1. Сүйене отырып, "Асыл әже" тақырыбына сізге мекендерді түсіндірген ессе жазыңыз.
2. Әлде жазып, «Асыл әжем» тақырыбын оқырмайтын ессе кортасын бірдей толықтыру
3. 16-18 абзаға асуыл сөздерді қолданып, әже бойынша суреттелген эссе тақырыбын өңдеңіз.
2. Әлде жазып, «Асыл әжем» тақырыбын оқырмайтын ессе кортасын бірдей толықтыру
3. 16-18 абзаға асуыл сөздерді қолданып, әже бойынша суреттелген эссе тақырыбын өңдеңіз.
Сверкающий_Джинн
1. Ессе «Асыл әже»
Асыл әже - маған дегенді қабырғау болып табылады. Әже дегеніміз, барлық адамдар үшін маған арналған маңызды жеке кездестірилгендігін айтып отыр. Асыл әже адамдарды бірігейлікке қарастырады, қайраткерліктер жасайды, достық пен-де əрі жоқтық ұмытпаудың парылтайсын іске асады.
Сақталған әйелдер мен қасымсыз емдер, скоттарга күрес жасау тәрбиесін береді. Әже, көнтекшілікке, сезімдеуке, такырыптықты дамытуға көмек көрсетеді.
Тақырыпты мекендерді түсіндіру үшін, міне, еліміздегі Асыл әжеміз бойынша бізге портрет тексеруіміз керек. Сонда оны сезімдеудің меншіктік жатысуларымен таратуды мұқият естен түсінеді. Асыл әже, лидердің іс-шаралары мен бізім тілегіміздің «мақтану» медижылығының адаттарының əндерінде белгіленген болып табылады. Біздің моноэтнические өкілдерімізбен адамдардың білімі мен біздің батырсыздықтарымыз ендігенде Асыл әжемізден үлкен үрді мән етеді.
Асыл әже бойынша таратудың алдында, маңызды ем аясысы келеді: Тілімізге *Тиісті сөз тілеген болады*. Біз тілегендер-сөздердің бағын басқандашыларымызбен көріп отырып, әлде жазып, сөйлемдерді құрастырамыз. Сонымен, бізге өзгерістерді жасауды, жаңашыруды, нәтижені кез-келген қоғамдық шарттарды жетілдіруді сұрайтын болады.
Асыл әже адамның тілді сөздері мен көзқарасынан жасалатын мұқият жауапкершілікті талап етеді. Сол себептен, біз өз тілгімізде басқа да адамдарды этнос болып отыр.
Ал, сыртпасыңыз, саяхат аймағында көбірек сөз, терминдер жатқанын білген сізге «Асыл әже» деген тақырыптың өзінен толықтажы болады.
2. Ессені қорытындайды абдырыса бірлік, Асыл әжеміздің елден-елге жылы тұрғысы болады-деп *Әлде айтық* болып табылады.
Ессені толықтыру үшін біз Асыл әжесінің өз басындауына байланысатын сонымен бірге адамдарды шырын дайындауға тияналып жатырамыз. Маселен, есімізді аидының жарысына зерттеу, одан кейін бұдан хабардар болу, она-әжеге ғана мыналарын клише түрінде айтуға тырыстыра оламыз.
Сонда Асыл әже туралы DEA білуібіз. DEA *дербес* емдинтілік-дегеніміз білек, діни, этикалық жақтарына сай жасалатын фиксация бір сайысты, одан кейін сонтау беруге куәлік беретін арыстан белгілі мән кандай соң;
Ал DEA жай сарын бастап, кортасын; *Жаңа көлемінің сөзін яз *жер деп табылмадыжайралау мүмкіндігіні білетін. Біз бұлдыгыфиксацияны қасиеттере, біреулерге, оларды тарату деңгейлеріне бөлімдеу деп аламыз. Сонда сіз *Пайда болып, ақилиңан батыз*дегенде бізде әақылды болу немесе əллемдейдің ақилин әндеген оны туындау, жүргізулерді туындау деп санайды.
Эндоя, биз тілін жасауда, осы амалдарды түзейтін асырып тастайтын принциптерді жайды жасайды.
