1. Білім мен ғұның сипаттамасы қалай болады? Ойыншы ойынды бейнелеу және бағалайтын кестені қалай қолданарыңыз? Білім

1. Білім мен ғұның сипаттамасы қалай болады? Ойыншы ойынды бейнелеу және бағалайтын кестені қалай қолданарыңыз? Білім - мейірім сияқты сияқтырғыш, - айтады. осылай түсінсетін "ақыл" сөзінен сіздердің есіңіз не боларыңыз? Ақыл – сіздің нақты болуыңыз, - айтады. Ойыншымен келісесіз бе? Неге? Не ие автор? Білім - болашаққа арналған, шаруашылықты, ғұмырыңыз азаймас; ақыл - шырақ, күннің көрнеуі жоқ, - айтады. Сіздер не негізде білесіз деп бағалаушы айтсаңыз? Себебі?
Osa

Osa

Білім мен ғұның сипаттамасы көптеген бұйрықтарды қамтуға болады. Білім - негізгі маңызы шалғанда, ойынды ойлау және бейнелеу қалай керек екенін анықтау сияқты да, қолданылуына қатысты анықтамалар беру керек. Білімді түс савақтары мен неуралдар арқылы бейнелеу керек. Ойыншыны белгілі курстың, тақырыбының қанша азгертілгеніне байланыстырмалы, өзара сыртқы салыстырмасы жасау,қачетіліктерді қалайтынғын белгілеу керек. Ойның бедерліктікті мақсаты мен ойыншыны қалай анықтау керек пайдалы болады. Бұл проблеманы шешу қолайлы, сабақтың мақсатына сай болады, ойыншының уақыттық шеккендігіне сай.

Жауап беру жолдарының бұларды ішіне алуға болады:

1. Курстың түс савақтарын алу: Бұл курстағы тақырыптарды әзірлеу мен ойлауға ыңғайлы болады. Кейде, осы сипаттамалардағы берілген савақтарды тапсыруға болады, олардың шешімін бағалау және ойыншыға көмек көрсету үшін олары ойыншымен байланыстырып қолдануға болады.
2. Бейнелеу материалдарын алу және қолдану: Бейнелеу материалдары ойыншының тақырыпты түсінуіне пайдалы болады. Көмекше материалдар, дәлелдер, бейнелеулер, видеолық мәліметтер, графиктер мен схемалар ойыншыға меншікті түсіндіруге толық нәрсе жасайды.
3. Бағалау және қолдану: Бағалау - ойыншының белгіленген көздеріне сәйкес келетін хаттамаларының орнына екендігін білдіруге көмек көрсетеді. Осы хаттамаларның қатыстығы мен себебі туралы шығармалар жасау керек. Ұзақтар беру, комментарийлерді бағалау және ойыншыны бастырмасын беру керек.

Ойыншымен келісесіз бе? Осы сұраумен жолаушының келесі бейнeler базасына дайын болуы мүмкін. Бейнелеуде ойыншының болашаға көмегіне пайдалы болуы тиіс. Білім - ақылды нақты болуға көмегіне пайдалы болуы мүмкін. Алайда, ақыл - жалпыдан - ақыл-кереметті ақылды ояптыруға әсерлі болуы мүмкін.

Түсіндіруді негізде бағалау қандай болады сіздерге қатысып, себебі: сіздер бізге ойыншы бағалауы оның білімі мен құзыреттілігі туралы білімімізді алуымыз, олардың жаттарымен анализ етіп, орындауымыз, осыда кем деп айтамыз. Қандай сенарийдер бар, ойыншының тиіс бағасы бар эмес, ол ең-ақ ауыр жатады, де оппоненттің нақты құзыреттілігін анықтауға мүмкіндік береді. Сондықтан да сіздер жалпысын тұлғаларды білдіру жолын да қолдануға мүмкіндік беруге тырысамыз.
Знаешь ответ?
Задать вопрос
Привет!
hello