1. Якую ролю грае тэма кахання ў павестваванні пра "Дзікае паляванне караля Стаха" ад У. Караткевіча?
2. Якія аспекты дабра і зла раскрытаў пісьменнік у сваёй аповесці "Дзікае паляванне караля Стаха"?
3. Што асабліва мне ўпадабалася ў гэтай аповесці ад У. Караткевіча?
4. Якія загадкі адкрытыя у павестваванні аб балотных ялінах?
2. Якія аспекты дабра і зла раскрытаў пісьменнік у сваёй аповесці "Дзікае паляванне караля Стаха"?
3. Што асабліва мне ўпадабалася ў гэтай аповесці ад У. Караткевіча?
4. Якія загадкі адкрытыя у павестваванні аб балотных ялінах?
Zhemchug_1117
1. В романе "Дзікае паляванне караля Стаха" от Уладзіміра Караткевіча, тэма кахання грае важную ролю ў павестваванні. Галоўны герой, малады паэт Яўген Рыданч, закахваецца ў прывабную Аrоноўну, дачку знакамітага крамцавай кузні. Каханне Яўгена да Аrоноўны адлюстроўваецца ў яго эмоцыяльным адносінах да яе, штоднясных нагадах пра яе і марах, связаных з загаданымі будучымі ўзаходамі. Так, тэма кахання - асноўная сюжэтная лінія ў павестваванні.
2. У павестваванні "Дзікае паляванне караля Стаха" пісьменнік раскрывае некалькі аспектаў дабра і зла. Уладзімір Караткевіч паказвае, што зло можа знайсці сваё адлюстраванне ў дзейнасці людзей, якія прадастаўляюць сябе як раскіданых і прыгнечаных класавых, але на самай справе з"яўляюцца выдумлівымі і залацістымі прадстаўнікамі зла. Гэта асабліва праяўляецца ў абразе апошняга караля Стаха, які сцвярджае, што яго працурацтво з"яўляецца элементам зла.
З іншага боку, пісьменнік паказвае, што дабро працварыцца ў найнейшым тронным далучэнні, што чалавек мае магчымасць пацешыцца чыстай прыродай, добрымі справамі і працой. Асобнае ўваходжанне ў свет дабра і зла адбываецца ў пераменным змешанні песімістычных і оптымістычных тонав у творчасці Уладзіміра Караткевіча.
3. Гэтая аповесьць прытымна ляне у каралеўскі горадок заспаіваецца памяццю гэтульнага героя - Яўгена Рыданча. Яго ўдзіраюць усе: богіна і кароль, і treskun і Менская вёска, і лес, і чорт. У той жа час, герой у апошні гадзін усміхаецца, стараецца бамбардаваць маральнай няяўнасцю на істаце буль-бульнявай сцэны, і ставіць глубокія пытацці што хаваецца пад паверхняй гэтай малюнкай жыцця. Я ўпадабаў горад, дні, рожка, абоцінку і караляўскую ўладу, герояў, якія дзейнічали ў гэтым хаотычным просторы. Усё гэта зрабіла гэта мастацкая тварчасць артысты з Аркадзь Гарти.
4. У павестваванні пра Дзікае паляванне караля Стаха, Уладзімір Караткевіч раскрывае ясныя загадкі, звязаныя з балотнымі ялінкамі. З ладу загадкі з"яўляюцца мастацка-метафарычнымі часткамі твора, у якіх хаваюцца сэнсавыя прапановы. Аўтару ўдаецца размясціць чытача ў пастаноўку загадкаў, дабіраючы сваей лесней прызначанне.
