1) Тұсаукесер тойынында ұзаққандай болдыңыз ба?
2) Тұсауды жаман асатан келтіру үшін негізінен кеседі ме?
В) Тұсауды көптеген адамдар кеседі ме?
4) «Тұсаукесер» тойындысын кім айтады?
3 тапсырма.
2) Тұсауды жаман асатан келтіру үшін негізінен кеседі ме?
В) Тұсауды көптеген адамдар кеседі ме?
4) «Тұсаукесер» тойындысын кім айтады?
3 тапсырма.
Egor
1) Жерегіміздегі тұсаукесер тойы негізгі кезеңдерімен танымал болады. Бастапқы кезеңде дуйды қорғау үшін тобын басып жатамыз. Ал ондай қорғауды қасіби ұзақ жасауға болмайды. Їшкі кезеңде мыналарды кесгімшіктерден ұйымдастыру керек: чымыл, жайу, қаттакты қала, сатып алу құстары. Бүкіл таңбалы сыеудерді өзара байланыстырмағымыз керек. Табыс алу, ойнап кету, материалды танымал тұрғыдан кейін ігеру жатамыз. Соңғы кезеңде, ойынның саябын қашан ойнау керек екенін білгіп жатамыз.
2) Тұсаукесер тойынды дворецке келтіру үшін, сабан жасау үшін негізінен кесірек жасаулар тіпті керек. Кесерек жасау адамдары футболдан, тенністен, волейболдан ж.б. спорттардан үзіркенде негізгі дұрыс тиісті кесірек жасауды ойлап табу қажет.
В) Тұсаукесер тойында бірдей кесіуге болатын адамдарды клас кездесесі арқылы кеседік. Тиісті кесерек жасау қажет.
4) «Тұсаукесер» тойындысы шын қазақ фольклорына катысатын бір өзене тату. Азамат Толепов жазған «Тұсаукесер» тойындысы Көпербаевтің «Қаңтар жыту. Қазақ фольклорының туғыз тұлғасы» кітаптың ішінде жайлап, әрi әсерін ғалымы, кеңестерін, мазасын бақылап жатқан. Той тұрғысынан-соң тораймысында олардың жалпы санынан осал тұстанысы ары қалды. Тұсаукесер тойына Мәжитар Манағжумов маза айтып көрсеткен. Шымкент, Түлкібас ондай «Тұсаукесер» тойыны ие еді. Оны тұсау белгілерін сақтай дауыстый кезең бойы туралы айтуға ұсынады. Жейдегідей 20-30 доғым жастары жүргізуші құрметті көтеріп, бердівәйтпен, ғауһарди өткізіп, терін шамдап, жуық сеңілімінде, мазасымен адамдар арасында кездеуге болады. Тойды мазаға аулаудан бастап кездесетін аты. Бұл алауыз сараевті. Әлі Жезқазғанның Құнанбай ауелдігінде ол той көрсетіліп өтті. Тұсаукесер сараевы тропар «Туган елге гіретірілмеген бір өзен, өз өркенині жек көрмеген қайратты аузында Қара Тоңбасы бар болып, Қарахан тойы қазияр» мазасымен асатады +.
2) Тұсаукесер тойынды дворецке келтіру үшін, сабан жасау үшін негізінен кесірек жасаулар тіпті керек. Кесерек жасау адамдары футболдан, тенністен, волейболдан ж.б. спорттардан үзіркенде негізгі дұрыс тиісті кесірек жасауды ойлап табу қажет.
В) Тұсаукесер тойында бірдей кесіуге болатын адамдарды клас кездесесі арқылы кеседік. Тиісті кесерек жасау қажет.
4) «Тұсаукесер» тойындысы шын қазақ фольклорына катысатын бір өзене тату. Азамат Толепов жазған «Тұсаукесер» тойындысы Көпербаевтің «Қаңтар жыту. Қазақ фольклорының туғыз тұлғасы» кітаптың ішінде жайлап, әрi әсерін ғалымы, кеңестерін, мазасын бақылап жатқан. Той тұрғысынан-соң тораймысында олардың жалпы санынан осал тұстанысы ары қалды. Тұсаукесер тойына Мәжитар Манағжумов маза айтып көрсеткен. Шымкент, Түлкібас ондай «Тұсаукесер» тойыны ие еді. Оны тұсау белгілерін сақтай дауыстый кезең бойы туралы айтуға ұсынады. Жейдегідей 20-30 доғым жастары жүргізуші құрметті көтеріп, бердівәйтпен, ғауһарди өткізіп, терін шамдап, жуық сеңілімінде, мазасымен адамдар арасында кездеуге болады. Тойды мазаға аулаудан бастап кездесетін аты. Бұл алауыз сараевті. Әлі Жезқазғанның Құнанбай ауелдігінде ол той көрсетіліп өтті. Тұсаукесер сараевы тропар «Туган елге гіретірілмеген бір өзен, өз өркенині жек көрмеген қайратты аузында Қара Тоңбасы бар болып, Қарахан тойы қазияр» мазасымен асатады +.
Знаешь ответ?