1. Коли вони пройшли кілометр, вони знову помітили короткі спалахи й темні постаті в житах (М.Стельмах).
2. Поряд з їхньою скромною хатою розташовувався розкішний будинок, який оточував густий сад (І.Цюпа).
3. Серед багатьох поданих страв, справжньою смаколиком вважалася камбала, яку готували відомі господарки Лебединого острова (М.Трублаїні).
4. Якщо ти не запитаєш про брід, не починай лізти у воду (Народна творчість).
5. Вони проходили між стінами, які були грубо зложені з сірого каменю і вишиті блідими перами папороті (М. Коцюбинський).
6. Над їхніми головами
2. Поряд з їхньою скромною хатою розташовувався розкішний будинок, який оточував густий сад (І.Цюпа).
3. Серед багатьох поданих страв, справжньою смаколиком вважалася камбала, яку готували відомі господарки Лебединого острова (М.Трублаїні).
4. Якщо ти не запитаєш про брід, не починай лізти у воду (Народна творчість).
5. Вони проходили між стінами, які були грубо зложені з сірого каменю і вишиті блідими перами папороті (М. Коцюбинський).
6. Над їхніми головами
Волк
встали величезні верховіття дубових дерев, трояндові безодні (М.Стельмах).
1. Коли вони пройшли кілометр, знову помітили короткі спалахи й темні постаті в житах. Це описується у романі М.Стельмаха. Спалахи можуть символізувати рухи тварин або людей, а постаті можуть бути тінню в рослинах або живими істотами, що переховуються у житах. Автор використовує ці образи для створення таємничого настрою та збудження цікавості у читачів.
2. Поряд з їхньою скромною хатою розташовувався розкішний будинок, який оточував густий сад. Опис цього будинку знаходимо у творі І.Цюпи. "Скромна хата" кладе акцент на бідність головних героїв, а "розкішний будинок" показує розкіш та багатство його власника. Густий сад може символізувати або захищеність будинку та приватність, або може являти собою прекрасне місце для відпочинку та насолоди природою.
3. Серед багатьох поданих страв, справжньою смаколиком вважалася камбала, яку готували відомі господарки Лебединого острова. Ця інформація наведена у творі М.Трублаїні. Камбала згадується як особлива страва, яку готують обізнані господині Лебединого острова. Це може вказувати на регіональні кулінарні народні традиції та унікальні страви, які є прикметними для даної місцевості.
4. Якщо ти не запитаєш про брід, не починай лізти у воду. Це народний вислів, який значить, що перед тим як робити щось, треба усвідомити усі можливі ризики та наслідки. Запитати про "брід" може вказувати на необхідність звернути увагу на складність або небезпеки конкретної ситуації, а "лізти у воду" може значити робити щось без попереднього розуміння чи підходу.
5. Вони проходили між стінами, які були грубо зложені з сірого каменю і вишиті блідими перами папороті. М. Коцюбинський описує такі стіни. Наявність грубих стін із сірого каменю може вказувати на масивність та стійкість споруди, а вишивка перами папороті надає їм особливої естетичної краси та розкіші. Автор використовує ці деталі, щоб створити образ місця, яке може бути одночасно простим і вишуканим.
6. Над їхніми головами встали величезні верховіття дубових дерев, трояндові безодні. М.Стельмах описує таку картину. Величезні верховіття дубових дерев можуть символізувати силу, стійкість та стабільність, а "трояндові безодні" можуть описувати красу та естетичну привабливість цих дерев. Автор створює образ надлюдської краси та величі природи, який підносить настрій і глибину ситуації.
1. Коли вони пройшли кілометр, знову помітили короткі спалахи й темні постаті в житах. Це описується у романі М.Стельмаха. Спалахи можуть символізувати рухи тварин або людей, а постаті можуть бути тінню в рослинах або живими істотами, що переховуються у житах. Автор використовує ці образи для створення таємничого настрою та збудження цікавості у читачів.
2. Поряд з їхньою скромною хатою розташовувався розкішний будинок, який оточував густий сад. Опис цього будинку знаходимо у творі І.Цюпи. "Скромна хата" кладе акцент на бідність головних героїв, а "розкішний будинок" показує розкіш та багатство його власника. Густий сад може символізувати або захищеність будинку та приватність, або може являти собою прекрасне місце для відпочинку та насолоди природою.
3. Серед багатьох поданих страв, справжньою смаколиком вважалася камбала, яку готували відомі господарки Лебединого острова. Ця інформація наведена у творі М.Трублаїні. Камбала згадується як особлива страва, яку готують обізнані господині Лебединого острова. Це може вказувати на регіональні кулінарні народні традиції та унікальні страви, які є прикметними для даної місцевості.
4. Якщо ти не запитаєш про брід, не починай лізти у воду. Це народний вислів, який значить, що перед тим як робити щось, треба усвідомити усі можливі ризики та наслідки. Запитати про "брід" може вказувати на необхідність звернути увагу на складність або небезпеки конкретної ситуації, а "лізти у воду" може значити робити щось без попереднього розуміння чи підходу.
5. Вони проходили між стінами, які були грубо зложені з сірого каменю і вишиті блідими перами папороті. М. Коцюбинський описує такі стіни. Наявність грубих стін із сірого каменю може вказувати на масивність та стійкість споруди, а вишивка перами папороті надає їм особливої естетичної краси та розкіші. Автор використовує ці деталі, щоб створити образ місця, яке може бути одночасно простим і вишуканим.
6. Над їхніми головами встали величезні верховіття дубових дерев, трояндові безодні. М.Стельмах описує таку картину. Величезні верховіття дубових дерев можуть символізувати силу, стійкість та стабільність, а "трояндові безодні" можуть описувати красу та естетичну привабливість цих дерев. Автор створює образ надлюдської краси та величі природи, який підносить настрій і глибину ситуації.
Знаешь ответ?