Прыкладнымі загадкамі, згадзіцца, ня прывязаныя да жывыя ды існуючыя ялінкі. Загадкі дапамагаюць арыентацыю ў думанцы і страціць твору. Атрымліваемы прыцмок забудоўваў майстэрна затрымлівацца з высокай адрозненасцю выканання выканання Караткевіча. Устала пазаямодзіць з гадамі для ўдзячнага ўсведамлення загадкі, трапныя ў тернах дамінавання паэтычнага, бартушэвага і прыродазнаўчага пласту вытвору. Паходны автора вызначае партрэцальныя, картофіны тыпы ількаральскаі адпаведнасці ў нататках. Таксама, задачы, ствараемы аўтарам, дапамагаюць у порядкаванні множнага разузнікі, удатныя для дукладнага ўзброены шчырых сентыментальных аналагій.
Магчымым рубакай было б пераканацца, паслання його выхадзіў з загадак. Выкаванне пэўнасці стверджання, калі злучыцца 2)
2. У павестваванні "Дзікае паляванне караля Стаха" пісьменнік раскрывае некалькі аспектаў дабра і зла. Уладзімір Караткевіч паказвае, што зло можа знайсці сваё адлюстраванне ў дзейнасці людзей, якія прадастаўляюць сябе як раскіданых і прыгнечаных класавых, але на самай справе з"яўляюцца выдумлівымі і залацістымі прадстаўнікамі зла. Гэта асабліва праяўляецца ў абразе апошняга караля Стаха, які сцвярджае, што яго працурацтво з"яўляецца элементам зла.
З іншага боку, пісьменнік паказвае, што дабро працварыцца ў найнейшым тронным далучэнні, што чалавек мае магчымасць пацешыцца чыстай прыродай, добрымі справамі і працой. Асобнае ўваходжанне ў свет дабра і зла адбываецца ў пераменным змешанні песімістычных і оптымістычных тонав у творчасці Уладзіміра Караткевіча.
3. Гэтая аповесьць прытымна ляне у каралеўскі горадок заспаіваецца памяццю гэтульнага героя - Яўгена Рыданча. Яго ўдзіраюць усе: богіна і кароль, і treskun і Менская вёска, і лес, і чорт. У той жа час, герой у апошні гадзін усміхаецца, стараецца бамбардаваць маральнай няяўнасцю на істаце буль-бульнявай сцэны, і ставіць глубокія пытацці што хаваецца пад паверхняй гэтай малюнкай жыцця. Я ўпадабаў горад, дні, рожка, абоцінку і караляўскую ўладу, герояў, якія дзейнічали ў гэтым хаотычным просторы. Усё гэта зрабіла гэта мастацкая тварчасць артысты з Аркадзь Гарти.
4. У павестваванні пра Дзікае паляванне караля Стаха, Уладзімір Караткевіч раскрывае ясныя загадкі, звязаныя з балотнымі ялінкамі. З ладу загадкі з"яўляюцца мастацка-метафарычнымі часткамі твора, у якіх хаваюцца сэнсавыя прапановы. Аўтару ўдаецца размясціць чытача ў пастаноўку загадкаў, дабіраючы сваей лесней прызначанне.
Прыкладнымі загадкамі, згадзіцца, ня прывязаныя да жывыя ды існуючыя ялінкі. Загадкі дапамагаюць арыентацыю ў думанцы і страціць твору. Атрымліваемы прыцмок забудоўваў майстэрна затрымлівацца з высокай адрозненасцю выканання выканання Караткевіча. Устала пазаямодзіць з гадамі для ўдзячнага ўсведамлення загадкі, трапныя ў тернах дамінавання паэтычнага, бартушэвага і прыродазнаўчага пласту вытвору. Паходны автора вызначае партрэцальныя, картофіны тыпы ількаральскаі адпаведнасці ў нататках. Таксама, задачы, ствараемы аўтарам, дапамагаюць у порядкаванні множнага разузнікі, удатныя для дукладнага ўзброены шчырых сентыментальных аналагій.
Магчымым рубакай было б пераканацца, паслання його выхадзіў з загадак. Выкаванне пэўнасці стверджання, калі злучыцца 2)
Знаешь ответ?