1. Өлеңді атаулау үшін кездейсоқ критерийлер неге байланысты? Авторы кім?
2. Домбыра туралы қандай мәліметтер айтылады?
3. "Одан асықан жоқ шежіре, одан асықан жоқ дана" деген домбыраның қандай қасиеттері туралы?
4. "Ол мылқа көтереді, жылатады барлық мысалдармен негізделеді" деген пікірмен келісесіз бе?
5. "Нағыз қазақ - қазақ емес, нағыз қазақ - домбыра!" деген айтуларды қалай түсінесіз?
2. Домбыра туралы қандай мәліметтер айтылады?
3. "Одан асықан жоқ шежіре, одан асықан жоқ дана" деген домбыраның қандай қасиеттері туралы?
4. "Ол мылқа көтереді, жылатады барлық мысалдармен негізделеді" деген пікірмен келісесіз бе?
5. "Нағыз қазақ - қазақ емес, нағыз қазақ - домбыра!" деген айтуларды қалай түсінесіз?
Даша
1. Өлеңді атаулау үшін кездейсоқ критерийлер неге байланысты? Авторы кім?
Өлеңді атаулау мәнерінің кездейсоқ критерийлері дерт әлемдік музыкалық ескертушілерге негізделген болады. Бірінші критерий - бастама кездейсоқтың жалпы қолданылуы. Айналасындысын байланыстырудағы көкемпаздар деңгейін немсездей арттыруға ынтымақтастық жасауға көмектеседі. Екінші критерий - зерттеушілерге және көрлеушілерге бекітілген өлең туралы ақпарат беру. Ол кездейсоқтың маманының дәрігерлерге өзара байланыстыруға мүмкіндік береді. Өлеңді атаулау қазіргі ғасырдың басынан бері көптеген жерде көзделген болса да, авторлары дерт атаулаушыларды тексереді.
2. Домбыра туралы қандай мәліметтер айтылады?
Домбыра - бұл қазақ халықтың музыкалық арасында ортаңғы әлемде танулған нарық саздық инструмент. Бұл инструмент резонанстық бастамалармен жасалатын қосымша …
3. "Одан асықан жоқ шежіре, одан асықан жоқ дана" деген домбыраның қандай қасиеттері туралы?
"Одан асықан жоқ шежіре, одан асықан жоқ дана" деген айтқанда, ол домбыра үшін таңдап отырып, оның құралдайлығы мен әншілік біліктен тыс екенін білдіреді. Бұл домбыра артықшылықтарының болуымен бірге, оның ойлау бұйымдарындағы тырысу әншілігі болатын тарихи немесе танымал музыкалық инструментпен ұқсырылады. "Одан асықан жоқ шежіре" деген айту олардың бара маңыздарын білдіреді.
4. "Ол мылқа көтереді, жылатады барлық мысалдармен негізделеді" деген пікірмен келісесіз бе?
"Ол мылқа көтереді, жылатады барлық мысалдармен негізделеді" деген пікірмен келісеміз. Бұл айту ол мысалдықлардың түрлерін түсіну, оларды анықтау және теориялық түсіндіруге көмекші болатын домбыра айтуына сәйкес екенін білдіреді. Ол кеңес беретин айтуға өте керемет, себебі ол кез-келген тек жалпы мысалдардың да, теориялық қауіпсіздікті мүмкіндігін де ашарату мүмкін.
5. "Нағыз қазақ - қазақ емес, нағыз қазақ - домбыра!" деген айтуларды қалай түсінесіз?
"Нағыз қазақ - қазақ емес, нағыз қазақ - домбыра!" деген айтуларды "нағыз қазақ" дегендіктен бастап, қазақ халықтың ішіне домбыра музыкасының ерекшелігін жасауға арналғанын білдіреді. Ол айтулар "қазақ емес" дегендіктен келіп тұрып, домбыраның қазақтар өзінің өзгеріп жатқан шығармашылық музыкалық инструменті болып табылады. Осы айтулар арқылы қазақ халығы домбыраға тиісті жер салады және олармен әртүрлі әндер жасайды.
Өлеңді атаулау мәнерінің кездейсоқ критерийлері дерт әлемдік музыкалық ескертушілерге негізделген болады. Бірінші критерий - бастама кездейсоқтың жалпы қолданылуы. Айналасындысын байланыстырудағы көкемпаздар деңгейін немсездей арттыруға ынтымақтастық жасауға көмектеседі. Екінші критерий - зерттеушілерге және көрлеушілерге бекітілген өлең туралы ақпарат беру. Ол кездейсоқтың маманының дәрігерлерге өзара байланыстыруға мүмкіндік береді. Өлеңді атаулау қазіргі ғасырдың басынан бері көптеген жерде көзделген болса да, авторлары дерт атаулаушыларды тексереді.
2. Домбыра туралы қандай мәліметтер айтылады?
Домбыра - бұл қазақ халықтың музыкалық арасында ортаңғы әлемде танулған нарық саздық инструмент. Бұл инструмент резонанстық бастамалармен жасалатын қосымша …
3. "Одан асықан жоқ шежіре, одан асықан жоқ дана" деген домбыраның қандай қасиеттері туралы?
"Одан асықан жоқ шежіре, одан асықан жоқ дана" деген айтқанда, ол домбыра үшін таңдап отырып, оның құралдайлығы мен әншілік біліктен тыс екенін білдіреді. Бұл домбыра артықшылықтарының болуымен бірге, оның ойлау бұйымдарындағы тырысу әншілігі болатын тарихи немесе танымал музыкалық инструментпен ұқсырылады. "Одан асықан жоқ шежіре" деген айту олардың бара маңыздарын білдіреді.
4. "Ол мылқа көтереді, жылатады барлық мысалдармен негізделеді" деген пікірмен келісесіз бе?
"Ол мылқа көтереді, жылатады барлық мысалдармен негізделеді" деген пікірмен келісеміз. Бұл айту ол мысалдықлардың түрлерін түсіну, оларды анықтау және теориялық түсіндіруге көмекші болатын домбыра айтуына сәйкес екенін білдіреді. Ол кеңес беретин айтуға өте керемет, себебі ол кез-келген тек жалпы мысалдардың да, теориялық қауіпсіздікті мүмкіндігін де ашарату мүмкін.
5. "Нағыз қазақ - қазақ емес, нағыз қазақ - домбыра!" деген айтуларды қалай түсінесіз?
"Нағыз қазақ - қазақ емес, нағыз қазақ - домбыра!" деген айтуларды "нағыз қазақ" дегендіктен бастап, қазақ халықтың ішіне домбыра музыкасының ерекшелігін жасауға арналғанын білдіреді. Ол айтулар "қазақ емес" дегендіктен келіп тұрып, домбыраның қазақтар өзінің өзгеріп жатқан шығармашылық музыкалық инструменті болып табылады. Осы айтулар арқылы қазақ халығы домбыраға тиісті жер салады және олармен әртүрлі әндер жасайды.
Знаешь ответ?