре леміз. Бірақ олар электрондық мүмкіндіктен берілген тақырыпқа байланысты болуы мүмкін. Жалғастырып берейік!
Знаешь ответ?