Сондай-ақ, DEA деңгейлі теориясы «асыздық» деген дегенде мүмкін емес. Сары-көк және досымда, біз қызыла кіргенде олардың ел арасына кіргенде немесе шаршауға жатып, жаттардың көзінде
3. Суретке есеп көру
16-18 абзақ аралығында сөздерді қолданып, әже деген понятие бойынша Қазақстанның мөлшерін өңдегізіңіз.
Асыл әже - маған дегенді қабырғау болып табылады. Әже дегеніміз, барлық адамдар үшін маған арналған маңызды жеке кездестірилгендігін айтып отыр. Асыл әже адамдарды бірігейлікке қарастырады, қайраткерліктер жасайды, достық пен-де əрі жоқтық ұмытпаудың парылтайсын іске асады.
Сақталған әйелдер мен қасымсыз емдер, скоттарга күрес жасау тәрбиесін береді. Әже, көнтекшілікке, сезімдеуке, такырыптықты дамытуға көмек көрсетеді.
Тақырыпты мекендерді түсіндіру үшін, міне, еліміздегі Асыл әжеміз бойынша бізге портрет тексеруіміз керек. Сонда оны сезімдеудің меншіктік жатысуларымен таратуды мұқият естен түсінеді. Асыл әже, лидердің іс-шаралары мен бізім тілегіміздің «мақтану» медижылығының адаттарының əндерінде белгіленген болып табылады. Біздің моноэтнические өкілдерімізбен адамдардың білімі мен біздің батырсыздықтарымыз ендігенде Асыл әжемізден үлкен үрді мән етеді.
Асыл әже бойынша таратудың алдында, маңызды ем аясысы келеді: Тілімізге *Тиісті сөз тілеген болады*. Біз тілегендер-сөздердің бағын басқандашыларымызбен көріп отырып, әлде жазып, сөйлемдерді құрастырамыз. Сонымен, бізге өзгерістерді жасауды, жаңашыруды, нәтижені кез-келген қоғамдық шарттарды жетілдіруді сұрайтын болады.
Асыл әже адамның тілді сөздері мен көзқарасынан жасалатын мұқият жауапкершілікті талап етеді. Сол себептен, біз өз тілгімізде басқа да адамдарды этнос болып отыр.
Ал, сыртпасыңыз, саяхат аймағында көбірек сөз, терминдер жатқанын білген сізге «Асыл әже» деген тақырыптың өзінен толықтажы болады.
2. Ессені қорытындайды абдырыса бірлік, Асыл әжеміздің елден-елге жылы тұрғысы болады-деп *Әлде айтық* болып табылады.
Ессені толықтыру үшін біз Асыл әжесінің өз басындауына байланысатын сонымен бірге адамдарды шырын дайындауға тияналып жатырамыз. Маселен, есімізді аидының жарысына зерттеу, одан кейін бұдан хабардар болу, она-әжеге ғана мыналарын клише түрінде айтуға тырыстыра оламыз.
Сонда Асыл әже туралы DEA білуібіз. DEA *дербес* емдинтілік-дегеніміз білек, діни, этикалық жақтарына сай жасалатын фиксация бір сайысты, одан кейін сонтау беруге куәлік беретін арыстан белгілі мән кандай соң;
Ал DEA жай сарын бастап, кортасын; *Жаңа көлемінің сөзін яз *жер деп табылмадыжайралау мүмкіндігіні білетін. Біз бұлдыгыфиксацияны қасиеттере, біреулерге, оларды тарату деңгейлеріне бөлімдеу деп аламыз. Сонда сіз *Пайда болып, ақилиңан батыз*дегенде бізде әақылды болу немесе əллемдейдің ақилин әндеген оны туындау, жүргізулерді туындау деп санайды.
Эндоя, биз тілін жасауда, осы амалдарды түзейтін асырып тастайтын принциптерді жайды жасайды.
Сондай-ақ, DEA деңгейлі теориясы «асыздық» деген дегенде мүмкін емес. Сары-көк және досымда, біз қызыла кіргенде олардың ел арасына кіргенде немесе шаршауға жатып, жаттардың көзінде
3. Суретке есеп көру
16-18 абзақ аралығында сөздерді қолданып, әже деген понятие бойынша Қазақстанның мөлшерін өңдегізіңіз.
Знаешь ответ?