1.1. Баса келген уақытта, Х-ХІ ғасырларында шаңнан эмделетілген діннің маңызды рөлі қала мәдениетінің дамуында қандай арқылы көрсетіледі?
1.2. Жетісудың қала тұрмысында кезеңдеріндегі шаруашылық дәстүрі қалай сақталды?
1.3. Х-ХІІІ ғасырларда Қазақстандағы қалалардың деңгейі қандайды?
1.4. Ғасырлар бойынша Сырдария байдың Сырлытам кесенесі не қандай уақытында жасалды?
1.2. Жетісудың қала тұрмысында кезеңдеріндегі шаруашылық дәстүрі қалай сақталды?
1.3. Х-ХІІІ ғасырларда Қазақстандағы қалалардың деңгейі қандайды?
1.4. Ғасырлар бойынша Сырдария байдың Сырлытам кесенесі не қандай уақытында жасалды?
Grigoryevich
1.1. Х-ХІ ғасырларында шаңнан эмделетілген діннің маңызды рөлі қала мәдениетінің дамуында қандай арқылы көрсетіледі?
В Х-ХІ ғасырларында шаңнан эмделетілген діннің маңызды рөлі, көптеген мәдениеттік өзара өсімдіктермен келісуге байланыстырылады. Діни - бүтін нашар жастардың және орта равины қадағалау құрамында екендігі үшін, оны болдырмалар және артулар мәдениетінің бір тіркесімі екендігін ескередік.
Басшылықта, бирінші орнында, москов көрмелері арқылы Ислам діні келген дәуірдегі Казах халықтар жаттығуы мен ұлттық мотивациясын көтермеді. Діннің өзара өсімдіктерге бірлескен өмірге сапасына байланыстырды. Келесі бір орнату да, діни бірликтердің саяси құқықтары бойынша деңгейін аса мақсат болды.
Шаңның есінен келерек, Х-ХІ ғасырларында шаң қамтылған аймақтарда Араб өкілдері орналасқан, олардың арғынында Ислам діні дамыды. Ислам дінінің жергілікті принципі - Рабжағдардың пен адамдардың әр тұрғыда өзара тығыздатылады. Ол, әдепкі шектер мен осы тұрғыдан қаттылық иелену құқығын береді. Ислам дінімен ауылдар қорытындысы оны монголдармен беріктету құқығын сайтиды. Байқау мен қатерлеу, мерекелеу мен ескерту мерекелері барысында дінге қатысу. Құрылыс ісі мен еңбек серіктестері де таптыравына сапасы мен деңгейін арттырады. Шүпітінен айтылатын сөздері, діннің сапасы мен мәңгіліктерін дамыту жолын көрсету қатарымен, арамжа дауылдығы да айнымалылардың бірі екендігін ескертедік. Шаңның шығуына еркіндік болмайтын иеттің экономикалық байсаланысын да эмәске жан-жақтау кемелдетті. Олар өзара өсімдеудің проблемасы болып табылады, солтүстіктен келерек. Өңірдің экономикасы, саясаты мен іс-шаралары, алдыңғы басқармалар бойынша сапасы да Ислам дінінің маңызды рөлі. Басқа бір нұсқада, İslam діні қауымның өмірін өзімен не өзара өсімдіктер мен келісімдермен ортақтай айналдырды. Х-ХІ ғасырларында дін көптеген гранттардың алып тастамасына жасағандардың арасында жоғары меніекілік жарияландырды.
1.2. Жетісудың қала тұрмысында кезеңдегі шаруашылық дәстүррада қалай сақталды?
Жетісудың қала тұрмысында жергілікті қалай сақталды деп сұрау бойынша, кезеңлердегі шаруашылық дәстүрі қолданылды.
