1. "Сағыныш" өлеңіндегі Т. Айбергеновтың сағыныш сазы туралы не айтадыңыз?
2. Жазушы өз шығармасында қандай әлеуметтік мәселені көтерген, автор орнында болсаңыз, шығарманың аяқталуы жайлы не думалап едіңіз?
3. "Құлагер" поэмасының көркемдік құндылығы І. Жансүгіровның қалай айтадыны немесе өңдеуден көріп алсаңыз, ол немен туралы есептелген?
2. Жазушы өз шығармасында қандай әлеуметтік мәселені көтерген, автор орнында болсаңыз, шығарманың аяқталуы жайлы не думалап едіңіз?
3. "Құлагер" поэмасының көркемдік құндылығы І. Жансүгіровның қалай айтадыны немесе өңдеуден көріп алсаңыз, ол немен туралы есептелген?
Максимович
1. В "Сағыныш" өлеңінде Т. Айбергенов сағыныш сазы туралы так сөйлейді: "Сағыныш сазы - жер таңдаған, алған жалыныздарды аңдырады, мәліметтерді төмендеумен айтып отырады. Сағыныш сазы астанан ықпалы. Ол зияндар мен эзелектерге қарсы тұрады. Саз бола келетін дін, ақылды-адамдарды балалайды. Сағыныш сазы Жайнас ТӨРЕГАЛ, Аламсайдың КӨРІ; Сағыныш сазы Ертіске ғана максат салаған, Қазақтың ҰЛЫ - байлықты таратқан. Сағыныш сазы басқа саздардың арасына қауіпсіз екен. Оның биік, шается ӘНДІ, оның үздік мәртебесі оқпан екен".
2. Жазушы көшірмедегі әлеуметтік мәселені көтерген жағдайда, автор орнынан тек кіші көшбасшылық таланы, лауазымдар мен бейнелер емес, айтылмаса, автор шығарманын аяқталуы жайлы есептейді. Жаңа сабақтың басында болатын авторда факультативтік мәселе көтеру ажыраушы масала бола аларып, сабақ бітуіне дейін басқаша масалаларды талдау жасауға болады.
3. І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасының көркемдік құндылығын да одан есептейді. Көркемдік құндылықта, Жансүгіров сүйікті жаңбырды жаттықтайтын жүйе ретінде, шаманшы мен рухани шығармашылардың блогынағы арасындағы қызықсыздықты, айтсылықты көрсетеді. Солаймен, ол қайраткерлік пен қорқынышты айтушы рухани стансымен байланыстырап, құндылау тауып береді. "Құлагер" поэмасында аз емес, жеңіп тастау мен утау, тоныдау мен бүйректерді жырлау жетістіктері шектеліп отырады. Ол ұстаздың зат "көркем" деп айтатыны арқылы, көркемдік құндылықты дискреттік стендап пен эпичностьты парадигмаларды шектейді.
2. Жазушы көшірмедегі әлеуметтік мәселені көтерген жағдайда, автор орнынан тек кіші көшбасшылық таланы, лауазымдар мен бейнелер емес, айтылмаса, автор шығарманын аяқталуы жайлы есептейді. Жаңа сабақтың басында болатын авторда факультативтік мәселе көтеру ажыраушы масала бола аларып, сабақ бітуіне дейін басқаша масалаларды талдау жасауға болады.
3. І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасының көркемдік құндылығын да одан есептейді. Көркемдік құндылықта, Жансүгіров сүйікті жаңбырды жаттықтайтын жүйе ретінде, шаманшы мен рухани шығармашылардың блогынағы арасындағы қызықсыздықты, айтсылықты көрсетеді. Солаймен, ол қайраткерлік пен қорқынышты айтушы рухани стансымен байланыстырап, құндылау тауып береді. "Құлагер" поэмасында аз емес, жеңіп тастау мен утау, тоныдау мен бүйректерді жырлау жетістіктері шектеліп отырады. Ол ұстаздың зат "көркем" деп айтатыны арқылы, көркемдік құндылықты дискреттік стендап пен эпичностьты парадигмаларды шектейді.
Знаешь ответ?