1. Коли започаткує треклінь повзе у синю безодню пам"яті, згадуються ще раз мені звуки гітари в місячний вечір, поцілунки й груші сумні... (В. Сосюра).
2. Основною темою їхніх розмов була перемога, марш, Прага, вірші якогось гарного звучання (О. Гончар).
3. Ні-ні, не вітер рухав там унизу, мандрував по стовбурах, то рухалися роги, то зустрічалися багато безмовних, весняних оленів... (Є. Гуцало).
2. Основною темою їхніх розмов була перемога, марш, Прага, вірші якогось гарного звучання (О. Гончар).
3. Ні-ні, не вітер рухав там унизу, мандрував по стовбурах, то рухалися роги, то зустрічалися багато безмовних, весняних оленів... (Є. Гуцало).
Aleksey
1. Коли започаткує треклінь повзе у синю безодню пам"яті, згадуються ще раз мені звуки гітари в місячний вечір, поцілунки й груші сумні... (В. Сосюра).
В даній цитаті поет Василь Сосюра відтворює свої спогади, які йому нагадуються, коли він опиняється у стані трекліні. Автор описує, що в цих спогадах він згадує звуки гітари в місячний вечір, а також поцілунки й груші, які принесли йому грустку. Це приклад художнього зображення, яке розкриває поетичні почуття і настрій автора.
2. Основною темою їхніх розмов була перемога, марш, Прага, вірші якогось гарного звучання (О. Гончар).
У цій цитаті Олександр Гончар описує розмови, які він спостерігав або брав участь. Автор пише, що основною темою цих розмов була перемога, марш і Прага. Він також згадує вірші, які мали гарне звучання. Це може свідчити про те, що особи, які розмовляли, обговорювали важливі події чи історичні моменти, пов"язані з перемогою та знаковою подією в Празі.
3. Ні-ні, не вітер рухав там унизу, мандрував по стовбурах, то рухалися роги, то зустрічалися багато безмовних, весняних оленів... (Є. Гуцало).
У даному уривку з поезії Євгена Гуцала зображено момент, коли письменник спостерігає за рухами внизу, швидше за все, в лісі. Він каже, що не вітер рухався там внизу, але замість цього рухалися роги. Поет описує те, як весняні олені спілкуються між собою безмовніше, без зайвих слів. Цей уривок має символічне значення і може бути сприйнятий як втілення природи і спокою.
Ці уривки поезій пропонують читачам сильні візуальні та емоційні враження та розумові виклики, і їх можна розглядати з точки зору художньої літератури та власних особистих асоціацій і сприйняття.
В даній цитаті поет Василь Сосюра відтворює свої спогади, які йому нагадуються, коли він опиняється у стані трекліні. Автор описує, що в цих спогадах він згадує звуки гітари в місячний вечір, а також поцілунки й груші, які принесли йому грустку. Це приклад художнього зображення, яке розкриває поетичні почуття і настрій автора.
2. Основною темою їхніх розмов була перемога, марш, Прага, вірші якогось гарного звучання (О. Гончар).
У цій цитаті Олександр Гончар описує розмови, які він спостерігав або брав участь. Автор пише, що основною темою цих розмов була перемога, марш і Прага. Він також згадує вірші, які мали гарне звучання. Це може свідчити про те, що особи, які розмовляли, обговорювали важливі події чи історичні моменти, пов"язані з перемогою та знаковою подією в Празі.
3. Ні-ні, не вітер рухав там унизу, мандрував по стовбурах, то рухалися роги, то зустрічалися багато безмовних, весняних оленів... (Є. Гуцало).
У даному уривку з поезії Євгена Гуцала зображено момент, коли письменник спостерігає за рухами внизу, швидше за все, в лісі. Він каже, що не вітер рухався там внизу, але замість цього рухалися роги. Поет описує те, як весняні олені спілкуються між собою безмовніше, без зайвих слів. Цей уривок має символічне значення і може бути сприйнятий як втілення природи і спокою.
Ці уривки поезій пропонують читачам сильні візуальні та емоційні враження та розумові виклики, і їх можна розглядати з точки зору художньої літератури та власних особистих асоціацій і сприйняття.
Знаешь ответ?