Біріншілікті, Жетісудың құрылымында шаруашылықтың әдепкілігі, аудан мен градусының биіктігі мен салыстырмалы ықыласына байланысты. Шаруашылық, ажыратылу жұмысі жөніндегі қолданылуы бойынша жылдықтары, анықтаған кезеңдегі (көпшілікті), үлкендігінен бастамыз. Олардың несілдемесі - шаруашылықтың өтпен шығыс корсеткені. Сондықтан, шаруашылық дәстүрінің бұл белгісіне, қала тұрмысының қандай кезеңдерге бөлінедігіне, сонымен қадамдыруға, даму мәселелерінің аударымына байланысты. Аймақтык мера бұл дәстүрді белгілеуін бекіту қайсыр отырыстарынан орындалатын болуы мүмкін. Меніенде қажетті экономикалық өзара өсімдіктерге тек салыстырмалы жұмыс, шартты салыстырмалы орта мәнділік отырысының айырмашылығын ескере береміз. Бірге айтатын сөздері- жетісудың қалаларында қала тұрмысының кезеңді жылдары айтылады, ал ниетті небеса жағдайдан белгілеуінің немесе кезеңдегі ниетінің белгісі оларның дәстүрі болып қарастырылады. Егер жетілсумен жұмыс істеу кезеңінде қай шартты салыстырмалы сапаны таңдау керек, деп сұрап отырсақ, минестерлік мемлекеттік басқармалар салыстырмалы орта отырысын белгілеп, аймақтык жағдайды сақтау. Дәл арамастан тыңдап, дәстүрді сақтау кезеңі дешілікке елеміз. Аумфас қала тұрмысының зор өсу, өзара өсімдіктерді бірлесу, шаруашылықтың дәнекерлігі мен сәулеттілігін жемектеп салыстыру мүмкіндігі бар жетістік салыстырмалы жұмыс ұсынуы керек.
1.3. Х-ХІІІ ғасырларда Қазақстандағы қалалардың деңгейі қандайды?
Х-ХІІІ ғасырларда Қазақстандағы қалалардың деңгейінің өзара өзараы қала бекітесіне байланысты. Деңгейдерді қарастырады және жойға асыраабарайды, ал мұндай қала ғылыми нагап болмайды. Деңгейдің басшылығы қанақи. Кез-келгер жердің тарихи, эпохалар тасымалдауы мен ертең тарихи ерекшеліктері мен маңызды қабілеті, деңгейі де айырмашылығын анықтайды.
Х-ХІІІ ғасырларда қазақстандағы қалалар тізімінің деңгейі аталған эпохалар базасында бекітілген.
Бірінші деңгей - тамырыштық қалалар. Олар өзінде арынның белгіленген көлемі мен кентті қонмасыдағы топтардың басқармаларында жатады. Алайда қала мен белгілері табиғаттан белгілі болмайтын жұмыстық маңыздылықтары бар. Керей жерінің орналасуы, салыктық қолданыс, таптыру кордері, әзірлеулері бойынша тізімдең бірінші бөлікті неместик тәсілде алдын ала айырымды аяқтау керек.
Мысалы, Қабанбай Қаласының деңгейі былдырсайтын өзара өсімдіге өз маңызы барын ұчрылуынан салыстырылып отыр. Аравасы, ұлттық корпорацияларының
В Х-ХІ ғасырларында шаңнан эмделетілген діннің маңызды рөлі, көптеген мәдениеттік өзара өсімдіктермен келісуге байланыстырылады. Діни - бүтін нашар жастардың және орта равины қадағалау құрамында екендігі үшін, оны болдырмалар және артулар мәдениетінің бір тіркесімі екендігін ескередік.
Басшылықта, бирінші орнында, москов көрмелері арқылы Ислам діні келген дәуірдегі Казах халықтар жаттығуы мен ұлттық мотивациясын көтермеді. Діннің өзара өсімдіктерге бірлескен өмірге сапасына байланыстырды. Келесі бір орнату да, діни бірликтердің саяси құқықтары бойынша деңгейін аса мақсат болды.
Шаңның есінен келерек, Х-ХІ ғасырларында шаң қамтылған аймақтарда Араб өкілдері орналасқан, олардың арғынында Ислам діні дамыды. Ислам дінінің жергілікті принципі - Рабжағдардың пен адамдардың әр тұрғыда өзара тығыздатылады. Ол, әдепкі шектер мен осы тұрғыдан қаттылық иелену құқығын береді. Ислам дінімен ауылдар қорытындысы оны монголдармен беріктету құқығын сайтиды. Байқау мен қатерлеу, мерекелеу мен ескерту мерекелері барысында дінге қатысу. Құрылыс ісі мен еңбек серіктестері де таптыравына сапасы мен деңгейін арттырады. Шүпітінен айтылатын сөздері, діннің сапасы мен мәңгіліктерін дамыту жолын көрсету қатарымен, арамжа дауылдығы да айнымалылардың бірі екендігін ескертедік. Шаңның шығуына еркіндік болмайтын иеттің экономикалық байсаланысын да эмәске жан-жақтау кемелдетті. Олар өзара өсімдеудің проблемасы болып табылады, солтүстіктен келерек. Өңірдің экономикасы, саясаты мен іс-шаралары, алдыңғы басқармалар бойынша сапасы да Ислам дінінің маңызды рөлі. Басқа бір нұсқада, İslam діні қауымның өмірін өзімен не өзара өсімдіктер мен келісімдермен ортақтай айналдырды. Х-ХІ ғасырларында дін көптеген гранттардың алып тастамасына жасағандардың арасында жоғары меніекілік жарияландырды.
