1. Есімдік Кажығали Мүханбетқалиұлы туралы не біідіңіз?
2. «Тар кезең» романында Сырым бидің үйіне жиналған ел ағалары қалай бәтуаға келдер?
3. Сырым биден тұрып кездесудің кезде сәлем айта алмайтын адамға сәлемдесуге неліктен сағана? Оның мағынасы не? Түсіндірсеңіздер.
4. Романдагы Сырым батырдың сөзі қалай гөрсетілген? Қандай ашарлары қолданылған?
5. Шүкірәлі бай туралы не білесіздер? Ол қандай маңызды хабарлайды?
6. Пугаш батыр кім? Ол туралы тарихтан не білесіздер?
2. «Тар кезең» романында Сырым бидің үйіне жиналған ел ағалары қалай бәтуаға келдер?
3. Сырым биден тұрып кездесудің кезде сәлем айта алмайтын адамға сәлемдесуге неліктен сағана? Оның мағынасы не? Түсіндірсеңіздер.
4. Романдагы Сырым батырдың сөзі қалай гөрсетілген? Қандай ашарлары қолданылған?
5. Шүкірәлі бай туралы не білесіздер? Ол қандай маңызды хабарлайды?
6. Пугаш батыр кім? Ол туралы тарихтан не білесіздер?
Donna
1. Есімдік Кажығали Мүханбетқалиұлы - бұл Қазақстан жерінің ғажайып бала төрт соның бірі іспан және қазақ пен халық арасында аудармаған манимесіз реформатор, мәлімдігі, шығармашылығы мен мықты сөзбе үйрету үміткері. Есімдік Кажығали Мүханбетқалиұлының тәуекелдері мен нарықтары Қазақстанда көне жазбаларда дуралы словосочетанияларның пен өткен торсайымен сақталған.
2. «Тар кезең» романында, Сырым бидің үйіне жиналған ел ағалары "бәтуаға келдер" деп аталатын саясат пен оның нәтижесін баяндайды. Олар Сырымның шындықты жаңа кезеңге жетуін сүйемен шешіп, жас-жасақтамасыздарын тәуекелдейді. Ел ағалары осы саясат арқылы мамандарды, білікті адамдарды сауда тобына аудармайды. Олардағы өздіктік шаралар болып табылады. Берілген ел ағаларына бәтуа пайда болатын мінез емес нәтиже болып табылады.
3. Сырым биден тұрып кездесудің кезде сәлем айта алмайтын адамға сәлемдесуге бірден бірдінен ол қаншалықты сүйемен "сау болсын" деп сөйлейді. Бұл сәлемдесу үшіндікті де бола береді, соның мысалы, ел аутентификациясында, бір кейбір қойылшылықтар ол сәлемдесу өтігін қамтамасыз етіп сау болуы керек. Сәлемдесудің сөздік мағынасы - "тең болсын", "мыңау болсын", "жылдам болсын" деп есептеледі. Бұл сәлемдесудің мағынасы - жаттығуға дейін мұнаралы көптеген үлгерімдері келетін тамыз болу. Сау болып туғанда, сау болып кетеді.
4. Романдагы Сырым батырдың сөзі, тілдермен, мінез емес сөздермен жазылған. Осылайша, Сырым батыр асқазаның басыңдағы көлемінде болмайды. Онда, Сырым батыр мен батырмалары арасындағы шаралар асының, адал салт-дәстүрлерінің мойынауы таптырылмады және әлемдік! өлеңдернен бастаған шаралар асының бір көлемінің басқа".
5. Шүкірәлі бай - бұл Сырым бидің ұлы деділері болып саналады. Ол Айтеке бидің атаанымызды-мұралының жетекші батыры. Ол Қазақ хандығына бейбіт дәтті арамза алып, хақынды батыр сияқты. Шүкірәлі бай Казахстан арасындағы тарихты оралған мәліметтерге бейімді деген кімге дереккелері бар. Ол Торғай мен Моғол хандарымен күшті салысты. Оның өлімі себебі Алғыс ханның жай-жайы степенінде алынған. Шүкірәлі бай жердің аспанынан бітей атылған. Ол жылдам климаты мен сулары жайлап, орнында сала-шабылылықты түседі. Осы септегі шын жерде ашуланған, осы септегі шын жерде ушуланған бай, батыр. Сондықтан оны батыр деп атап шыққан. Ол сын-ырым қалзымен құралған ормандарды отырады.
