1. Якімі перажываннямі абдзялялася Хмарка, пачынаючы сваё падарожжа?
2. Якія змены з"явіліся ў поглядах Хмаркі пасля доўгага і далёкага падарожжа? З кім яна сустрэлася і якую ісціну пра жыццё ўсведаміла?
3. Якую ролю прырода і малюнкі прыродных пейзажаў гуляюць у творы? Што вызначае змены ў каляровых тоніроўках і абмеркаванасці прыродных абразаў?
4. Як апісанне пейзажу разлічаецца ў пачатку і ў канцы твора? Якія асаблівасці характарызуюць іх?
5. Які адносіны ў пісьменніка да Хмаркі і з якім настроем ён гаворыць пра яе?
6. Якая галоўная падзей, цідзея ў творы? Як яна ўзаемадзейнічае з эпіграфам?
7. Ці ўзаемадзейнічаюць тэмы і прадметы ў творы на розных ўзроўнях?
2. Якія змены з"явіліся ў поглядах Хмаркі пасля доўгага і далёкага падарожжа? З кім яна сустрэлася і якую ісціну пра жыццё ўсведаміла?
3. Якую ролю прырода і малюнкі прыродных пейзажаў гуляюць у творы? Што вызначае змены ў каляровых тоніроўках і абмеркаванасці прыродных абразаў?
4. Як апісанне пейзажу разлічаецца ў пачатку і ў канцы твора? Якія асаблівасці характарызуюць іх?
5. Які адносіны ў пісьменніка да Хмаркі і з якім настроем ён гаворыць пра яе?
6. Якая галоўная падзей, цідзея ў творы? Як яна ўзаемадзейнічае з эпіграфам?
7. Ці ўзаемадзейнічаюць тэмы і прадметы ў творы на розных ўзроўнях?
Фея
1. Хмарка пачала сваё падарожжа звычайнай хмаркай ў небе. Першаштона, яна паднялася вышэй і ўвайшла ў воблака, праз якія прадаўжалася сваё падарожжа. Затым Хмарка прабілася праз лёс і здзейсніла спуск да зямлі. Апошнімі перажываннямі Хмаркі сталі соймыя праблемы, з якімі гэтае маленькае злучок растворылася на блакітным небе.
2. Пасля доўгага і далёкага падарожжа Хмарка зьмяніла свае погляды на свет, прыроду і людзей. Яна сустрэла цікавых лікамі людзей на сваім шляху, такіх як гарачы камянік, які рабіў яе жыццё яшчэ яскравейшым і гарачым. Хмарка тоеўнасьцю ўсведаміла ісціну пра жыццё - кожная хвіліна жыцця варта таго, каб жыць на поўны бак.
3. Прырода і малюнкі прыродных пейзажаў гуляюць важную ролю ў творы. Яны ствараюць асаблівую атмасферу і перадаюць настроі герояў. Змены ў каляровых тоніроўках і абмеркаванасці прыродных абразаў выяўляюць змены у сэрцы Хмаркі, яе эмоцыях і падзейнасці. Напрыклад, як дауняваюць калерасцю фіялетавыя травы і як разглядаюцца бела-срэбраныя хмары, выбеленыя сонцам, у адваротным выпадку.
4. Апісанне пейзажу ў пачатку твора разлічаецца па прынцыпах падлегласці да актуальных падзей. У пачатку твора прырода апісваецца як шматкаленны паяс, поўны жывых і багатыя на разнастайнасць уласцівасцяў. Із прагрэсам падарожжа Хмаркі, апісаньне пейзажу зьмяняецца, пераходзячы ў канец твора, прырода апісваецца прыцішана і няжыва. Гэта адлюстроўвае памяншэньне энергіі жывотных чынавікаў у творы.
5. Пісьменнік мае пазітыўныя адносіны да Хмаркі і ён гаворыць пра яе з задаволеннем і захапленнем. Хмарка для пісьменніка - галоўны герой, які паказвае нам сапраўднае жыццё. Пісьменнік разглядае Хмарку як сімвал свабоды і несканчаннай магутнасці прыроды. Ён прымае Хмарку як партнёра, з якім можа адчуць і падзяліцца сывымі эмоцыямі.
6. Галоўная падзей, цідзея ў творы - падарожжа Хмаркі праз цэлае неба, змяненая становішча, сустрэчы ў жыцці, перамены ў ведаў і прызнаньне ісціны аб жыццё. Гэта падарожжа значна ўзаемадзейнічае на Хмарку, змяняе і яе саму, і яе космаграмадзкі свет. Гэтая цідзей каралявае ў ўсёй творчасці, асвятляе ўсе іншыя патокаў жыцця Хмаркі.
2. Пасля доўгага і далёкага падарожжа Хмарка зьмяніла свае погляды на свет, прыроду і людзей. Яна сустрэла цікавых лікамі людзей на сваім шляху, такіх як гарачы камянік, які рабіў яе жыццё яшчэ яскравейшым і гарачым. Хмарка тоеўнасьцю ўсведаміла ісціну пра жыццё - кожная хвіліна жыцця варта таго, каб жыць на поўны бак.
3. Прырода і малюнкі прыродных пейзажаў гуляюць важную ролю ў творы. Яны ствараюць асаблівую атмасферу і перадаюць настроі герояў. Змены ў каляровых тоніроўках і абмеркаванасці прыродных абразаў выяўляюць змены у сэрцы Хмаркі, яе эмоцыях і падзейнасці. Напрыклад, як дауняваюць калерасцю фіялетавыя травы і як разглядаюцца бела-срэбраныя хмары, выбеленыя сонцам, у адваротным выпадку.
4. Апісанне пейзажу ў пачатку твора разлічаецца па прынцыпах падлегласці да актуальных падзей. У пачатку твора прырода апісваецца як шматкаленны паяс, поўны жывых і багатыя на разнастайнасць уласцівасцяў. Із прагрэсам падарожжа Хмаркі, апісаньне пейзажу зьмяняецца, пераходзячы ў канец твора, прырода апісваецца прыцішана і няжыва. Гэта адлюстроўвае памяншэньне энергіі жывотных чынавікаў у творы.
5. Пісьменнік мае пазітыўныя адносіны да Хмаркі і ён гаворыць пра яе з задаволеннем і захапленнем. Хмарка для пісьменніка - галоўны герой, які паказвае нам сапраўднае жыццё. Пісьменнік разглядае Хмарку як сімвал свабоды і несканчаннай магутнасці прыроды. Ён прымае Хмарку як партнёра, з якім можа адчуць і падзяліцца сывымі эмоцыямі.
6. Галоўная падзей, цідзея ў творы - падарожжа Хмаркі праз цэлае неба, змяненая становішча, сустрэчы ў жыцці, перамены ў ведаў і прызнаньне ісціны аб жыццё. Гэта падарожжа значна ўзаемадзейнічае на Хмарку, змяняе і яе саму, і яе космаграмадзкі свет. Гэтая цідзей каралявае ў ўсёй творчасці, асвятляе ўсе іншыя патокаў жыцця Хмаркі.
Знаешь ответ?