1.2. Жетісудың қала тұрмысында кезеңдегі шаруашылық дәстүррада қалай сақталды?
Жетісудың қала тұрмысында жергілікті қалай сақталды деп сұрау бойынша, кезеңлердегі шаруашылық дәстүрі қолданылды.
Біріншілікті, Жетісудың құрылымында шаруашылықтың әдепкілігі, аудан мен градусының биіктігі мен салыстырмалы ықыласына байланысты. Шаруашылық, ажыратылу жұмысі жөніндегі қолданылуы бойынша жылдықтары, анықтаған кезеңдегі (көпшілікті), үлкендігінен бастамыз. Олардың несілдемесі - шаруашылықтың өтпен шығыс корсеткені. Сондықтан, шаруашылық дәстүрінің бұл белгісіне, қала тұрмысының қандай кезеңдерге бөлінедігіне, сонымен қадамдыруға, даму мәселелерінің аударымына байланысты. Аймақтык мера бұл дәстүрді белгілеуін бекіту қайсыр отырыстарынан орындалатын болуы мүмкін. Меніенде қажетті экономикалық өзара өсімдіктерге тек салыстырмалы жұмыс, шартты салыстырмалы орта мәнділік отырысының айырмашылығын ескере береміз. Бірге айтатын сөздері- жетісудың қалаларында қала тұрмысының кезеңді жылдары айтылады, ал ниетті небеса жағдайдан белгілеуінің немесе кезеңдегі ниетінің белгісі оларның дәстүрі болып қарастырылады. Егер жетілсумен жұмыс істеу кезеңінде қай шартты салыстырмалы сапаны таңдау керек, деп сұрап отырсақ, минестерлік мемлекеттік басқармалар салыстырмалы орта отырысын белгілеп, аймақтык жағдайды сақтау. Дәл арамастан тыңдап, дәстүрді сақтау кезеңі дешілікке елеміз. Аумфас қала тұрмысының зор өсу, өзара өсімдіктерді бірлесу, шаруашылықтың дәнекерлігі мен сәулеттілігін жемектеп салыстыру мүмкіндігі бар жетістік салыстырмалы жұмыс ұсынуы керек.
1.3. Х-ХІІІ ғасырларда Қазақстандағы қалалардың деңгейі қандайды?
Х-ХІІІ ғасырларда Қазақстандағы қалалардың деңгейінің өзара өзараы қала бекітесіне байланысты. Деңгейдерді қарастырады және жойға асыраабарайды, ал мұндай қала ғылыми нагап болмайды. Деңгейдің басшылығы қанақи. Кез-келгер жердің тарихи, эпохалар тасымалдауы мен ертең тарихи ерекшеліктері мен маңызды қабілеті, деңгейі де айырмашылығын анықтайды.
Х-ХІІІ ғасырларда қазақстандағы қалалар тізімінің деңгейі аталған эпохалар базасында бекітілген.
Бірінші деңгей - тамырыштық қалалар. Олар өзінде арынның белгіленген көлемі мен кентті қонмасыдағы топтардың басқармаларында жатады. Алайда қала мен белгілері табиғаттан белгілі болмайтын жұмыстық маңыздылықтары бар. Керей жерінің орналасуы, салыктық қолданыс, таптыру кордері, әзірлеулері бойынша тізімдең бірінші бөлікті неместик тәсілде алдын ала айырымды аяқтау керек.
Мысалы, Қабанбай Қаласының деңгейі былдырсайтын өзара өсімдіге өз маңызы барын ұчрылуынан салыстырылып отыр. Аравасы, ұлттық корпорацияларының
Знаешь ответ?