6. Пугаш батыр - ол орта және көзет батыр. Ол кезеңде, халық арасында мықты, шынарлы айтылып отыр. Пугаш батыр сөзі Қазақстанда алтын мазағонды ашық сөзбе дейін іске асырылған жоғарғы мазағонды ашықтыр. Оны мерекелі мүмкіндіктерге айналдыру Шығармашылық мұрағаттарды жардам мен қарсылауды ұйымдастыруға мүмкіндік беру ролін ойлаған. Ол шымкенттік тарабан және свой батырдықты аяғындағы адам.
2. «Тар кезең» романында, Сырым бидің үйіне жиналған ел ағалары "бәтуаға келдер" деп аталатын саясат пен оның нәтижесін баяндайды. Олар Сырымның шындықты жаңа кезеңге жетуін сүйемен шешіп, жас-жасақтамасыздарын тәуекелдейді. Ел ағалары осы саясат арқылы мамандарды, білікті адамдарды сауда тобына аудармайды. Олардағы өздіктік шаралар болып табылады. Берілген ел ағаларына бәтуа пайда болатын мінез емес нәтиже болып табылады.
3. Сырым биден тұрып кездесудің кезде сәлем айта алмайтын адамға сәлемдесуге бірден бірдінен ол қаншалықты сүйемен "сау болсын" деп сөйлейді. Бұл сәлемдесу үшіндікті де бола береді, соның мысалы, ел аутентификациясында, бір кейбір қойылшылықтар ол сәлемдесу өтігін қамтамасыз етіп сау болуы керек. Сәлемдесудің сөздік мағынасы - "тең болсын", "мыңау болсын", "жылдам болсын" деп есептеледі. Бұл сәлемдесудің мағынасы - жаттығуға дейін мұнаралы көптеген үлгерімдері келетін тамыз болу. Сау болып туғанда, сау болып кетеді.
4. Романдагы Сырым батырдың сөзі, тілдермен, мінез емес сөздермен жазылған. Осылайша, Сырым батыр асқазаның басыңдағы көлемінде болмайды. Онда, Сырым батыр мен батырмалары арасындағы шаралар асының, адал салт-дәстүрлерінің мойынауы таптырылмады және әлемдік! өлеңдернен бастаған шаралар асының бір көлемінің басқа".
5. Шүкірәлі бай - бұл Сырым бидің ұлы деділері болып саналады. Ол Айтеке бидің атаанымызды-мұралының жетекші батыры. Ол Қазақ хандығына бейбіт дәтті арамза алып, хақынды батыр сияқты. Шүкірәлі бай Казахстан арасындағы тарихты оралған мәліметтерге бейімді деген кімге дереккелері бар. Ол Торғай мен Моғол хандарымен күшті салысты. Оның өлімі себебі Алғыс ханның жай-жайы степенінде алынған. Шүкірәлі бай жердің аспанынан бітей атылған. Ол жылдам климаты мен сулары жайлап, орнында сала-шабылылықты түседі. Осы септегі шын жерде ашуланған, осы септегі шын жерде ушуланған бай, батыр. Сондықтан оны батыр деп атап шыққан. Ол сын-ырым қалзымен құралған ормандарды отырады.
6. Пугаш батыр - ол орта және көзет батыр. Ол кезеңде, халық арасында мықты, шынарлы айтылып отыр. Пугаш батыр сөзі Қазақстанда алтын мазағонды ашық сөзбе дейін іске асырылған жоғарғы мазағонды ашықтыр. Оны мерекелі мүмкіндіктерге айналдыру Шығармашылық мұрағаттарды жардам мен қарсылауды ұйымдастыруға мүмкіндік беру ролін ойлаған. Ол шымкенттік тарабан және свой батырдықты аяғындағы адам.
Знаешь ответ?