1. Қандай рухани құндылықтар шығармада айтылатыны неге? Қазақ халқының отбасылық дәстүрлерінің түрлерін суреттелеу жайлы не сөйлейді?
2. Бата беру дәстүрі туралы не білесің? Атаңның берген батаңызды талдау және мағынасын түсіну.
3. Автор авторлық стилінде әже, әке мен әпке бейнелерін суреттеуде қандай сөздерді қайталайды? Олардың себептері не?
4. Отбасындағы туыстық қарым-қатынас және үлкендерге қараны автор қандай көзқарастық пікірлер айтастырады? Сен автордың пікірімен келісесің бе? Ол кімдеді?
2. Бата беру дәстүрі туралы не білесің? Атаңның берген батаңызды талдау және мағынасын түсіну.
3. Автор авторлық стилінде әже, әке мен әпке бейнелерін суреттеуде қандай сөздерді қайталайды? Олардың себептері не?
4. Отбасындағы туыстық қарым-қатынас және үлкендерге қараны автор қандай көзқарастық пікірлер айтастырады? Сен автордың пікірімен келісесің бе? Ол кімдеді?
Arsen
1. Рухани құндылықтар, қазақ халқының отбасылық дәстүрлерінің түрлерін суреттелеуі мен сөйлеуі арқылы айтылатын сұраққа жауап беру үшін, біз рухани құндылықтардың ортақ негізгі маңызын тексеріп аламыз.
Отбасылық дәстүрлер құндылықтарды шығару арқылы отбасының мәнгілік бірлігін қалыптастырады және отбасылық қарым-қатынасты жылжытуға көмек көрсетеді. Бұл дәстүрлер адамның арасындағы тіл таратуға, әлеуметтік байланыстарын азайтуға, отбасылық тарбыстарын үйрету бағыттарын ашуға құқылы. Рухани құндылықтар немесе отбасылық дәстүрлер кез келген шаһарлық, демографиялық, гематологиялық, табиғи және басқа да өзгертулерге жол ашады. Отбасының күңістері мен дәрілері қазақ халқының рухани татаулары мен бақыларының алдында беттік құрылыс ретінде болады.
2. Бата беру дәстүрі жүргізу жайлы білу өте маңызды. Бата беру дәстүрі көптеген ұлттардың культуралық ерекшеліктерінің бір жетістікті көзін ашады. Басқа сөзбен айтуғанда, бата беру кезінде жүзеге асырылатын міндеттіліктер мен адеттер жалпыланады. Баталар ата-батасынан білім алып, өмірін жасаумен танымал құрама бинаға ұмтыларын жатады, бірақ дегенмен, бата беру біртұтарымыздың білімін жылжыту тәсілін пайдалану барысында қолданылатын қазақтардың отбасылық дәстүрі ғана емес. Ол адамдардың мендегі болып табылады, оларды отбасылық мәдениет табысқа асыратып өмір сүре алады. Отбасының бата беру дәстүрі рухани сияқты қарым-қатынасты оларды басқару, отбасылық өмірін бекіту және негізгі болып отырған мұрасын береді.
3. Автор авторлық стилде әже, әке мен әпкені суреттеуде көптеген сөздерді қайталайды. Олардың себебі автор қысқа бір уақытта өздерінің мәтінді жазу қалыптасуы, бейнелерді деректер мен аймақтар арқылы түсіндіруге көмек көрсетеді. Сондықтан, автор бейнелерді суреттеуде көптеген сөздерді қайталайды, сондықтан автор іздеуден ешбір сілтеме көлемін алмайды.
4. Отбасының туыстық қарым-қатынасы және олар үлкендерге қараны автор қандай көзқарастық пікірлер айтып жататынын сұрау үшін автордүккен өз сабақсыз ойландыру керек. Автор адамның ішіне еретін шаңдалулы нұсқауларды, отбасылық зорлықтар мен кез келген қиындықтарды талдау қызметін атқару үшін дегенмен, қолданылатын өзара идеяларды байтулайды. Олар үшін автор шешімі дегенмен Сіз оның сөздерімен келісесіңіз. Автор бұлардың бірінде көзқарастық нұсқауларды қолдауға мәліметтерді қамтамасыз ету сияқты нысандарды анықтайды.
Отбасылық дәстүрлер құндылықтарды шығару арқылы отбасының мәнгілік бірлігін қалыптастырады және отбасылық қарым-қатынасты жылжытуға көмек көрсетеді. Бұл дәстүрлер адамның арасындағы тіл таратуға, әлеуметтік байланыстарын азайтуға, отбасылық тарбыстарын үйрету бағыттарын ашуға құқылы. Рухани құндылықтар немесе отбасылық дәстүрлер кез келген шаһарлық, демографиялық, гематологиялық, табиғи және басқа да өзгертулерге жол ашады. Отбасының күңістері мен дәрілері қазақ халқының рухани татаулары мен бақыларының алдында беттік құрылыс ретінде болады.
2. Бата беру дәстүрі жүргізу жайлы білу өте маңызды. Бата беру дәстүрі көптеген ұлттардың культуралық ерекшеліктерінің бір жетістікті көзін ашады. Басқа сөзбен айтуғанда, бата беру кезінде жүзеге асырылатын міндеттіліктер мен адеттер жалпыланады. Баталар ата-батасынан білім алып, өмірін жасаумен танымал құрама бинаға ұмтыларын жатады, бірақ дегенмен, бата беру біртұтарымыздың білімін жылжыту тәсілін пайдалану барысында қолданылатын қазақтардың отбасылық дәстүрі ғана емес. Ол адамдардың мендегі болып табылады, оларды отбасылық мәдениет табысқа асыратып өмір сүре алады. Отбасының бата беру дәстүрі рухани сияқты қарым-қатынасты оларды басқару, отбасылық өмірін бекіту және негізгі болып отырған мұрасын береді.
3. Автор авторлық стилде әже, әке мен әпкені суреттеуде көптеген сөздерді қайталайды. Олардың себебі автор қысқа бір уақытта өздерінің мәтінді жазу қалыптасуы, бейнелерді деректер мен аймақтар арқылы түсіндіруге көмек көрсетеді. Сондықтан, автор бейнелерді суреттеуде көптеген сөздерді қайталайды, сондықтан автор іздеуден ешбір сілтеме көлемін алмайды.
4. Отбасының туыстық қарым-қатынасы және олар үлкендерге қараны автор қандай көзқарастық пікірлер айтып жататынын сұрау үшін автордүккен өз сабақсыз ойландыру керек. Автор адамның ішіне еретін шаңдалулы нұсқауларды, отбасылық зорлықтар мен кез келген қиындықтарды талдау қызметін атқару үшін дегенмен, қолданылатын өзара идеяларды байтулайды. Олар үшін автор шешімі дегенмен Сіз оның сөздерімен келісесіңіз. Автор бұлардың бірінде көзқарастық нұсқауларды қолдауға мәліметтерді қамтамасыз ету сияқты нысандарды анықтайды.
Знаешь ответ?